B&W P7



B&W P7

Indlægaf Coach-Z » 7. mar 2014, 20:28

Var forbi HiFi klubben i Næstved i går for at lytte til NAD Viso HP50... Jeg havde medbragt mine egne Takstar Pro 80 og min Fiio Andes E7K dac til at lytte A-B med.

Jeg måtte hurtigt erkende at jeg ikke var synderlig imponeret over HP50. Puderne var rigtig lækre og de passede godt til mine ører, men lyden var ikke noget at råbe hurra for.

Jeg lyttede til flere forskellige genrer over ca 30 minutter op imod mine Takstar og Takstar vandt hver gang.

De havde dog også P7 hængende og de fik også godt med tid.
Det var en helt anden oplevelse. Lyden var skarp og tilpas lige til mig. Forskellen på Takstar og P7 var anderledes, men om forskellen er de 2400 kroner hver ved jeg nu ikke. De er ikke 6 gange så gode. Nu sad jeg godt nok i en stol og slappede af, men 30 minutter er ikke nok til at bedømme en hovedtelefon på.

Den har dog et problem med at Puderne er lidt for hårde til mig som brillebærer. De trykker ind på stellet og det er ikke behageligt. Løsningen er selvfølgelig bare at tage brillen af, men det er jo ikke altid det er godt at være blind som en beruset fisker..

Er der nogen af jer der kender til og måske ejer/har ejet P7 der kan komme med lidt indspark om den?

Sendt fra min GT-N7100 med Tapatalk
Coach-Z

Brugeravatar
 
Indlæg: 439
Tilmeldt: 22. dec 2013, 00:31
Geografisk sted: Næstved

Tilbage til Hovedtelefoner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 11 gæster

cron