Comply tips til in ear



Comply tips til in ear

Indlægaf Manse » 4. maj 2017, 18:36

Har nu indenfor et år været igennem 2 par Sony in ear der har fejlet med samme fejl begge gange, så bad om pengene tilbage for at lede efter noget nyt. Desværre er mit budget når det kommer til mange ting ikke særligt stort, så kiggede mig lidt omkring og har nu erhvervet mig et par Soundmagic E10C.

Indtil videre har jeg ikke meget at klage over, nu kan man dog heller ikke kræve alt for meget til 350 kr. Der er skruet lige lovligt godt op for bassen, men ud fra hvad jeg havde læst så var det ikke nogen overraskelse, selvom der af en eller anden grund står reference på indpakningen. De kommer med en pose fyldt med forskellige størrelser af tips og dem jeg har på nu er da behagelige nok, kunne dog godt bruge lidt mere isolering da jeg har dem på når jeg går til arbejde.

Fandt så ud af at der findes Comply eller foam tips, ud fra det jeg har kunne læse mig til ser det ud til det måske er hvad jeg leder efter. Dog ser det også ud til der findes en del forskellige slags, så er lidt lost og tænkte der måske var nogle herinde der kunne pege mig i den rigtige retning :)

Jeg kan se de sælger nogle hos hifiklubben, men om det er de rigtige ved jeg ikke og gætter heller ikke på de allesammen passer til at slags høretelefoner.

Billede

Her er et lille amatør billede af mine :)
Manse

Brugeravatar
 
Indlæg: 26
Tilmeldt: 24. aug 2016, 20:21

Re: Comply tips til in ear

Indlægaf kvik » 4. maj 2017, 19:29

PĂĄ Complys egen hjemmeside findes en guide..

Billede
kvik

Brugeravatar
 
Indlæg: 4718
Tilmeldt: 28. jul 2011, 01:27
Geografisk sted: Norge

Re: Comply tips til in ear

Indlægaf Peter Jensen » 4. maj 2017, 19:36

Complys er lækre, men syntes de billige skumpropper er lige så gode. De koster ofte 5-10 kr pr sæt på aliexpress, i forhold til Comply som hvist koster 179 for 3 sæt? Så kan man vente på posten er der meget at spare...


Sent from my iPhone using Tapatalk
Peter Jensen

 
Indlæg: 894
Tilmeldt: 23. maj 2016, 12:31
Geografisk sted: København

Re: Comply tips til in ear

Indlægaf Manse » 4. maj 2017, 21:22

kvik skrev:PĂĄ Complys egen hjemmeside findes en guide..

Billede

Min fejl, havde godt nok ikke set de havde en liste med hvad der passer til hvad, værd at prøve.

Peter Jensen skrev:Complys er lækre, men syntes de billige skumpropper er lige så gode. De koster ofte 5-10 kr pr sæt på aliexpress, i forhold til Comply som hvist koster 179 for 3 sæt? Så kan man vente på posten er der meget at spare...


Sent from my iPhone using Tapatalk

Tænker at prøve dem først, hvis de er noget for mig kunne det nok være en gode ide at spare lidt penge den vej :)
Manse

Brugeravatar
 
Indlæg: 26
Tilmeldt: 24. aug 2016, 20:21

Re: Comply tips til in ear

Indlægaf Peter Jensen » 4. maj 2017, 21:37

Man kan også gå den helt dyre vej og købe et sæt silikone sleeves fra f.eks Snugs... Så får du god isolation og sublim komfort. Men til ca. 1000.- er det meget at spendere når selve in-ear'en koster en tredjedel...


Sent from my iPhone using Tapatalk
Peter Jensen

 
Indlæg: 894
Tilmeldt: 23. maj 2016, 12:31
Geografisk sted: København


Tilbage til Hovedtelefoner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 11 gæster