"Obskure in-ears" - hvilke til max 100 kr?



"Obskure in-ears" - hvilke til max 100 kr?

Indlægaf Krellef » 14. jul 2017, 13:53

Jeg har i et stykke tid nu haft stor glæde af mine KZ-ED9 som kostede under 80 kr, og som jeg faktisk syntes lød bedre end mine Denon in-ears til flere hundrede kroner. Det var dog kun lige indtil jeg formåede at fumle KZ-ED9'erne ned i et glas saftevand...R.I.P

Jeg er klar over at der findes en tråd med en overskrift lignende denne tråds, men jeg synes at mange af de foreslåede in-ears ligger væsentligt over hvad jeg er villig til at betale i pris.

SĂ… - Hvis du har erfaring med et par in-ears der bare spiller og som tilmed er billige pĂĄ Aliexpress, Gearbest eller lignende, mĂĄ du gerne give lyd og inspiration.

Tak.
Focusrite Solo Gen 3 --> ZS10 Pro
Krellef

 
Indlæg: 792
Tilmeldt: 29. mar 2017, 19:13
Geografisk sted: 8900 Randers

Re: "Obskure in-ears" - hvilke til max 100 kr?

Indlægaf Krellef » 14. jul 2017, 14:23

Jeg har allerede afgivet min bestilling - det blev til et par KZ ZS3 til 53 kr. I mĂĄ dog stadig gerne komme med input til fremtidig inspiration til nogle billige in-ears thumbs
Focusrite Solo Gen 3 --> ZS10 Pro
Krellef

 
Indlæg: 792
Tilmeldt: 29. mar 2017, 19:13
Geografisk sted: 8900 Randers

Re: "Obskure in-ears" - hvilke til max 100 kr?

Indlægaf McM_dk » 14. jul 2017, 18:30

Jeg har flere af de billige fra Gong Gong land, der er gĂĄet lidt sport i det. :)
Den her side har hjulpet mig pĂĄ vej = https://audiobudget.com/
Er selv den lykkelige ejer af :

Colyue E1
KZ ED9
QKZ X6
HA-FX33X
* Zigis RnG * HAD Maestral II * Eufonika H3 * Eufonika H14PE *
* Varna II * Henry MK1 * Aune X8 * *EWCG Discrete R2R HAT PI *
* Beyer DT990 * Beyer Amiron * Ollo S4R * Ollo S4 |
McM_dk

Brugeravatar
 
Indlæg: 428
Tilmeldt: 26. mar 2014, 19:42
Geografisk sted: 6600 Vejen

Re: "Obskure in-ears" - hvilke til max 100 kr?

Indlægaf Krellef » 14. jul 2017, 18:53

Tak for svaret McM - den side ser yderst interessant ud.
Focusrite Solo Gen 3 --> ZS10 Pro
Krellef

 
Indlæg: 792
Tilmeldt: 29. mar 2017, 19:13
Geografisk sted: 8900 Randers

Re: "Obskure in-ears" - hvilke til max 100 kr?

Indlægaf Mortenhoe » 14. jul 2017, 20:13

McM_dk skrev:Jeg har flere af de billige fra Gong Gong land, der er gĂĄet lidt sport i det. :)
Den her side har hjulpet mig pĂĄ vej = https://audiobudget.com/
Er selv den lykkelige ejer af :

Colyue E1
KZ ED9
QKZ X6
HA-FX33X


Det leaderboard derinde! Det var lige siden jeg ledte efter. Bukker og nejer. rullw3 rullw3
Elektrikeren.
Stationary: Aune S6 Pro. Sennheiser HD800 balanceret.
Portable: Mifo O7 og O5 Pro. Anomoibuds Capsule. Radsone ES100. Balanceret Audio Technica M50x. Balanceret EMXs-500.
Collection: Bravo Audio Ocean. Zishan Z3. Balanceret HiFiMan HE-400. Cleer DU. Yamaha YH-3(Custom). Superlux HD-681. VE Monk + lidt mere.
Mortenhoe

Brugeravatar
 
Indlæg: 2048
Tilmeldt: 28. jun 2015, 22:49
Geografisk sted: Horsens

Re: "Obskure in-ears" - hvilke til max 100 kr?

