Jeg blev lidt inspireret andetsted i forum og har generhvervet mig en af mine all time favourites.
Jeg har tidligere haft akg k701 i en periode på ca 4 år, som jeg var virkelig glad for primært til film.
Så fik jeg den idé jeg lige skulle prøve noget andet, det er sådan en idé man ind imellem får i denne her hobby.
Her 2 år efter har jeg så købt mig en ny akg k702. Den nyeste version skulle være lidt stærkere i bassen end k701 og målingerne på inner fidelity ser vældig fine ud.
Og jeg er stadig imponeret over kvaliteten i lyden, den velafbalancerede karakter og det enorme soundstage.
Jeg kan simpelthen bare virkelig godt lide den her hovedtelefon. Og prisen pĂĄ lidt under 1000kr er fantastisk.
Efter først at have tjekket om alt virker som det skal i den helt nye hovedtelefon, laver jeg "selvfølgelig" basport moddet, klipper elastikkerne i det selvjusterende hovedbånd og fikserer det, så det altid passer uden at presse oven på hovedet, og sætter til sidst et trusseindlæg fast i hovedbåndet, så min skallede isse også får det godt.
Og jeg er nok den eneste i verden der siger disse ord: jeg synes akg k702 lyder perfekt lige ud af boksen. Jeg ser ingen grund til 300 timers burn in, alt er allerede som det skal være. Det kan da godt være den ændrer sig lidt med tiden, det skal jeg ikke kunne sige, men jeg tror ikke jeg kommer til at bemærke det.
SĂĄ akg har genindtaget den centrale plads foran mit tv og jeg er simpelthen bare sĂĄ glad og tilfreds