nc8000 skrev:Jeg tror jeg nøjes med at opgradere min Protector til en SR71-B når jeg engang får råd så jeg kan drive HE-4 forsvarligt på hotellet
Buyer no 1 skrev:http://www.headfonia.com/voltage-monster-ray-samuels-dark-star/
Skal ... skal ikke ....
Alpha skrev:Med dét review skal der nok blive solgt nogle stykker af dem med deraf resulterende ventetid for at få fat i et eksemplar. Men 25.000,- DKK er også en slags penge. Det mest imponerende er næsten den kompakte størrelse sammenlignet med andre high-end forstærkere. Der skal nok være dem, der ikke er interesseret, fordi den ikke er et stort strømslugende bæst.
I do think there is one design choice made by RSA that DOES deserve mention. The Dark Star is a beautiful amp cosmetically, and has very fancy two-chassis casework. This casework is obviously very expensive, something which Ray confirmed for me. Let’s just get this out of the way up front: if you buy the Dark Star, you absolutely are paying for that casework. There is no way around it. The casework costs RSA more than all of the audio circuitry
Tilbage til Hovedtelefon forstærkere
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 9 gæster