Beyerdynamic COP forstærker



Beyerdynamic COP forstærker

Indlægaf Thomaslje » 24. nov 2013, 00:26

Hej. Jeg kunne godt tænke mig at købe, Beyerdynamic Custom One Pro. Mit bunkort (ASUS P8H77-I) har kun Onboard
lydkort, ved ikke om det er godt nok til sådan et headset. Har desværre ikke plads til pci lydkort, så hvis ikke det er godt nok
tænker jeg på og købe et usb lydkort og tilslutte min computer, hvis det er nødvendigt at købet et lydkort, fordi mit onboard
ikke er godt nok, hvad vil i sĂĄ anbefale. Jeg skal bruge headsettet til at game med, lige nu har jeg et Logitech G35 og regner
med at det Beyerdynamic er en del bedre.


Jeg er blevet anbefalet det her lydkort ASUS xonar U7 af en ven, er det godt nok, kan man evt finde et bedre til samme pris
hvis man nu undvære det surrond effekt regner ikke med at bruge den da jeg jo køber et stereo headset.

http://www.asus.com/Sound_Cards_and_Dig ... /Xonar_U7/

Så skal jeg også høre, er det værd at købe det headset selvom jeg først har råd til at købe det externe lydkort om et par måneder,
har ikke rigtig lyst til at købe det hvis jeg får vildt dårlig lyd uden det externe lydkort.
Thomaslje

 
Indlæg: 17
Tilmeldt: 24. nov 2013, 00:22

Re: Beyerdynamic COP forstærker

Indlægaf librarian » 24. nov 2013, 13:22

Nu kender jeg hverken hovedtelefonen eller dit lydkort, men helt generelt er det en god ide at have eksternt lydkort/dac, både fordi de som regel er bedre, men også alene for at undgå al den støj, der finder inden i en pc. Du kan få rigtig udmærkede one-box løsninger med dac og hovedtelefonforstærker under 1000. kig evt på fiio eller måske nuforce udac...håber det kan sætte dig i gang med research:-)
Stationært: Sansui SR-222 MK-V|Ontech Monsterdac V3>Luxman C/M 02
Transportabelt: Zstella usb dac
Hovedtelefoner:
AKG K240 DF / AKG K400 / ER4S
AKG K340 / Hovedgrej No. 1 / ikko oh1
Stax SRD7 MK2 > Stax Lambda Pro
librarian

 
Indlæg: 2518
Tilmeldt: 1. apr 2011, 15:36
Geografisk sted: København

Re: Beyerdynamic COP forstærker

Indlægaf Thomaslje » 24. nov 2013, 13:23

Det vil jeg prøve, hvad er dine mening om den jeg har fået anbefalet af mine venner, ved ikke om alle gør det standard men skal også bruge indgang mic med.
Thomaslje

 
Indlæg: 17
Tilmeldt: 24. nov 2013, 00:22

Re: Beyerdynamic COP forstærker

Indlægaf imbalance » 24. nov 2013, 14:23

GĂĄr du op i lydkvalitet, eller er gaming det vigtigste?

Er sikker på det skal være Beyer COP, der kan også fåes bedre gaming headset opgraderinger end de Logitec du har, hvis gaming nu er det primære..?

Kan du leve uden lydfelter som mest bliver brugt til gaming, eller bare noget 2 kanals med mic indgang (Ved ikke hvad der findes af gode produkter her dog)?
If you cant EAT it or F**K it - Then KILL it!

Dap: Sony Z-1070 - Rocoo BA - DX100

On-Ear - DT1350

C/iems - Fischer DBA02MK2 - Ety HF3/ER4P - Starkey HF-2/SA43
imbalance

 
Indlæg: 333
Tilmeldt: 5. apr 2011, 12:37
Geografisk sted: På landet hvor ingen kan høre dig skrige!

Re: Beyerdynamic COP forstærker

Indlægaf Thomaslje » 24. nov 2013, 14:43

imbalance skrev:GĂĄr du op i lydkvalitet, eller er gaming det vigtigste?

Er sikker på det skal være Beyer COP, der kan også fåes bedre gaming headset opgraderinger end de Logitec du har, hvis gaming nu er det primære..?

