vaskebjørnen skrev:Noget skete i dag og jeg kom til at høre AC/DC Thunderstruck på dem i morges, pheew det er vanedannende. Man kan virkelig mærke Cliff Williams bas den den kører melodisk og så kommer der bare en rent smæk fra trommesættet det er bare fantastisk i min verden.. det er lige til en forelskelse
Efter denne oplevelse ventede der mig hells bells, for s.... da hvor de klokker de lyder på pro700.. Dybe og klare det er fantastisk.
Pro700 var virkelig det rigtige til mig
Buyer no 1 skrev:vaskebjørnen skrev:Noget skete i dag og jeg kom til at høre AC/DC Thunderstruck på dem i morges, pheew det er vanedannende. Man kan virkelig mærke Cliff Williams bas den den kører melodisk og så kommer der bare en rent smæk fra trommesættet det er bare fantastisk i min verden.. det er lige til en forelskelse
Efter denne oplevelse ventede der mig hells bells, for s.... da hvor de klokker de lyder på pro700.. Dybe og klare det er fantastisk.
Pro700 var virkelig det rigtige til mig
Herlig læsning Det er den slags oplevelser der gør, at man bliver ved og ved...
Kaps skrev:Jeg gad godt høre sådan en bandit, jeg har aldrig hørt en specielt "bas glad" høretelefon. Ville smække avenged sevenfold - save me på, de FEDESTE trommer og bas. (kan se at du er til musik i den hårdere ende selv)
Claus-DK skrev:Hvis du holder af bas er mange typer af velour puder nogo...
Du skal holde rummet mellem ører og drivere så forseglet som muligt hvis du holder af baaaaassssss...
Visse velourpuder har ikke det problem, f.eks dem til AKG 240/Superlux HD681
Henrik_sdk skrev:et vestsjællansk meet...
Mataugust skrev:Henrik_sdk skrev:et vestsjællansk meet...
God ide.
Hvor og hvornår?
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 27 gæster