Indlægaf kvik » 14. jul 2017, 20:32

Tja, hm, nah.. 5 stjerner til DZAT DF-10, som jeg smed ud, fordi de var sĂĄ dĂĄrlige, at jeg ikke ville byde andre den samme deprimerende oplevelse.
kvik

Brugeravatar
 
Indlæg: 4718
Tilmeldt: 28. jul 2011, 01:27
Geografisk sted: Norge

Re: "Obskure in-ears" - hvilke til max 100 kr?

Indlægaf Mortenhoe » 14. jul 2017, 20:37

kvik skrev:Tja, hm, nah.. 5 stjerner til DZAT DF-10, som jeg smed ud, fordi de var sĂĄ dĂĄrlige, at jeg ikke ville byde andre den samme deprimerende oplevelse.


Med et gran salt, sĂĄ ruller1
Elektrikeren.
Stationary: Aune S6 Pro. Sennheiser HD800 balanceret.
Portable: Mifo O7 og O5 Pro. Anomoibuds Capsule. Radsone ES100. Balanceret Audio Technica M50x. Balanceret EMXs-500.
Collection: Bravo Audio Ocean. Zishan Z3. Balanceret HiFiMan HE-400. Cleer DU. Yamaha YH-3(Custom). Superlux HD-681. VE Monk + lidt mere.
Mortenhoe

Brugeravatar
 
Indlæg: 2048
Tilmeldt: 28. jun 2015, 22:49
Geografisk sted: Horsens

Re: "Obskure in-ears" - hvilke til max 100 kr?

Indlægaf Krellef » 15. jul 2017, 14:40

Mine KZ ED9'ere overlevede sgu svømmeturen...Jeg lod dem tørre i nat, og nu spiller de som før - dét havde jeg ikke regnet med!
Focusrite Solo Gen 3 --> ZS10 Pro
Krellef

 
Indlæg: 792
Tilmeldt: 29. mar 2017, 19:13
Geografisk sted: 8900 Randers

Re: "Obskure in-ears" - hvilke til max 100 kr?

Indlægaf Claus-DK » 15. jul 2017, 14:56

Lige et input, Obskur betyder altså dårlig og mørk og ukendt og er et ret negativt ladet ord, jeg ved godt at kvik bruger det i sin store fine tråd, men det må vi bære over med han er jo en nordmand..

Ps jeg ved ikke lige hvad der burde bruges og du skal bestemt ikke ændre din overskrift, men det skærer bare i øjnene på mig, jeg har høfeber så de klør jo mere eller mindre hele sommeren, det skal du ikke tage dig af..
Jeg kan bare ikke lade være med at brokke mig af og til, det kombineret med at medlemmer, som dem vi har her gør det skisme svært at lave sure opstød thumbs thumbs

SĂĄ jeg, mĂĄ for min egen mentale sundhed, lige brokke mig over et eller andet, bare noget, for der er altid et eller andet...noget... en bitte ting, .... jeg mĂĄ kunne finde det....
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: "Obskure in-ears" - hvilke til max 100 kr?

Indlægaf Krellef » 15. jul 2017, 15:00

Hvis det kan hjælpe din mentale sundhed at få et (meget lille og velreguleret) surt opstød over min valgte overskrift, skal jeg hellere end gerne være behjælpelig

ruller1
Focusrite Solo Gen 3 --> ZS10 Pro
Krellef

 
Indlæg: 792
Tilmeldt: 29. mar 2017, 19:13
Geografisk sted: 8900 Randers

Re: "Obskure in-ears" - hvilke til max 100 kr?