Kan du leve uden lydfelter som mest bliver brugt til gaming, eller bare noget 2 kanals med mic indgang (Ved ikke hvad der findes af gode produkter her dog)?


Hej. Jeg går mest op i gaming det er det headsette skal bruges til ved min computer, har bare læst flere steder at det er et suverænt headset , men hvad ville du foreslå hvis du skulle anbefale et spille headset.

Har hørt flere sige at det som logitech, razer osv sælger som gamer headset er elendige og at rigtige stereo headset og så en mic ved siden af er langt overlegen og her spille COP så godt ind for mig da det her mic med og man ikke skal have en på bordet, har ikkke prøvet andet end det Logitech G35 så derfor kan jeg ikke udtale mig om det, men vil tro det holder stik. Vil gerne prøve noget som er kvalitet denne gang og ikke bare Logitech, razer 13 år konfirmand lyd, hvis du forestå hvad jeg mener.

Så tænker jeg også at det COP giver god lyd når jeg sidder og hører musik.
Senest rettet af Thomaslje 24. nov 2013, 14:52, rettet i alt 1 gang.
Thomaslje

 
Indlæg: 17
Tilmeldt: 24. nov 2013, 00:22

Re: Beyerdynamic COP forstærker

Indlægaf odderen » 24. nov 2013, 14:49

denne her er baseret pĂĄ takstar pro80 som jeg har. Den lyder fremragende for at sige det mildt. og sĂĄ er den rimeligt billig :grin:
7musik Autoriseret Odder 7musik
odderen

Brugeravatar
 
Indlæg: 952
Tilmeldt: 3. jan 2013, 23:33
Geografisk sted: Helsinge

Re: Beyerdynamic COP forstærker

Indlægaf imbalance » 24. nov 2013, 15:04

Headsets er jo helt klar det nemmeste da mikrofonen er bygget ind, men lydkvaliteten følger som regel ikke med, men hvis det er til gaming så ville jeg selv vælge en mellemting, som lyder fornuftig..

Kvaliteten er slet ikke prangende på de fleste headsets, men det er jo som nævnt komfirmander og gamere de rettes imod, de er åbenbart ligeglade med lydkvalitet ect..

Hvis musik var vigtig, så så jeg ingen problem i at vælge COP eller lign, men det er at skyde ved siden af dit brug selvom prisen ikke er skræmmende..

Vi/jeg kan ikke umildbart fortælle dig hvilket headset er det bedste at gå efter, og du går ikke op i "lydkvaliteten" og musik, og det bedste bud var jo at søge HWT.dk igennem for headsets, og hvis det ikke rigtig hitter så er det ingen problem i at gå efter COP eller lign. i prisklassen, men det her er ikke stedet desværre der kan give det bedste svar..

Ang. USB lydkort så er Asus og Creative osv nok de bedste bud, da de henvender sig til gamere som du er, og du kan så vælge hvilke gamer muligheder denne skal have, og finde den der matcher..
If you cant EAT it or F**K it - Then KILL it!

Dap: Sony Z-1070 - Rocoo BA - DX100

On-Ear - DT1350

C/iems - Fischer DBA02MK2 - Ety HF3/ER4P - Starkey HF-2/SA43
imbalance

 
Indlæg: 333
Tilmeldt: 5. apr 2011, 12:37
Geografisk sted: På landet hvor ingen kan høre dig skrige!

Re: Beyerdynamic COP forstærker

Indlægaf imbalance » 24. nov 2013, 15:06

odderen skrev:denne her er baseret pĂĄ takstar pro80 som jeg har. Den lyder fremragende for at sige det mildt. og sĂĄ er den rimeligt billig :grin:


Lyder som et fint bud, og det er et passende mellemting mellem opgraderet lyd og mikrofon...

Funktionaliteten kan man ligesĂĄ godt fĂĄ indbygget som jeg har skrevet, nĂĄr man kun gĂĄr op i gaming!
If you cant EAT it or F**K it - Then KILL it!

Dap: Sony Z-1070 - Rocoo BA - DX100

On-Ear - DT1350

C/iems - Fischer DBA02MK2 - Ety HF3/ER4P - Starkey HF-2/SA43
imbalance

 
Indlæg: 333
Tilmeldt: 5. apr 2011, 12:37
Geografisk sted: På landet hvor ingen kan høre dig skrige!

