Pakken består af hovedtelefonen, der har beryllium-drivere, kopper af rigtigt træ og metalbøjle og ditto hængsler - og skal være identisk med MSUR N550 (og en tilsvarende model, der kaldes B6 fra bl.a. BossHiFi mv. på Aliexpress), men har Hoved-grej logo:
samt en transportæske, der er semi-hård med stof på ydersiden og filt på indersiden og har en lomme af mesh til kabel etc.:
Endvidere er kablet også lidt anderledes end på N550. Der er tale om et 2 meter stofbeklædt kabel med 3,5mm stereo mini-jack stik. Stikkene, der går ind i hovedtelefonens to kopper, er af 2,5mm mono mini-jack typen. Mht. det aktuelle kabel vil jeg mene, at vi ligger over forventet niveau i forhold til prisen. Det jeg har fået har ikke 6,3mm adapter, men til gengæld er stikket et ordentligt et, med metalhus og metalspiralrør(?!), som aflaster kabel-stik overgangen. Det medfølgende kabel ser ud til at være det, som følger med den anden og tilsvarende hovedtelefon, der hedder DB B6:

Her er et link til MSUR N550:
http://www.aliexpress.com/item/100-Orig ... 05f6041957
Af ovennævnte fremgår det, at der er tale om følgende:
100% walnut wooden ear housing
Impedance: 32ohm
Sensitivity: 105dB
Frequency Response: 5-25000Hz
Rated input power: 10mW
Maximum input power: 1000mW
Weight:261g
Cable length:2M
50mm Beryllium alloy driver
Accessory: 1pcs detachable cable 3.5mm/6.3mm adaptor

Denne graf, der angiveligt skal vise frekvenskurven for N550, fortæller om en fremhævet bas og diskant - eller tilbagetrukket mellemtone om man vil. Jeg ved ikke hvorfra målingen og grafen kommer (altså om det er en rigtig måling af N550), men den foreløbige prøvelytning fortæller mig, at det ikke er helt galt, det grafen viser. Mere om det senere.
Inde i puderne er der en tyk skumring, som jeg ikke ser pĂĄ N550 modellen, men som er pĂĄ den lignende model B6 (se link).
http://www.aliexpress.com/item/100-Orig ... 9667&tpp=1

Ringen af tyk skum fungerer som en såkaldt "bass lens" (dvs. den tilbageholder alt andet end bassen), men en klar ulempe er, at selv mine ikke-så-store ører er i god kontakt med skummet, hvilket giver en følelse af at have stoppet det ydre øre til og dermed en mere lukket fornemmelse end godt er. Det er ikke direkte ubehageligt, men giver en subjektiv oplevelse af, at der er et fysisk slør mellem selve driveren og øret. End anden og væsentlig ulempe er, at skummets tryk mod det ydre øre gør, at puderne måske ikke forsegler rigtigt rundt om ørerne, så noget dybbas mistes.
Mine bedømmelser af konstruktionen:
Den fysiske fremtoning som helhed er helt klart over det jeg vil forvente af en hovedtelefon til under kr. 1000,-
Et lille OBS er, at Hoved-grej No. 1 mere ser ud til at være en B6 variant, end en MSUR N550. Uanset så er de to meget ens. Vi har her beryllium-drivere, ægte trækopper (efter at have set efter med lup tvivlte jeg først på, at det faktisk var rigtigt træ og trodede, at måske var dekoreret MDF, men efter at have åbnet og set indersiden, er tvivlen gjort til skamme), metalbøjle og ditto hængsler med pæn finish. I tillæg et pænt aftageligt kabel med (tilsyneladende) guldbelagte stik og en transportæske, der virker solid og dog ikke for tung. Alt dette til under en "tusse". Det må virkelig være value for money efter min mening.
Hele konstruktionen er imidlertid ganske "sprød". Med det mener jeg, at alt jeg banker på eller rører ved, giver overraskende meget lyd og vibration fra sig. Dette gælder både selve kopperne, der lyder meget hule og dermed resonante, metalbøjlen og hængslerne, der klikker og livligt giver lyden videre til kopperne - samt kablet, der transporterer vibrationer ("mekanisk lyd"?) videre via stikket til kopperne. Hvis noget skulle forbedres på denne hovedtelefon, ville det derfor være oplagt at dæmpe kopperne kraftigt, så de ikke spiller som en guitarkasse. Konstruktionsmæssigt er dette min største anke ved denne hovedtelefon. Min umiddelbare tanke er, at det må kunne svare sig at klistre noget vibrationsdæmpende materiale strategiske steder inde i kopperne. Det skal ihvertfald prøves.
At kablet er 2 meter er ikke min kop te. Jeg ville helt klart have foretrukket et 1,2 meter kabel til transportabel brug. Til hjemmebrug er 2 meter OK, men lidt i den korte ende. Som et kompromis mellem de to brugsomrĂĄder fungerer det fint...
Her er sĂĄ et par billeder jeg har taget af mit eksemplar (med demonterede puder og kabel):

Næste omgang er lytteindtryk. De kommer fortløbende...