Hoved-fi forstærker ??

Re: Hoved-fi forstærker ??

Indlægaf Claus-DK » 25. jan 2012, 23:28

Jo hvis du tromler 10 sammen der vil have en skal jeg nok få dem til en god pris...

Det er sat en smule på hold, da der for tiden vælter uheld og ulykker ind over mig, hvilket er lidt træls...
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator

Geografisk sted: Kliplev

Indlægaf Burning777 » 26. jan 2012, 08:10

Claus-DK skrev:Jo hvis du tromler 10 sammen der vil have en skal jeg nok få dem til en god pris...

Det er sat en smule på hold, da der for tiden vælter uheld og ulykker ind over mig, hvilket er lidt træls...

Jeg håber ikke det er alvorlige uheld og ulykker!
Desktop: Meier Daccord ff --> Meier Classic ff --> Beyerdynamic DT-1770 Pro
Portable: iPod Classic --> CLAS --> Meier Quickstep --> Etymotic ER4XR / Beyerdynamic T51p / Tzar 350
Burning777

Brugeravatar
headphoneus supremus extraordinaire

Geografisk sted: Herning

Indlægaf Claus-DK » 26. jan 2012, 09:32

Nej mere bare almindelig travlhed og bøvl..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator

Indlægaf Burning777 » 26. jan 2012, 09:39

Claus-DK skrev:Nej mere bare almindelig travlhed og bøvl..

Ok det var godt. Det vil sige at hvis det bliver den forstærker så kan du sørge for at vi får vores avatar ind i venstre display og hoved-fi logo ind i højre.
Portable: iPod Classic --> CLAS --> Meier Quickstep --> Etymotic ER4XR / Beyerdynamic T51p / Tzar 350
Burning777

Brugeravatar

Indlægaf Claus-DK » 26. jan 2012, 12:51

Til rudistor priser tror jeg at jeg kan forære dig en logo tatovering som ekstra gave..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator

Indlægaf librarian » 26. jan 2012, 12:58

logo-tatoveringer...så er det da gået helt galt!!! jeg overvejede at få "librarian" indgraveret i mine manufaktur dt770/600, men længere ville jeg aldrig gå...
Stationært: Sansui SR-222 MK-V|Ontech Monsterdac V3>Luxman C/M 02
Transportabelt: Zstella usb dac
Hovedtelefoner:
AKG K240 DF / AKG K400 / ER4S
AKG K340 / Hovedgrej No. 1 / ikko oh1
Stax SRD7 MK2 > Stax Lambda Pro
librarian

Geografisk sted: København

Indlægaf Burning777 » 26. jan 2012, 13:29

librarian skrev:logo-tatoveringer...så er det da gået helt galt!!! jeg overvejede at få "librarian" indgraveret i mine manufaktur dt770/600, men længere ville jeg aldrig gå...

Ikke engang et lille Hoved-fi logo på underarmen?

Du kunne jo nøjes med et lille "H" med hovedtelefonerne....
Burning777

Brugeravatar

Indlægaf Claus-DK » 27. jan 2012, 02:22

"H"et med bøffer, ville jeg nok kunne overtales til at spyttet lidt pæng i....
Man kunne jo få det tatoveret i panden, så er man sikker på at der er noget at tale om til festen..

Billede

Det kunne blive det nye sort ruller1 ruller1
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator

Indlægaf Larry » 1. feb 2012, 10:56

Det er ikke nogen helt skidt ide med en headphone tattoo, det vil jeg overveje, men måske bare en lille en 4musik.

Headphone-Skull-tattoo-99112.jpeg
Headphone-Skull-tattoo-99112.jpeg (43.18 KiB) Vist 7133 gange

headphones-tattoo.jpg
headphones-tattoo.jpg (31.32 KiB) Vist 7133 gange
Harmony Design Ear 909 + Auralic Vega DAC + HiFiMan HE-500 XLR
Larry

Brugeravatar

Geografisk sted: København N

Indlægaf iSoap » 28. feb 2012, 00:40

Hvad skete der med den her idé? :)
Galaxy S3 --> Creative Aurvana Live
Bærbar --> Ibasso D12 --> Takstar Pro80
Klaver --> Creative Aurvana Live ;)
iSoap

Brugeravatar

Geografisk sted: Odense

Indlægaf Claus-DK » 28. feb 2012, 02:22

Det er gået lidt i stå, jeg skal op på nogle voldsomme ordre hvis jeg skal have andet end billige kinesiske kopier, jeg har ellers næsten en aftale i hus med Zigi omkring hans Cmoy, med vores logo på..

Jeg har også arbejdet lidt med en Beyer A1 klon, men er lidt i tvivl om det er lovligt at sælge, den ligner den ikke og prøver som sådan ikke at sige det er den rigtige vare, men kredsløbet er, skal vi sige det meget kraftigt inspireret af Beyers model..

Så det er lagt en smule på is lige for øjeblikket..

Men det er ikke glemt og jeg vil stadig gerne lave en hoved-fi forstærker, men før jeg får noget mere salg er det yderst risikabelt at skulle købe 50-100 enheder, det ville lidt ødelægge cashflowet hvis jeg brænder inde med varer for 20-30 kilo

det ville så ikke være et problem med Zigis C-moy for han vil gerne lave små mængder og står standby, så den er det da meget muligt vi kan lave en special version af, men A1 klonen tør jeg ikke rigtigt give mig i kast med..