Re: Beyerdynamic COP forstærker

Indlægaf Thomaslje » 24. nov 2013, 15:31

imbalance skrev:Headsets er jo helt klar det nemmeste da mikrofonen er bygget ind, men lydkvaliteten følger som regel ikke med, men hvis det er til gaming så ville jeg selv vælge en mellemting, som lyder fornuftig..

Kvaliteten er slet ikke prangende på de fleste headsets, men det er jo som nævnt komfirmander og gamere de rettes imod, de er åbenbart ligeglade med lydkvalitet ect..

Hvis musik var vigtig, så så jeg ingen problem i at vælge COP eller lign, men det er at skyde ved siden af dit brug selvom prisen ikke er skræmmende..

Vi/jeg kan ikke umildbart fortælle dig hvilket headset er det bedste at gå efter, og du går ikke op i "lydkvaliteten" og musik, og det bedste bud var jo at søge HWT.dk igennem for headsets, og hvis det ikke rigtig hitter så er det ingen problem i at gå efter COP eller lign. i prisklassen, men det her er ikke stedet desværre der kan give det bedste svar..

Ang. USB lydkort så er Asus og Creative osv nok de bedste bud, da de henvender sig til gamere som du er, og du kan så vælge hvilke gamer muligheder denne skal have, og finde den der matcher..


Hej og indtil videre tak for hjælpen, det jeg vil prøve at undgå denne gang når jeg køber headset er at købe de konfirmant headsets da de jo ikke har så god lyd, tænker at det COP har rigtig god lyd, stereo vil jeg tro er det bedste da det fake surond sound jeg har et mit G35 jo ikke rigtig kan bruges.

Men jeg vil prøve at læse nogle anmeldeser af det QPAD

HĂĄber det er til at forestĂĄ ellers mĂĄ i lige skrive.


Edit.

Jeg ser jeg kan få et COP til 1100.kr her hvis jeg bare vælger vip som man så skal afmelde efter 5 dage for ikke at blive trukket 220.kr http://www.pointdeal.dk/120825/beyerdyn ... om-one-pro så skal jeg bare have den mic til 300.kr er det ikke en ret god deal.
Thomaslje

 
Indlæg: 17
Tilmeldt: 24. nov 2013, 00:22

Re: Beyerdynamic COP forstærker

Indlægaf odderen » 24. nov 2013, 15:55

her er der lidt stof om de "originale" takstar. der er så vidt jeg ved ikke blevet ændret på andet end mikrofon og kabel :grin:
viewtopic.php?f=48&t=2596
7musik Autoriseret Odder 7musik
odderen

Brugeravatar
 
Indlæg: 952
Tilmeldt: 3. jan 2013, 23:33
Geografisk sted: Helsinge

Re: Sv: Beyerdynamic COP forstærker

Indlægaf Psymon » 24. nov 2013, 16:10

imbalance skrev:
odderen skrev:denne her er baseret pĂĄ takstar pro80 som jeg har. Den lyder fremragende for at sige det mildt. og sĂĄ er den rimeligt billig :grin:


Lyder som et fint bud, og det er et passende mellemting mellem opgraderet lyd og mikrofon...

Funktionaliteten kan man ligesĂĄ godt fĂĄ indbygget som jeg har skrevet, nĂĄr man kun gĂĄr op i gaming!


Dustinhome har dem til 499 i dag hvis det er.

Sendt fra min Nexus 4 med Tapatalk
Psymon

 
Indlæg: 786
Tilmeldt: 18. nov 2012, 13:11
Geografisk sted: Brønshøj

Re: Sv: Beyerdynamic COP forstærker

Indlægaf Thomaslje » 24. nov 2013, 19:03

Psymon skrev:
imbalance skrev:
odderen skrev:denne her er baseret pĂĄ takstar pro80 som jeg har. Den lyder fremragende for at sige det mildt. og sĂĄ er den rimeligt billig :grin:


Lyder som et fint bud, og det er et passende mellemting mellem opgraderet lyd og mikrofon...

Funktionaliteten kan man ligesĂĄ godt fĂĄ indbygget som jeg har skrevet, nĂĄr man kun gĂĄr op i gaming!


Dustinhome har dem til 499 i dag hvis det er.

