B&W P7



B&W P7

Indlægaf CHIbsen » 29. mar 2018, 19:35

Jeg har en hang til et setup der er til den lyse side. Men engang imellem må det gerne være lidt mørkt og fyldigt. Så efter en impulsiv handling endte jeg med et sæt tilspillet P7'er til en møj fair pris.
De lyder som et sæt JBL'er fra dengang de blev lavet i Danmark musik11
Dejlig fyldig bas, der ikke gĂĄr op og driller mellemtone. Sangeren stĂĄr super skarpt i lydbilledet. Og samtidig med et rum der tilfredstiller mit AKG-fix.
Det er den mindste hovedtelefon jeg har ejet indtil nu. Men puden sidder vældig godt (jeg lider ikke af små ører). Tilgengæld er jeg ikke helt sikker på at hovedbåndet er min favorit. Mærker det er der.
Som en kuriositet, så følger der hvad der ligner en dame taske med til at have dem i.
Indtil videre har jeg nydt dem med Machine Head, Invocator, Jesper Binzer, Dizzy og Eagles.
Om det lige er "nogle af de bedste hovedtelefoner, du kan slutte til din smartphone." som lyd & billede skriver ved jeg nu ikke, men den måde de sparker liv i Machine Head's Hellalive gør dem fortjent til en plads på hylden.
Pachanko Constellation Miniâ–şViolectric DHA V590â–şSpirit Torino Twin Pulse
CHIbsen

Brugeravatar
headphoneus supremus extraordinaire
 
Indlæg: 1500
Tilmeldt: 27. jul 2017, 20:52
Geografisk sted: Skjern

Re: B&W P7

Indlægaf Claus-DK » 1. apr 2018, 12:10

De fik lidt omtale da de kom frem, de har et lækkert design, men er som du siger lidt små.
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: B&W P7

Indlægaf CHIbsen » 2. apr 2018, 21:47

Den første fødte lånte dem i bilen på vej til påskefrokost. Den unge mand var heller ikke imponeret af komforten. Men han foretrak dem alligevel frem for lillebrorens HD660.

Tapatalk
Pachanko Constellation Miniâ–şViolectric DHA V590â–şSpirit Torino Twin Pulse
CHIbsen

Brugeravatar
headphoneus supremus extraordinaire
 
Indlæg: 1500
Tilmeldt: 27. jul 2017, 20:52
Geografisk sted: Skjern


Tilbage til Hovedtelefoner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 5 gæster

cron