Claus-DK skrev:AKG 701 har altid været en gåde for mig, jeg har utroligt svært ved at forstå at folk bruger omkring 2000 på et par bøffer og så bruger resten af deres liv på at finde den rigtige forstærker og bløder formuer på det projekt..
Jeg synes det virker mere fornuftigt at finde en hovedtelefon man synes lyder godt fra starten af..
Smag og behag er forskelligt og jeg skal ikke blande mig i hvad folk køber, men det forhindrer mig ikke i at spekulere..
MMT skrev:Hey gutter.
Tak for jeres svar:)
Har kikket lidt på den Maverick, og den kunne da bestemt være en mulighed.
Kan se at der er mange forskellige tilslutninger der kan bruges til sådan en. Bla. USB og optisk kabel.
Er der forskel på, hvad der vil lyde bedst?
Og når den bruges sammen med PCén, får man så noget software med, hvor man evt. kan costomize lyden (equalizer)? Eller har man slet ikke brug for det?
Mvh.Martin:)
Sorensiim skrev:Claus-DK skrev:AKG 701 har altid været en gåde for mig, jeg har utroligt svært ved at forstå at folk bruger omkring 2000 på et par bøffer og så bruger resten af deres liv på at finde den rigtige forstærker og bløder formuer på det projekt..
Jeg synes det virker mere fornuftigt at finde en hovedtelefon man synes lyder godt fra starten af..
Smag og behag er forskelligt og jeg skal ikke blande mig i hvad folk køber, men det forhindrer mig ikke i at spekulere..
K701 kan være intet mindre end fremragende til vokaler, detaljer og soundstage. Og som jeg læser indlæggene så synes OP jo netop at de lyder godt?
Tilbage til Hovedtelefon forstærkere
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 10 gæster