Sendt fra min Nexus 4 med Tapatalk


Tak, det vil jeg se på, sidder og ser nogle reviews, vil ikke så gerne løbe ind i et headset ligne mit G35.
Thomaslje

 
Indlæg: 17
Tilmeldt: 24. nov 2013, 00:22

Re: Beyerdynamic COP forstærker

Indlægaf Thomaslje » 24. nov 2013, 20:42

Hey. Hvad siger i til det her headset Beyerdynamic DT-770 Pro 250 Ohm og så køber en modmic hovedtelefonerne kan jeg få til 1311.kr og så skal jeg have den mic med til 187,32.kr
Thomaslje

 
Indlæg: 17
Tilmeldt: 24. nov 2013, 00:22

Re: Beyerdynamic COP forstærker

Indlægaf Buyer no 1 » 24. nov 2013, 21:01

Kig evt. i denne trĂĄd. Her er der bl.a. noget om Modmic og alternativer til G35.
Buyer no 1

Brugeravatar
 
Indlæg: 3685
Tilmeldt: 1. apr 2011, 15:40
Geografisk sted: Region Hovedstaden

Re: Beyerdynamic COP forstærker

Indlægaf Thomaslje » 24. nov 2013, 21:43

Hej Folkens. Nu har jeg set en masse tråder og mange anbefaler beyerdynamic DT-990 Pro så skal jeg bare lige finde ud af, skal jeg vælge 80 eller 250 Ohm versiionen jeg regner med at købe en Fiio E10 amp.
Thomaslje

 
Indlæg: 17
Tilmeldt: 24. nov 2013, 00:22

Re: Beyerdynamic COP forstærker

Indlægaf Thomaslje » 24. nov 2013, 22:52

Ok folkens. Jeg har nu bestemt mig på et par DT-990 Pro 250 Ohm, er der så nogle der evt kan anbefale mig en anden amp end den E10 da den desværre ikke har noget mikrofon stik.
Thomaslje

 
Indlæg: 17
Tilmeldt: 24. nov 2013, 00:22

Re: Beyerdynamic COP forstærker

Indlægaf Kaps » 24. nov 2013, 22:55

Jeg er ikke sikker i min sag, men vent lige til nogen kloge hoveder kommenterer, en 250 ohm hørebøf skal altså have en hel del power!
I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure you realize that what you heard is not what I meant.
Kaps

Brugeravatar
 
Indlæg: 1181
Tilmeldt: 14. okt 2011, 01:06
Geografisk sted: Herning

Re: Beyerdynamic COP forstærker

Indlægaf Thomaslje » 24. nov 2013, 23:00

Kaps skrev:Jeg er ikke sikker i min sag, men vent lige til nogen kloge hoveder kommenterer, en 250 ohm hørebøf skal altså have en hel del power!


yea det har jeg læst og mange siger at den Fiio E10 godt kan trække det, men leder efter noget tilsvarende som har mic stik også eller må jeg bruge det som sidder på min bundkort.
Thomaslje

 
Indlæg: 17
Tilmeldt: 24. nov 2013, 00:22

Re: Beyerdynamic COP forstærker

Indlægaf Psymon » 24. nov 2013, 23:09

Du får ikke mic indgang på de forstærkere vi normalt kigger på og bruger her inde, jeg ved der er nogle der ude, men så er det med det fokus at optage musik og ikke bare til gaming. Mic indgangen på dit bundkort burde være rigelig fin til gaming.
Psymon

 
Indlæg: 786
Tilmeldt: 18. nov 2012, 13:11
Geografisk sted: Brønshøj

Re: Beyerdynamic COP forstærker

Indlægaf Thomaslje » 24. nov 2013, 23:56

Psymon skrev:Du får ikke mic indgang på de forstærkere vi normalt kigger på og bruger her inde, jeg ved der er nogle der ude, men så er det med det fokus at optage musik og ikke bare til gaming. Mic indgangen på dit bundkort burde være rigelig fin til gaming.


Tak for det, jeg vil se om jeg ikke kan finde penge til den amp i næste måned, den er dog ikke så dyr heldigvis.
Thomaslje

 
Indlæg: 17
Tilmeldt: 24. nov 2013, 00:22


Tilbage til Hovedtelefon forstærkere

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 5 gæster

cron