Schiit Mjolnir2 i stykker



Schiit Mjolnir2 i stykker

Indlægaf stollesen » 25. jun 2016, 00:29

Øv min mjolnir 2 er gå i stykke.
Den virker ikke i balance, men den virker fine i single-ended.
Er det nogen på forum som kan kig på den??
Og lav den.
Current headphones: hifiman he-1000
Amps:
DAC:
NAD M50 Digital Music Player
stollesen

 
Indlæg: 559
Tilmeldt: 14. jun 2011, 14:42
Geografisk sted: Næstved

Re: Schiit Mjolnir2 i stykker

Indlægaf Claus-DK » 25. jun 2016, 11:02

Det var dog trist at læse, håber du har held med at få den lavet...
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Schiit Mjolnir2 i stykker

Indlægaf SteelyD » 5. aug 2016, 03:24

Intet mindre end en katastrofe...i det mindste virker den i single ended.

Personligt har jeg selv svært ved at høre forskel på single ended og balanced på min, så det er vel ikke helt så vildt igen. Medmindre dine bøffer altså kræver den ekstra power den balancerede udgang har.

Det skal siges at jeg aldrig rigtig har A/B testet single ended vs balanceret, det er kun ud fra hukommelsen at jeg ikke fandt der var den store forskel.

I øvrigt siger de at Schiit har en fremragende kundeservice. Hvis du ikke har lyst til at sende den helt til USA kan du måske lave en aftale med ham der har schiit-europe.com? Han virker ganske tilforladelig. Der er selvfølgelig også http://schiit.eu.com/ i England, dem har jeg dog ingen erfaring med.

Held og lykke med det, den forstærker er helt bestemt værd at kæmpe for. Gennem ild og vand!
SteelyD

 
Indlæg: 34
Tilmeldt: 7. feb 2015, 00:08

Re: Schiit Mjolnir2 i stykker

Indlægaf Walbum4262 » 5. aug 2016, 06:44

SteelyD skrev:Intet mindre end en katastrofe...i det mindste virker den i single ended.

Personligt har jeg selv svært ved at høre forskel på single ended og balanced på min, så det er vel ikke helt så vildt igen. Medmindre dine bøffer altså kræver den ekstra power den balancerede udgang har.

Det skal siges at jeg aldrig rigtig har A/B testet single ended vs balanceret, det er kun ud fra hukommelsen at jeg ikke fandt der var den store forskel.

I øvrigt siger de at Schiit har en fremragende kundeservice. Hvis du ikke har lyst til at sende den helt til USA kan du måske lave en aftale med ham der har schiit-europe.com? Han virker ganske tilforladelig. Der er selvfølgelig også http://schiit.eu.com/ i England, dem har jeg dog ingen erfaring med.

Held og lykke med det, den forstærker er helt bestemt værd at kæmpe for. Gennem ild og vand!



Den virker desværre ikke single ended da single ended er summet ud af den balanceret del.

Den er ikke særlig gammel med schiit audio har ikke owners transfer på garanti så det vil være uden garanti den skal sendes frem og tilbage til usa hvis det var, og Mikeal ønsker ikke at bruge mere end 2-3000kr på Rep af den. Men for det beløb kan vi købe helt nye stumper til hele printkortet til den og udskifte dem :)

Men Frederik og jeg er i gang med at kigge på den.
på skrivebordet: lenovo thinkpad/iphone6->tidal->david's mutant aune/Davids mutant moddet fostex t50rp mk3 med monkey pod træ kopper

PÃ¥ farten: iPhone 7->Airpods eller Sony wh1000x mk2
Walbum4262

Brugeravatar
Tour Kaptajn
 
Indlæg: 1159
Tilmeldt: 25. mar 2015, 18:16
Geografisk sted: Sandved

Re: Schiit Mjolnir2 i stykker

Indlægaf SteelyD » 5. aug 2016, 14:08

Super. God vind med projektet.
SteelyD

 
Indlæg: 34
Tilmeldt: 7. feb 2015, 00:08


Tilbage til Hovedtelefon forstærkere

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 10 gæster