Claus-DK skrev:Den har ikke rør i hovedtelefon udgangen, kun i forforstærkerdelen...
Så sådan hovedtelefon mæssig er det en ren SS forstærker..
Sorensiim skrev:Claus-DK skrev:Den har ikke rør i hovedtelefon udgangen, kun i forforstærkerdelen...
Så sådan hovedtelefon mæssig er det en ren SS forstærker..
Hvor katten læser du det?
Som jeg har forstået det så er det som følger:
Analogt input -> Rør -> solid state -> (Headphone out)+(Speaker out).
Men jeg vil da lige læse videre om den...
The A1 is the second offering from Maverick Audio. It is a hybrid integrated amplifier consisting of a tube pre-amplifier stage and a class AB solid state output section. It can be used as an all in one integrated, a tube pre-amp only, or a tube headphone amp.
Claus-DK skrev:hmmm så var det måske D1 og ikke A1 at jeg spurgte til, for det ser da ud til jeg tager fejl, heldigvis..
For jeg synes at kunne huske at der kun var et rør, måske Helledie kan huske det, for det var sikkert ham der lokkede mig..
My unit did have two minor issues. First was the problem of the rubber “feet” on bottom not quite being even. This caused it to wobble a bit. I fixed this at first by sticking a tiny piece of felt under the offending “leg”, and I’ve since filed them down to allow it to sit evenly. The second issue, also fairly minor, was found when I removed the top of the case. When putting it back together, I found that the screws did not quite want to line up as perfectly as they should. It was not so bad that I couldn’t get it closed up again, but it was a minor struggle for a while, and some of the screws had to go in at a slight angle. These two issues were at most a minor annoyance, and they were the only reminder that this is somewhat of a budget product. Ryan at Maverick claims this was a problem on early models and they should have the cases all fixed by now.
Of course, the headphone amp section being pure tube, mids sound a little bit thicker and slower than a high end solid state design would
mage skrev:Spændende. Måske man kunne få et lyt ved en senere lejlighed/meet?
Mage
Sorensiim skrev:mage skrev:Spændende. Måske man kunne få et lyt ved en senere lejlighed/meet?
Mage
Hvor faen finder jeg nu penge til en ny DAC... Har man BRUG for 2 nyrer?
Brandborg skrev:Nej, overhovedet ikke! To nyrer er overrated!
http://gearnyt.dk/17-arig-kinesisk-teen ... en-ipad-2/
Tilbage til Hovedtelefon forstærkere
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 19 gæster