Hyperx Cloud Alpha Pro



Hyperx Cloud Alpha Pro

Indlægaf LostInMisery » 26. maj 2018, 19:46

Hejsa, håber nogle kan hjælpe mig herinde.

Jeg kan se, at Hyperx Cloud Alpha pro er på tilbud i Elgiganten fra på mandag af.
Jeg ejer i forvejen Hyperx Cloud Core og er tilfreds, men trænger til noget nyt og har det godt med mærket, da jeg sidder med dem i flere timer om dagen/bruger dem længe.
HVIS der er et andet mærke til nogenlunde samme pris er jeg åben for forslag. Dog vil jeg høre om nogle har erfaringer med denne øretelefon ?
Desuden bruges den mest ved pcen, der har et Nvidia Virtual audio device og Realtek high definition audio. Desuden har den noget Dolby
audio program. Men aner ikke om disse er gode nok eller om en evt. dac/amp usb skal bruges. Og i så fald, hvilke en?
Søger lidt råd, da jeg normalt altid bare har brugt lydkortet i pcen og ved ikke om 555kr for en opgradering af min Cloud Core er "nødvendigt"

På forhånd tak :)
LostInMisery

 
Indlæg: 1
Tilmeldt: 26. maj 2018, 19:38

Re: Hyperx Cloud Alpha Pro

Indlægaf Claus-DK » 28. maj 2018, 07:53

Jeg tror det mest er navnet og farven der er forskellen på de forkellige hyper cloud modeller, hvis du vil have dem til at rykke, vil du være bedre tjent med at finde dig en god og billig DAC/Amp..
Det er altid nødvendigt at opgradere rulle4 rulle2
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Hyperx Cloud Alpha Pro

Indlægaf Sweppesfetterlein » 28. maj 2018, 12:16

Er helt enig med Claus. Du vil få meget mere ud af en dedikeret amp/dac kombo. Var ellers lige ved at anbefale modellen som Hypercloud er 'inspireret' af, nemlig Beyerdynamics dt770, men den kræver også en forstærker...
Så ja kig efter en Aune X1s (du kan købe én af Claus ret billigt), O2 eller noget lignende. Som brugt kan det nok lade sig gøre at finde noget til omkring en plovmand.
Held og lykke.
Smør til folket!
Sweppesfetterlein

 
Indlæg: 745
Tilmeldt: 4. jul 2017, 23:18
Geografisk sted: Aalborg


Tilbage til Hovedtelefoner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 12 gæster