Nu hvor jeg har modtaget og afprøvet Stollesens WA2 står det helt klart for mig at jeg er til rør, og det nytter ikke at løbe fra det.
Der er mere saft og kraft (puch) i Violetric V200, men dels sker der noget magisk i mellemtonen, der fuldstændigt overrumplede mig, jeg ved ikke hvad det er, og dels er diskanten knap så aggressiv i WA2. Nogle vil nok mene at diskanten er for tibagetrukket, men det gælder ikke for min smag. Med WA2 kan jeg nyde både Signature Pro og T1 i fulde drag, også med dacmagic plus som kilde - Jeg kunne ikke klare V200 + T1, det blev alt for voldsomt, og V200 + Signature pro var lige på vippen til at give lyttetræthed efter 15-20 minutter. Det er der ikke antydningen af på WA2. Bassen virker lidt ukontrolleret, men jeg gætter på det bliver bedre når forstærkeren har fået sin burnin. Sangen L.O.V.E. med V.V. Brown fik det til at lyde som om loudnes var koblet til, hvilket er godt klaret, da det slet ikke eksisterer i mit system.
Det var indtrykket efter en meget kort burnin, mere følger efterhånden som WA2 måske ændrer karakter.
Her er WA2 opdateret med lidt udpaking!