Indlægaf Claus-DK » 15. jul 2017, 15:17

Husk lige hvem der laver de lister, hvad er deres interesser ?? man køber ikke 200 inears og sætter sig ned og vurderer dem i forhole til hinanden, uden at have en idé om hvad man vil med så gigantisk projekt...

Hvis man har et par timer om dagen til at lege, tager det udvalg på siden årevis at få testet, på et par timer kan man jo kun lige nå at vurdere pasform og indpakning, jeg siger det bare, måske er det mig, men et par inears skal overleve 2-3 måneder i skummesalen og holde til vand/damp/lud/syre/mælk, der skal trampes lidt på dem og ledningen skal af og til lige gribe noget værktøj og hvad der ellers er normalt for et par inears at blive udsat for, når vi har bestået det, så begynder jeg at tænke over at sælge dem..

Man skal ikke stå tilbage for at købe ind af dem type inears, der er mange mange juveler gemt i stakken af grus.
Jeg nyder selv det marked, jeg ville gerne prøve det i butikken, men der er for mange defekte enheder i blandt og med danske fragtpriser og den garanti jeg tilbydes for de enheder mine kunder modtager som bliver eller er defekte kan det blive et farligt cirkus.
Jeg er jo importøren og står med garantien for egen regning, når vi kommer til loven, nok også derfor der ikke popper webshops op med inears hele tiden, for det virker så let og bolden ser ud til at ligge rigtigt godt, men når man tager tilløb og giver den et los, finder man ud af det er en cementkugle og ikke en fodbold, det har været min oplevelse med den type, som forhandler, som privat hovedtelefon tosser smider jeg dem bare i pytkassen når de går i stykker og køber glad det næste par..

Jeg vil tro at en statistik fra Ali over hvilke 10-15-20 dullars inear der solgte bedst ville være langt mere pålidelig
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: "Obskure in-ears" - hvilke til max 100 kr?

Indlægaf Claus-DK » 15. jul 2017, 15:17

Krellef skrev:Hvis det kan hjælpe din mentale sundhed at få et (meget lille og velreguleret) surt opstød over min valgte overskrift, skal jeg hellere end gerne være behjælpelig

ruller1


Det er dejligt at du bare sĂĄdan tager en for holdet musik15 musik15 musik15 TAK
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: "Obskure in-ears" - hvilke til max 100 kr?

Indlægaf Krellef » 15. jul 2017, 15:48

Vi er til for at hjælpe hinanden ruller1
Focusrite Solo Gen 3 --> ZS10 Pro
Krellef

 
Indlæg: 792
Tilmeldt: 29. mar 2017, 19:13
Geografisk sted: 8900 Randers

Re: "Obskure in-ears" - hvilke til max 100 kr?

Indlægaf kvik » 15. jul 2017, 16:58

Den Danske Ordbog: Obskur = ikke særlig kendt eller udbredt
Eller som de siger i Kliplev: "juveler gemt i grusgrave" 8-)
kvik

Brugeravatar
 
Indlæg: 4718
Tilmeldt: 28. jul 2011, 01:27
Geografisk sted: Norge

Re: "Obskure in-ears" - hvilke til max 100 kr?

Indlægaf Claus-DK » 16. jul 2017, 02:12

Betydninger

1.
ikke særlig kendt eller udbredt

"Ménières sygdom". En obskur lidelse ingen nogen sinde havde hørt om FiGemy88


1.a
forbundet med ulovlig eller moralsk tvivlsom aktivitet
SYNONYMER fordægtig skummel

vi turede byen rundt sammen og forsøgte ved fælles indsats at tørlægge en stribe obskure buler PeHove91


1.b
svær at gennemskue eller forstå
SYNONYMER besynderlig uforstĂĄelig
BESLÆGTEDE ORDBETA ...vis

man knokler af og til fuldstændigt urimeligt for at opspore en obskur reference Prox1989


1.c
mørk og uklar; dunkel

Adele strĂĄler i det obskure lys
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev


Tilbage til Hovedtelefoner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 14 gæster

cron