Open-back in-ears - alternativ til Audeze iSine?



Re: Open-back in-ears - alternativ til Audeze iSine?

Indlægaf telum » 14. dec 2017, 14:36

kvik skrev:
Krellef skrev:Der lader til at være nogle QC-problemer, ihvertfald med de clips der følger med.
Uforholdsmæssigt mange af brugerne på følgende tråd rapporterer om ødelagte clips.

Problemet ser ud til at kunne løses, hvis man har tilgang til 3D-printer (jvf dette indlæg). Er ikke klar over, hvordan 3D-printing udføres, om udgangspunktet er en slags fil med måledata, eller om man behøver konkret objekt at kopiere. Uanset kunne man sikkert kontakte førnævnte person og få det der skal bruges til ens egen 3D-printing. Måske er der steder, der udfører printing mod betaling, hvis man ikke selv kender nogen med printer. Lidt omstændeligt måske, men en mulighed i hvert fald.


Man kan downloade en fil typisk - hvis du har en 3D printer kan du downloade alle mulige og umulige ting til udprintning, jeg håber ikke fyren der lavede en pistol har lagt det op frit tilgængeligt musik14
telum

Brugeravatar
Ridder af Hoved-fi
 
Indlæg: 1727
Tilmeldt: 12. apr 2011, 12:32
Geografisk sted: Dronninglund

Re: Open-back in-ears - alternativ til Audeze iSine?

Indlægaf Krellef » 14. dec 2017, 16:32

Jeg har set at man kan få nogle silikone-"kroge" til earbuds, der kan hjælpe dem til at sidde bedre i ens øre - mit bedste bud er umiddelbart at købe et par alm earbuds, og så sådan et par silikonekroge - om ikke andet for at prøve mig lidt frem
Focusrite Solo Gen 3 --> ZS10 Pro
Krellef

 
Indlæg: 792
Tilmeldt: 29. mar 2017, 19:13
Geografisk sted: 8900 Randers

Re: Open-back in-ears - alternativ til Audeze iSine?

Indlægaf Mortenhoe » 14. dec 2017, 21:00

Jeg synes du skal passe på med helt at afskrive earbuds. De fåes i relativt mange størrelser? Hvor er du fra? Jeg har en hel kasse med alle mulige MX cloner i 15.4mm, du evt. kan prøve.

Edit. Ah Randers. Kan evt. sende dig et par på prøve.
Elektrikeren.
Stationary: Aune S6 Pro. Sennheiser HD800 balanceret.
Portable: Mifo O7 og O5 Pro. Anomoibuds Capsule. Radsone ES100. Balanceret Audio Technica M50x. Balanceret EMXs-500.
Collection: Bravo Audio Ocean. Zishan Z3. Balanceret HiFiMan HE-400. Cleer DU. Yamaha YH-3(Custom). Superlux HD-681. VE Monk + lidt mere.
Mortenhoe

Brugeravatar
 
Indlæg: 2048
Tilmeldt: 28. jun 2015, 22:49
Geografisk sted: Horsens

Re: Open-back in-ears - alternativ til Audeze iSine?

Indlægaf Krellef » 14. dec 2017, 21:22

Hej Mortenhoe.

Jeg har bestilt et par earbuds på aliexpress der udvendigt lader til at være en klon af apples earbuds, og hertil et par silikone-"kroge". Du skal være velkommen til at sende mig en prøve, men skal vi ikke aftale videre i pb?
Focusrite Solo Gen 3 --> ZS10 Pro
Krellef

 
Indlæg: 792
Tilmeldt: 29. mar 2017, 19:13
Geografisk sted: 8900 Randers

Re: Open-back in-ears - alternativ til Audeze iSine?

Indlægaf Claus-DK » 14. dec 2017, 23:27

koss ksc75, den var en gigant pĂĄ head-fi i de goe gamle dage
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Open-back in-ears - alternativ til Audeze iSine?

Indlægaf Krellef » 16. dec 2017, 09:25

Jeg fandt et alternativ jeg tror, jeg kan leve med.

Jeg har købt et par Aftershokz Trekz Titanium, som jeg skal bruge når jeg f.eks går på arbejde - de fungerer også fint på min stationære pc.
Focusrite Solo Gen 3 --> ZS10 Pro
Krellef

 
Indlæg: 792
Tilmeldt: 29. mar 2017, 19:13
Geografisk sted: 8900 Randers

Re: Open-back in-ears - alternativ til Audeze iSine?

Indlægaf Kolind » 18. dec 2017, 12:38

Alternativt er Boses soundsport meget lidt isolerende - Det er omkring på niveau med alm earbuds vil jeg mene. De ligger jo sådan yderst op i kanten af øregangen og sidder fast med en 'krog'. Det er faktisk smart nok.. og de lyder hæderligt. De er dog ikke super billige.
Grej
- Indsæt i dine tanker her en sej sætning efter eget valg..
Kolind

Brugeravatar
 
Indlæg: 1643
Tilmeldt: 1. apr 2011, 13:02
Geografisk sted: Holbæk

ForegĂĄende

Tilbage til Hovedtelefoner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 11 gæster