Det er gået lidt i stå, jeg skal op på nogle voldsomme ordre hvis jeg skal have andet end billige kinesiske kopier, jeg har ellers næsten en aftale i hus med Zigi omkring hans Cmoy, med vores logo på..
Jeg har også arbejdet lidt med en Beyer A1 klon, men er lidt i tvivl om det er lovligt at sælge, den ligner den ikke og prøver som sådan ikke at sige det er den rigtige vare, men kredsløbet er, skal vi sige det meget kraftigt inspireret af Beyers model..
Så det er lagt en smule på is lige for øjeblikket..
Men det er ikke glemt og jeg vil stadig gerne lave en hoved-fi forstærker, men før jeg får noget mere salg er det yderst risikabelt at skulle købe 50-100 enheder, det ville lidt ødelægge cashflowet hvis jeg brænder inde med varer for 20-30 kilo
det ville så ikke være et problem med Zigis C-moy for han vil gerne lave små mængder og står standby, så den er det da meget muligt vi kan lave en special version af, men A1 klonen tør jeg ikke rigtigt give mig i kast med..
Men er der nogle der har interesse i en af Zigis forstærkere, vil jeg meget gerne sætte det i værk, for han er en flinker fyr som meget gerne vil lave det for os, vi er så begrænset til et logo i sort/hvid men det er jo til at leve med, den vil komme til at koste det samme som på ebay og skal højst sandsynligt købes direkte ved ham og ikke mig da den danske moms gør at mine priser på sådan en fyr vil blive lige høje nok, portoen er også en faktor som vil fordyre det en del..
Det er sådan status lige PT..
Er der en 5-10 stykker der er på sætter jeg det gerne i værk..
Der er en tråd om Zigis forstærker her
http://rockgrotto.proboards.com/index.cgi?board=b&action=display&thread=7708