I skal lige have et par billeder af Meiers Stepdance. Hvis man kan lide Concertoen og gerne vil have en portabel forstærker med en signatur, der minder om den så kan man roligt kigge efter Meiers Stepdance. Den er ikke ligeså bas tung som Meiers 2/3Move men mere neutral. Selvom der ikke er super stor bas så mangler der ikke noget i hvor tight den er i bassen. Og det er noget der passer helt fabelagtigt til HD650 - wow!! Ligesom med Concertoen har den virkelig god synergi med HD650.
Der er vist ikke mere end til 8-10 timers spilletid på det 9 volts batteri, der skal sidde i. Til gengæld er der en så lækker diskant og mellemtone med super god opløsning. Så vidt jeg lige kan se ud fra de portable forstærkere jeg har lyttet til indtil nu ligger Stepdancen klart nummer 1 (på min liste) når det kommer til PRIS og VALUE FOR MONEY. Den koster kun ca. 2000 kr. inklusive shipping fra Tyskland. Det kan man ikke få meget iQube, Lisa III eller Ray Samuels forstærkere for... og det er vel at mærke for en portabel forstærker, der mænger sig i toppen af listen over de bedste.