imbalance skrev:GĂĄr du op i lydkvalitet, eller er gaming det vigtigste?
Er sikker på det skal være Beyer COP, der kan også fåes bedre gaming headset opgraderinger end de Logitec du har, hvis gaming nu er det primære..?
Kan du leve uden lydfelter som mest bliver brugt til gaming, eller bare noget 2 kanals med mic indgang (Ved ikke hvad der findes af gode produkter her dog)?
odderen skrev:denne her er baseret pĂĄ takstar pro80 som jeg har. Den lyder fremragende for at sige det mildt. og sĂĄ er den rimeligt billig
imbalance skrev:Headsets er jo helt klar det nemmeste da mikrofonen er bygget ind, men lydkvaliteten følger som regel ikke med, men hvis det er til gaming så ville jeg selv vælge en mellemting, som lyder fornuftig..
Kvaliteten er slet ikke prangende på de fleste headsets, men det er jo som nævnt komfirmander og gamere de rettes imod, de er åbenbart ligeglade med lydkvalitet ect..
Hvis musik var vigtig, så så jeg ingen problem i at vælge COP eller lign, men det er at skyde ved siden af dit brug selvom prisen ikke er skræmmende..
Vi/jeg kan ikke umildbart fortælle dig hvilket headset er det bedste at gå efter, og du går ikke op i "lydkvaliteten" og musik, og det bedste bud var jo at søge HWT.dk igennem for headsets, og hvis det ikke rigtig hitter så er det ingen problem i at gå efter COP eller lign. i prisklassen, men det her er ikke stedet desværre der kan give det bedste svar..
Ang. USB lydkort så er Asus og Creative osv nok de bedste bud, da de henvender sig til gamere som du er, og du kan så vælge hvilke gamer muligheder denne skal have, og finde den der matcher..
imbalance skrev:odderen skrev:denne her er baseret pĂĄ takstar pro80 som jeg har. Den lyder fremragende for at sige det mildt. og sĂĄ er den rimeligt billig
Lyder som et fint bud, og det er et passende mellemting mellem opgraderet lyd og mikrofon...
Funktionaliteten kan man ligesĂĄ godt fĂĄ indbygget som jeg har skrevet, nĂĄr man kun gĂĄr op i gaming!
Psymon skrev:imbalance skrev:odderen skrev:denne her er baseret pĂĄ takstar pro80 som jeg har. Den lyder fremragende for at sige det mildt. og sĂĄ er den rimeligt billig
Lyder som et fint bud, og det er et passende mellemting mellem opgraderet lyd og mikrofon...
Funktionaliteten kan man ligesĂĄ godt fĂĄ indbygget som jeg har skrevet, nĂĄr man kun gĂĄr op i gaming!
Dustinhome har dem til 499 i dag hvis det er.
Sendt fra min Nexus 4 med Tapatalk
Kaps skrev:Jeg er ikke sikker i min sag, men vent lige til nogen kloge hoveder kommenterer, en 250 ohm hørebøf skal altså have en hel del power!
Psymon skrev:Du får ikke mic indgang på de forstærkere vi normalt kigger på og bruger her inde, jeg ved der er nogle der ude, men så er det med det fokus at optage musik og ikke bare til gaming. Mic indgangen på dit bundkort burde være rigelig fin til gaming.
Tilbage til Hovedtelefon forstærkere
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 17 gæster