Men er der nogle der har interesse i en af Zigis forstærkere, vil jeg meget gerne sætte det i værk, for han er en flinker fyr som meget gerne vil lave det for os, vi er så begrænset til et logo i sort/hvid men det er jo til at leve med, den vil komme til at koste det samme som på ebay og skal højst sandsynligt købes direkte ved ham og ikke mig da den danske moms gør at mine priser på sådan en fyr vil blive lige høje nok, portoen er også en faktor som vil fordyre det en del..

Det er sådan status lige PT..

Er der en 5-10 stykker der er på sætter jeg det gerne i værk..

Der er en tråd om Zigis forstærker her
http://rockgrotto.proboards.com/index.cgi?board=b&action=display&thread=7708
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator

Indlægaf Kaps » 28. feb 2012, 02:28

Jeg er med på en!
I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure you realize that what you heard is not what I meant.
Kaps

Brugeravatar

Indlægaf Claus-DK » 28. feb 2012, 02:31

Jeg fik jo også ædt over en måned af mit liv på alt det besvær med vores tidligere udbyder, hvilket også har været en faktor, for det er noget vigtigere at forumet kører ordentligt, det gør det så nu, men nu har jeg så en webshop jeg skal have på benene, så der er nok at se til for tiden..

Men hvad ?? SÃ¥ render jeg da ikke rundt og laver ulykker...

Men det ville være rart med en 10-15 timer mere i døgnet, så skulle i bare se...lol
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator

Indlægaf iSoap » 28. feb 2012, 02:45

Puha. Jeg bliver helt træt af at tænke på det.
Forresten fandt jeg vidste den amp med 160 timer. 280 kr med forsendelse. Det var ligefør jeg bestilte en af ren og skær nysgerrighed.

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
iSoap

Brugeravatar

Indlægaf Claus-DK » 28. feb 2012, 10:14

Det lyder værre end det er, sandheden er jo at det er noget jeg synes er sjovt at lave, specielt forumet som jo er mit barn, giver mig store daglige glæder..
Brugerene er også alle sammen søde og dejlige personer som jo ikke laver noget ballade, så der er ikke det store arbejde i det og det er så sjældent at jeg skal rykke ud og skælde ud over noget og når jeg tænker på hvor mange søde og betænksomme mails/PBer jeg får er det noget som giver mig mere end det tager, det eneste problem jeg som sådan har er tidsforbruget, men her i vinterperioden er det ikke noget problem og om sommeren sætter jeg bare mit tidsforbrug på siden ned, jeg bestemmer jo selv hvor meget tid jeg brænder af på nettet, før hen sad jeg jo bare og så TV, så i realiteten er det bare den ene skærm der er skiftet ud med den anden..

Jeg har jo også fundet kone, barn, hus osv osv så på den front er der jo heller ikke nogle problemer, jeg skal jo ikke ud på snuskede barer og søge kærligheden for den har jeg fundet..
Det giver også konen mulighed for at se "de dumme mødre" og så alle de der mit dyr er kommet til skade serier på animal planet, hvor hun før var tvangsindlagt til at se "2. verdenskrig i farver", "den store fædrelandskrig" og en masse andre programme vi ½gamle pjok holder af..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator

Indlægaf el_serpiente » 28. feb 2012, 10:26

Jeg er også med, hvis det er denne her hvor man nemt kan skifte op-amp'en ud, for så er der lidt og lege med.
el_serpiente

Brugeravatar

Geografisk sted: Ã…rhus

Indlægaf Claus-DK » 28. feb 2012, 10:39

Det er lige præcis den det drejer sig om, skal vi lade den eksterne strømforsyning være en del af pakken ?? for den skulle virkelig gøre en stor forskel på lyden når man er hjemme og ikke har brug for at den kører på batterier..

Vi kan også hører og vi kan få et lille udvalg af Opams med i pakken så, slipper vi for at rende ud og opdrive dem ??
samtidigt får vi jo nogle opamps som designeren selv kender og fungere godt med lige netop den forstærker..

Ønske drømme ideer, kom med dem, det hele er lettere hvis vi har sådan noget på plads inden jeg skal ind og forhandle pris..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator

Indlægaf el_serpiente » 28. feb 2012, 11:20

Det lyder som en god ide, jeg er med på hele baduljen.
el_serpiente

Brugeravatar

Re: En DAC/Amp til Takstar Pro80

Indlægaf iSoap » 28. feb 2012, 12:17

Var det noget med at sådan en kunne sættes i forlængelse af en DAC/Amp for at få bedre lyd?
Jeg er umiddelbart interesseret hvis prisen er på de <500.
Noget skal man jo have at blære sig med overfor ens (uforstående) venner. :wink:

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
iSoap

Brugeravatar

Indlægaf el_serpiente » 28. feb 2012, 13:03

Hvis vi tager udgangspunkt i ebay priserne så bliver det ca, 300 for forstærker + 230 for strømforsynning og så et par hundrede ekstra for Opamps (men det kommer vel an på hvilke der der med). Derudover skal der noget transport med. Jeg håber selvfølgelig på at Claus-DK kan forhandle os til en mere favorabel pris.
el_serpiente

Brugeravatar

ForegåendeNæste

Tilbage til Hovedtelefon forstærkere