Earbuds Anonymous



Earbuds Anonymous

Indlægaf Mortenhoe » 9. aug 2017, 13:58

Jeg ved at flere herinde enten er medlem af, eller læser i, Earbuds Anonymous på facebook. Jeg er selv aktiv derinde.

Jeg synes dog, udovere vores "obskure" trĂĄd, at der mangler en trĂĄd som denne, der griber fat om hvad der foregĂĄr pĂĄ facebook gruppen.

Earbuds Anonymous har virkelig fingeren på pulsen, dog hovedsageligt chi-fi grej. Gruppen er fyldt med entusiaster, fabrikanter og forhandlere. Så når noget sker i earbud verdenen, vil jeg næsten vove at påstå at EA ved det først.
Senest rettet af Mortenhoe 9. aug 2017, 14:10, rettet i alt 1 gang.
Elektrikeren.
Stationary: Aune S6 Pro. Sennheiser HD800 balanceret.
Portable: Mifo O7 og O5 Pro. Anomoibuds Capsule. Radsone ES100. Balanceret Audio Technica M50x. Balanceret EMXs-500.
Collection: Bravo Audio Ocean. Zishan Z3. Balanceret HiFiMan HE-400. Cleer DU. Yamaha YH-3(Custom). Superlux HD-681. VE Monk + lidt mere.
Mortenhoe

Brugeravatar
 
Indlæg: 2048
Tilmeldt: 28. jun 2015, 22:49
Geografisk sted: Horsens

Re: Earbuds Anonymous

Indlægaf Mortenhoe » 9. aug 2017, 14:06

EMX500.

Jeg var ret hurtig til at bestille disse, da der næsten ikke forekommer et opslag, hvor disse ikke er nævnt.

EMX500 koster sølle 10$. Det kom dog utroligt meget bag på mig, hvor godt de lyder! Hvis jeg ikke vidste bedre, ville jeg have gættet de kostede 10 gange mere...

De har en ret genkendelig u-shaped signatur. En rigtig god bass, uden at bløde for meget op i mids. Lidt a la Denon D5K/Fostex TH-600. Selvfølgelig er detaljeniveauet ikke på højde med, men den signatur gør dem utroligt musikalske og der forekommer ingen lyttetræthed. De har en temmelig bred soundstage, især til 10$.

Jeg er sĂĄ utroligt imponeret over hvad de kan, til 10$, at jeg har bestilt et par mere, bare fordi....

Jeg skal have fordybet mig lidt mere, inden jeg vil komme med en mere dybdegĂĄende gennemgang af lyden, men til 10$, og hvis man er glad for u-shaped, som jeg - sĂĄ bestil et par!
Elektrikeren.
Stationary: Aune S6 Pro. Sennheiser HD800 balanceret.
Portable: Mifo O7 og O5 Pro. Anomoibuds Capsule. Radsone ES100. Balanceret Audio Technica M50x. Balanceret EMXs-500.
Collection: Bravo Audio Ocean. Zishan Z3. Balanceret HiFiMan HE-400. Cleer DU. Yamaha YH-3(Custom). Superlux HD-681. VE Monk + lidt mere.
Mortenhoe

Brugeravatar
 
Indlæg: 2048
Tilmeldt: 28. jun 2015, 22:49
Geografisk sted: Horsens


Tilbage til Hovedtelefoner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 6 gæster

cron