Til de hovedtelefoner vil der næppe være stor forskel, Protector er måske endda bedre da SR71-B muligvis vil være for kraftig. SR71-B er beregnet til tungere hovedtelefoner og så specielt med henblik på balancerede kilder (som jeg nok ikke kommer til at bruge)
Øv, øv og 3 gange øv som store stygge ulv siger. Den dukkede aldrig op til trods for at tracking siger "On FedEx vehicle out for delivery". FedEx i Europa er totalt til grin. Da jeg fik Protector strandede den i 9 dage på deres Paris kontor og gangen før var den "On FedEx vehicle..." i 5 dage før den dukkede op. Så 1-2 dage fra USA til Europa og derefter 1-2 uger før den når til min adresse. Og det betaler man $48 for ......
Så er den i mine hænder men jeg mangler us-eu strømstik konverteren som jeg først har når jeg kommer hjem i aften og Ray angiver meget specifikt at den først må bruges efter en fuld opladningscycle
omkring 100 timer og kablerne skal have mindst 100 timer og det passer i min personlige erfaring meget godt bedømt udfra Protector og mine tidligere TWag kabler til JH13