vaskebjørnen skrev:Uhh de er lækre
Rappo skrev:Næh hvor er de fine!
Ole skrev:Damn, bliver jo helt utålmodig når man kan se de første er landet i DK...
librarian skrev:Er 4'eren meget større end 3'eren eller snyder billederne lidt?
vaskebjørnen skrev:Det ser lækkert ud, hvis udeseendet er et udtryk for kvalitet så spiller de satme fint
Sorensiim skrev: 4.Ai er ufatteligt imponerende!
De går ikke så dybt som 3.Ai men præsenterer musikken med en helt utrolig klarhed. Jeg tror alle Etymotic-fans skal høre dem her. Elton John & Leon Russel's album "The Union" er en imponerende oplevelse med 4.Ai. Detaljer som jeg med 8.A(!) skal lytte aktivt efter serverer 4.Ai på et sølvfad. De bør næppe bruges til at afspille Mp3 filer fra mobilen...
Victor Halgaard skrev:Lige et spørgsmål. bruger deres kabler samme type standard stik som fx westone, JH, 1964 osv? :)
Sleazy skrev:De er godt nok flotte!
Kan du forresten lokkes til at tage nogle close-ups af Magnus kablet?
Ole skrev:Ja nysgerrigheden vil ingen ende tage...hvordan er de at have i ørerne. Virker de silikone-basser fine nok eller skal der skaffes andre tips, og hvad passer?
Sorensiim skrev:
Det tror jeg da godt jeg kan
Magnus øverst, standard kabel nederst. Her kan man tydeligt se forskellen på de to - Det nederste er 3 snoede ledere, det samme kabel som 90% af branchen bruger. Fint og smidigt. Magnus kablet er 4 flettede ledere og så smidigt at det får standard-kablet til at virke direkte stift. Jeg har endnu ikke sammenlignet lyden af dem da jeg først vil lære lyden af 3.Ai og 4.Ai godt at kende inden jeg roder med kabler
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 6 gæster