Denon AH-D1100



Denon AH-D1100

Indlægaf stig » 30. aug 2011, 21:53

Jeg har for første gang købt en full size hovedetelefon en Denon AH-D1100 til 1200 KR.,den vænder jeg til bage til
siden walkmanden og senere ipoden kom frem ,har jeg altid købt in ear hovedetelefoner
sikke en stor foreskæld der er på in ear og full size hovedetelefoner (alt sår dem til prisen omkring 1200 KR.)
udefra kommene lyd ,kommer ikke sĂĄ meget af pĂĄ en full size hovedetelefon som pĂĄ en in ear hovedetelefon
og en full size hovedetelefon kan jeg have på i længere tid end en in ear hovedetelefon,uden at blive træt i hovedet
det skal lige siges jeg har haft en walkmand og har nu en ipod touch
og sĂĄ til lyden pĂĄ Denon AH-D1100
der er meget bedre bass end pĂĄ en in ear hovedetelefon ,den er mere fast
og mellem tonen er ikke sĂĄ skingre som pĂĄ en in ear
diskanten er skide god ,den er ikke påtrængene eller for lys i lyden
stereoperspektivet er det bedste jeg har hørt til 1200 KR.
i kan nok læse at jeg er meget glad for mine full size hovedtelefoner
da det er min første full size hovedtelefon,og ikke har den store viden inden for det fælt,skal i nok taget det , med et gram salt
jeg ved bare at jeg i fremtiden kun vil købe full size hovedetelefoner
stig

 
Indlæg: 3
Tilmeldt: 30. aug 2011, 21:00

Re: Denon AH-D1100

Indlægaf Ostebaronen » 30. aug 2011, 22:10

Hvilken in-ear hovedtelefon sammenligner du med? Eller er det bare generelt din erfaring at in-ear er skinger i diskanten? Walkman er et vidt begreb, det brand strækker sig over alt fra bånd-, minidisk-, CD- , MP3-afspillere og endda mobil telefoner. Mener du forresten med in-ear hovedtelefoner at det er dem man kommer ind i øret, altså hvor der er forsegling, eller dem som bare hviler i øret (earbuds)? Der er nemlig forskel, meget stor endda!

Men du skal da lige have et velkommen til forumet :)
Mmm... Ost...
Ostebaronen

Brugeravatar
Code Poet
 
Indlæg: 2481
Tilmeldt: 17. maj 2011, 10:00
Geografisk sted: Søllerød

Re: Denon AH-D1100

Indlægaf stig » 30. aug 2011, 22:24

walkmand bĂĄde med bĂĄnd radio og CD har jeg haft, MP3 og mobiltelefon med musik har jeg ikke haft
og in ear mener jeg dem mand stikker ind i øret
og så dem der følger med en ipod,dem som viler i øret
det er de to slaks in ear jeg har haft
for resten mener jeg de hovedetelefoner der følger med en ipod dem som viler i øret er under al kritik
der er for dĂĄrlig lyd i dem
en ipod lækker op til et par bedre høretelefoner
stig

 
Indlæg: 3
Tilmeldt: 30. aug 2011, 21:00

Re: Denon AH-D1100

Indlægaf Claus-DK » 30. aug 2011, 23:19

Hej Stig og velkommen til..

Det lyder som om du er glad for dine nye Denon, det skulle efter hvad jeg har hørt og læst være en ganske glimrende hovedtelefon..
Det er altid lidt af en åbenbaring første gang man får et par gode høretelefoner i stedet for det bras som følger med langt de fleste afspillere..

Du kan også få rigtig god lyd med både inears og dem der hviler i øret..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Denon AH-D1100

Indlægaf stig » 30. aug 2011, 23:26

Jeg siger tak Claus-DK
jeg ER begyndt at læse her i Hovedfi omkring hvad andre har af inears erfaringer og lære lidt af dem,mine erfaringer med inears er ikke så gode
stig

 
Indlæg: 3
Tilmeldt: 30. aug 2011, 21:00


Tilbage til Hovedtelefoner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 9 gæster

cron