Triode TRV-84HD - Nogen der kender den?

Triode TRV-84HD - Nogen der kender den?

Indlægaf Rappo » 21. jan 2012, 14:26

Billede

Triode TRV-84HD

Triode er en japansk producent af primært rørbaseret hifi-grej, men har også denne hovedtelefonforstærker på deres program. Spændende ser den ud. Spørgsmålet er dog hvad prisen er på sådan en fætter... Triode's restende produkter er ikke i den billige ende, så det er TRV-84HD næppe heller...
Mit grej <--
I need my 1987 DG-20 Casio electric guitar, set to mandolin, yeah. Drop the drums!
Rappo

Brugeravatar

Geografisk sted: Odense

Re: Triode TRV-84HD - Nogen der kender den?

Indlægaf Larry » 23. jan 2012, 21:37

Du henviser til Bjørn´s site, ham der også forhandler Calyx. Jeg har talt med ham nogle gange og han talte om det var ærgeligt at Triode ikke længere lavede en headamp, så den må næsten være den du henviser til der. På det første link står der også "finished", men måske kan man opstøve 84HD et eller andet sted på det store Interweb, gætter på den vil koste mellem 6 og 10 banditter.
Harmony Design Ear 909 + Auralic Vega DAC + HiFiMan HE-500 XLR
Larry

Brugeravatar

Geografisk sted: København N

Re: Triode TRV-84HD - Nogen der kender den?

Indlægaf Rappo » 25. jan 2012, 12:04

Det var nu heller ikke fordi jeg lige stod på spring efter den. Jeg undrede mig bare over at jeg aldrig havde hørt om Triode før. Ærgeligt at de tilsyneladende har stoppet produktion af head-fi grej, men prislejet er under alle omstændigheder for højt til mig.
Mit grej <--
I need my 1987 DG-20 Casio electric guitar, set to mandolin, yeah. Drop the drums!
Rappo

Brugeravatar

Geografisk sted: Odense

Tilbage til Hovedtelefon forstærkere