Kolind skrev:Første spørgsmål bør nok være om du har en balanceret kilde ?
Larry skrev:Hvor køber man iøvrigt gode, men rimelige i pris XLR kabler til DAC i EU ? Og er det kun fra USA og Asien man henter sine balancerede hovedtelefonkabler ? Gider ikke vente 3 uger på at få dem og samtidig bide negle over toldvæsnet måske napper ens pakke.
Larry skrev:Jo tak Mr. Siim vores nye go to cable guy. Så fede ud dem du havde lavet forleden. Synes også det er irriterende, at man hele tiden skal kigge over mod USA for at finde custom made kabler.
Kom lige i tanker om danske av-cables også har XLR kabler hvis man skal forbinde en DAC balanceret, meget rimelige priser, men ved ikke med kvaliteten på deres XLR. Har selv købt en del andre av kabler hos dem og synes de har et godt udbud.
Claus-DK skrev:Du skal jo have en CDafspiller eller andet der er balanceret som kilde, det er ikke nok med en DAC..
http://en.wikipedia.org/wiki/Balanced_audio
Claus-DK skrev:I øvrigt er de XLRud der er på din dims, ikke til at koble et par bøffer til, men til en forstærker, som kører balanceret..
Om din yulong er balanceret i sin headout er lidt et tvivlsspørgsmål..
Jeg tror godt du kan lave det digitale signal balanceret, eller lave det om til balanceret og så trække det balanceret ud, det var bare overskriften med forstærker der fik mig til at vrøvle lidt..
Claus-DK skrev:Ja du vil prøve at køre balanceret..
Men jeg havde bare den opfattelse at det var dine bøffer du ville drive balanceret og det kræver tre ledere, hvor den ene ikke findes..
Claus-DK skrev:Det er sq fint nok, man skal ikke afsløre alt
Tilbage til Hovedtelefon forstærkere
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 13 gæster