Stollesen, du er nu ikke alene med dine uheldige købsoplevelser. Handler man en del, vil der altid være større chance for at man løber ind i de dårlige oplevelser - hvor der handles, der spildes, så at sige.
Jeg har nu også haft min andel.. ALO Rx mk2 som gik op i røg, Algorhythm Solo med løse skruer, hovedtelefoner der stinker af forskellige årsager, Spiral Ear med dårlige forbindelse, HM-601 som forsvandt under returneringen, og ikke mindst diverse produkter som aldrig svarede til forventningerne (listen er lang
).
Jeg er sikker på, at de andre her på siden også har sine ‘skrækhistorier’. Garage-industrien har sine problemer/udfordringer, og den mere etablerede del sine. Indimellem lader vi os nok alle lidt forlede af de fine billeder og ord på nettet, glemmer at produktet er skabt af mennesker og elektronik-dele, og at der ikke altid skal så meget til at 'vælte læsset’.
Muligvis ikke den store trøst, når du nu skal undvære LG et stykke tid, men alligevel meget godt at have i baghovedet, så du ikke tillægger de uheldige oplevelser større betydning, end de rent faktisk repræsenterer.