Vurdering Open Alpha



Vurdering Open Alpha

Indlægaf Peter Jensen » 16. feb 2017, 20:25

Jeg har talt mig frem til at jeg har stumper nok til at lave endnu et sæt Open Alpha af en Fostex T50RP MK2 med Brainwavz puder (ikke Alpha pads). Hovedtelefonen har spillet i et sted mellem 100 og 200 timer, nok nærmere 100 da den kun har været brugt på arbejdet og ikke hjemme.

Men giver det overhovedet mening at prøve at sælge en hovedtelefon man selv har lavet? Alle dele undtagen driverene ville være nye, men som privat syntes jeg ikke det ville give mening at give garanti, udover at jeg jo gerne vil fremstå som en fin fyr på sitet og derfor naturligvis vil hjælpe hvis der opstår problemer (eller tage dem tilbage hvis de er gået helt i stykker og det åbenlyst er pga. en byggefejl). Er det en for farlig vej? Burde man bare sælge som DIY sæt istedet, hvor man levere alle dele og så må køber selv samle og stå med ansvar?

Jeg forestiller mig noget i stil med 2500.-. Nyprisen for delene excl. printede kopper og baffle er ca. 2000.-. Print kan koste meget hvis man ikke selv kan printe delene ud. DIY ville ikke blive specielt meget billigere...

Nogen der syntes det kunne være interessant, eller skal jeg prøve at finde et familiemedlem / god ven at prakke dem på ? :)
Peter Jensen

 
Indlæg: 894
Tilmeldt: 23. maj 2016, 12:31
Geografisk sted: København

Tilbage til Hovedtelefoner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 21 gæster