librarian skrev:findes der nogle specifikationer på dem?
Jeps: De er gode!
Samme konstruktion og indmad i 4.Ai som i 4.A: http://www.heiraudio.com/article_101.html - eneste forskel er gummiproppen på Ai modellen.
librarian skrev:findes der nogle specifikationer på dem?
From October 1, 2012, Heir Audio will officially end the promotional prices for all of our CIEM products and the standard prices will be effective at the time. For our renowned 8 A, the standard package will include the superior Magnus 1 cables at no extra charge while 4 A will continue to come with free wood. 3 A will be set at US$449 for each pair.
At Heir Audio, we whole heartedly thank all of our valuable clients for your great support and confidence. As always, we will continue to strive for the best in providing the excellent music listening experience with our technologies and products.
Heir Audio
August 21, 2012
Burning777 skrev:Det var dog et fremragende review og flotte billeder!
Man får ikke mindre lyst til at prøve sådan et sæt customs (4.a) efter den omgang læsning.
Burning777 skrev:Jeg kunne ikke finde noget der irriterede mig ved det jeg lyttede til. Kun at jeg ikke kunne få standard modellen til at sidde fast i mine ører. Jeg har meget små øregange og skal altid bruge de mindste tips. Så hvis jeg går den vej og tager et sæt 4.a så bliver det helt sikkert customs.
Derimod var lyden meget attraktiv og det at få lov at lytte til standardmodellerne gør at jeg ikke vil tøve med at springe ud i at bestille et sæt customs.
telum skrev:Ja kan også kun give thumps up for review og billeder!!
Hvordan får du så lav dybdeskarphed, står du meget langt væk med en tele-linse eller er der et makro-objektiv sat på? (totalt nybegynder i foto, så ikke for teknisk en forklaring ;))
Kvaksalver skrev:Burning777 skrev:Jeg kunne ikke finde noget der irriterede mig ved det jeg lyttede til. Kun at jeg ikke kunne få standard modellen til at sidde fast i mine ører. Jeg har meget små øregange og skal altid bruge de mindste tips. Så hvis jeg går den vej og tager et sæt 4.a så bliver det helt sikkert customs.
Derimod var lyden meget attraktiv og det at få lov at lytte til standardmodellerne gør at jeg ikke vil tøve med at springe ud i at bestille et sæt customs.
Der er kun én ting at sige: "Put i kurv..."
Burning777 skrev:Jeg kunne ikke finde noget der irriterede mig ved det jeg lyttede til. Kun at jeg ikke kunne få standard modellen til at sidde fast i mine ører. Jeg har meget små øregange og skal altid bruge de mindste tips. Så hvis jeg går den vej og tager et sæt 4.a så bliver det helt sikkert customs.
nc8000 skrev:Så må 4.Ai til $399 være deres sweet spot
Burning777 skrev:Hmmm - ja så! Det er endnu et bevis på at et meet er meget kort tid til at danne sig hurtige konklusioner om noget. Det er først når man får produkterne hjem til sig selv at man for alvor lærer dem at kende.
Jeg havde selv en umiddelbar meget positiv oplevelse af 4.ai på meetet. Dog er det sjældent jeg bruger mine ER-4S for tiden så det var rart at læse dine grundige analyser mellem de to. Jeg tror dog stadig at hvis jeg skulle - men det står ikke lige i kortene - ud og investere i customs så ville jeg lige efter disse. Nu kan det måske være, efter det du skriver librarian, at man hellere skulle få sig nogle custom tips til ER-4?
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 17 gæster