nc8000 skrev:Fordi bassen kan tunes med JH-3A så man kan tone den ned til normalt JH13 niveau men også tone den op hvis man vil så man får flere muligheder ved at have valgt JH16 (JH13 bassen kan ikke tones op til JH16 niveau). Dette er selvfølgelig udelukkende baseret på at have hørt universal udgaven af JH16 sidste år så det kan være at jeg er helt galt på den, jeg fandt bare JH16 værende for meget i bassen med mine normale forstærkere.
Martin Kristiansen skrev:Jeg skrev til Jaime Harvey (manden bag JHA) omkring JH13 versus JH16. Han bekræftede ganske rigtigt, at det ville give mest mening at købe JH16, da man kan tweake den til at lyde præcis som JH13, hvorimod det ikke ville kunne gøres med JH13. Så er jeg også fremtidssikret til hvis jeg engang bliver et basshead..! :) Endnu engang tak for tippet, nc8000, hvis du har mere oppe i ærmet er du velkommen til at sige til :)
En helt anden ting er, at jeg lige har skiftet filtre i mine Ety'er, hvilket er noget, jeg nemt glemmer. De lyder nu lige så godt som da jeg havde dem sat til iBasso'en. Fantastisk hvad sådan en lille ting kan gøre!
helledie skrev:NÃ¥ - hun er gift. Nah - nevermind then
helledie skrev:NÃ¥ - hun er gift. Nah - nevermind then
Tilbage til Hovedtelefon forstærkere
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 20 gæster