Miktek DH80



Miktek DH80

Indlægaf Sweppesfetterlein » 26. apr 2018, 21:01

Miktek. Jep...lyder lidt som et nyt stand-up show af Mick Øgendahl.
Virker umiddelbart temmelig ninja-under radaren - jeg kan i hvert tilfælde ikke finde særlig mange skrivelser om den andet end hvad jeg har læst over Sweetwater.
Jeg har som nævnt før lidt en fetisch for lette komfortable bøffer, der lyder sprødt.
Kan se man kan købe én for en 800 mand over gear4music, hvilket egentlig er til at leve med.
Tænkte bare at jeg lige ville høre hoved-fi bavianerne om de eventuelt havde stiftet bekendskab med Miktek, før jeg foretager mig mere fjollet.

'Du har ikke brug for flere bøffer din psykopat' er der en lille mand bag i cockpittet der råber. Han høres meget svagt i weekenden, hvor jeg sjovt nok også plejer at købe dimser. Meget pudseløjerligt.
Smør til folket!
Sweppesfetterlein

 
Indlæg: 745
Tilmeldt: 4. jul 2017, 23:18
Geografisk sted: Aalborg

Re: Miktek DH80

Indlægaf Sweppesfetterlein » 27. apr 2018, 23:03

Billede
Smør til folket!
Sweppesfetterlein

 
Indlæg: 745
Tilmeldt: 4. jul 2017, 23:18
Geografisk sted: Aalborg

Re: Miktek DH80

Indlægaf Henrik_sdk » 28. apr 2018, 00:11

Billede

gl model(puder matcher)
Billede
Henrik_sdk

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 2384
Tilmeldt: 1. apr 2011, 23:46
Geografisk sted: Ringsted

Re: Miktek DH80

Indlægaf Sweppesfetterlein » 28. apr 2018, 01:01

Heh...er det her en slags omvendt Superlux klon, hvor Miktek rent faktisk har gjort en Superlux dyrere? ruller1
Nu når jeg tænker over det, så har jeg faktisk haft øje på den model før...bare den orange version. Sjovt jeg ikke har lagt mærke til det før.
Gu ved om det er samme drivere. Det kunne godt se ud som om det ydre er bedre bygget i Mikteken, så måske er indmaden også anderledes.
Smør til folket!
Sweppesfetterlein

 
Indlæg: 745
Tilmeldt: 4. jul 2017, 23:18
Geografisk sted: Aalborg

Re: Miktek DH80

Indlægaf Mortenhoe » 28. apr 2018, 01:38

Det er garanteret en OEM udgave, ligesom med Branwavz klonerne og Takstar klonerne. Jeg siger ikke den med garanti har samme driver som Superlux, men sansynligheden er stor.
Elektrikeren.
Stationary: Aune S6 Pro. Sennheiser HD800 balanceret.
Portable: Mifo O7 og O5 Pro. Anomoibuds Capsule. Radsone ES100. Balanceret Audio Technica M50x. Balanceret EMXs-500.
Collection: Bravo Audio Ocean. Zishan Z3. Balanceret HiFiMan HE-400. Cleer DU. Yamaha YH-3(Custom). Superlux HD-681. VE Monk + lidt mere.
Mortenhoe

Brugeravatar
 
Indlæg: 2048
Tilmeldt: 28. jun 2015, 22:49
Geografisk sted: Horsens

Re: Miktek DH80

Indlægaf Claus-DK » 28. apr 2018, 21:07

Tingene er anderledes end man umiddelbart tror..
Jeg troede også at alle de takstarkloner var fra Takstar, men det er de ikke, de er lavet vidt forskellige steder med så vidt jeg har kunnet finde ud af forskellige drivere !!!

Det er "skallen" der er klonen lidt ligesom HD681 fra Superlux og 240 Fra AKG, samme skal forskellige drivere og producenter..
Det der så melder sig i mit hoved er gad vide hvordan alle de andre modeller har lydt ?? Jeg har ikke prøvet nogle af kopierne ved siden af "originalerne"..
Lyder de vidt forskellige er det en kollosalt absurd historie, jeg lavede lidt støj i en takstar tråd på headfi og der vrimlede det frem med kloner og lovprisning af disse, der var bare ikke nogle der havde prøvet både original og kopi.

Hvilket med andre ord vil sige at jeg og med garanti andre har anbefalet Hypercloud X fra Kingston, fordi jeg troede det var samme hovedtelefon, bare med andre klistermærker, det er det måske slet slet ikke...

Det nærmer sig kvantemekanisk rundtossethed ..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Miktek DH80

Indlægaf Mortenhoe » 28. apr 2018, 23:01

Jeg har hørt den der gaming udgave af Pro80. Min kammerat har dem nemlig. De lyder imho ligesom Takstar.
Elektrikeren.
Stationary: Aune S6 Pro. Sennheiser HD800 balanceret.
Portable: Mifo O7 og O5 Pro. Anomoibuds Capsule. Radsone ES100. Balanceret Audio Technica M50x. Balanceret EMXs-500.
Collection: Bravo Audio Ocean. Zishan Z3. Balanceret HiFiMan HE-400. Cleer DU. Yamaha YH-3(Custom). Superlux HD-681. VE Monk + lidt mere.
Mortenhoe

Brugeravatar
 
Indlæg: 2048
Tilmeldt: 28. jun 2015, 22:49
Geografisk sted: Horsens

Re: Miktek DH80

Indlægaf Claus-DK » 28. apr 2018, 23:44

Har du hørt dem side om side ??
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Miktek DH80

Indlægaf Kolind » 28. apr 2018, 23:44

Ah - Ja jeg har også sendt et par stykker ud for at købe Hypercloud bøffer på den præmis. Jeg har dog ikke hørt dem selv :D
Grej
- Indsæt i dine tanker her en sej sætning efter eget valg..
Kolind

Brugeravatar
 
Indlæg: 1643
Tilmeldt: 1. apr 2011, 13:02
Geografisk sted: Holbæk


Tilbage til Hovedtelefoner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 15 gæster

cron