Det er ikke særligt svært at bygge en Chiara, den er meget simpelt opbygget, men dens signalveje er lige til den lange side, jeg er ret overbevist om at et mindre print med kortere baner, ville gøre en stor forskel...
Du er velkommen til at låne modulerne hvis du vil prøve at skifte lide, jeg har også en del opams som du kan prøve, ved du hvilke der sidder i den nu ??
Hvis du gerne vil bygge selv er Chiaraen et godt sted at starte, den er en smule knudret at samle hvis man er helt ny i det, men det lykkedes da for mig at samle den.......
En anden god bygge selv forstærker er en Panda og jeg har et enkelt kit tilbage hvis du vil have sådan en ?? den koster lidt mindre end en chiara mener den står i 1400 +kasse en Panda koster under en tusse +kasse..
Pandaen er væsentligt mere avanceret at lave end Chiaraen, men den har alt printet på "printet", så det er paint by numbers, hvor Chiaraen kræver lidt mere for at placere delene rigtig..Synes jeg
Hvilken der er bedst er svært at sige for min Chiara er ude af drift for tiden, men jeg tror nu godt den kan spille, hvis jeg sætter lidt strøm til hende...
Her er forhandleren APJaudio hedder de, du kan fĂĄ nogle procenter hvis du er medlem af "rockgrotto"
http://www.apjaudio.co.uk/Effekten på en Chiara er vist omkring 1,8 w pr kanal og en Xcan V8 har til sammenligning 0,8 watt pr kanal, så den kan blæse membranerne ud på de fleste bøffer, kunne være spændende at prøve den med nogle af de nye HIFImanbøffer...