KZ ZS4



KZ ZS4

Indlægaf Mortenhoe » 11. okt 2018, 21:49

Jeg bruger normalt ikke in-ears, da jeg synes de genere mine øre. Så jeg er ret stor fan af earbuds, som folk der har fulgt lidt med også ved, så har jeg rodet en del med selv at lave dem.

MEN... Jeg bruger af tvang, in-ears, pĂĄ arbejde.
Jeg ejer allerede KZ ZS3, og de kan dælme levere DR P3 med et stort lydbillede.
SĂĄ det virkede naturligt at bestille KZ ZS4.

Kort:
Kan du lide subwoofere? BESTIL ET PAR NU!

Mini review:
De er lidt skarpe i highs. Men jeg kan virkelig heller ikke tåle highs. Sidder lige nu og hører Eminems nye Kamikaze album. Bassen på disse in-ears levere bare! Bedste bass jeg har hørt på in-ears til dato.
LIGE da jeg fik dem i, blev jeg sindsygt imponeret over bassen, men midrange lød lidt kedelig(og de er dermed straks uegnet til rock/metal). Jeg lytter også normalvis til U-shape hver dag, så mids og highs er måske lidt fladere i frekvenskurven end jeg er vandt til. (Bortset fra et spike i highs, som nævnt ovenover)

Til $12.80 er jeg slet ikke i tvivl. De lever op til ZS3'ernes gode ry. De lyder overraskende godt når jeg hører radio. Jeg kan sagtens hører hvad der foregår, om jeg så bore med boremaskine eller støvsuger.

Men de slĂĄr IKKE EMXS-500 earbuds! ;-)
Vedhæftede filer
HTB16gcOc56guuRkSmLyq6AulFXai.jpg
HTB16gcOc56guuRkSmLyq6AulFXai.jpg (93.75 KiB) Vist 2295 gange
HTB1uLZSr9cqBKNjSZFgq6x_kXXav.jpg
HTB1uLZSr9cqBKNjSZFgq6x_kXXav.jpg (92.86 KiB) Vist 2295 gange
HTB1XToVKhWYBuNjy1zkq6xGGpXaS.jpg
HTB1XToVKhWYBuNjy1zkq6xGGpXaS.jpg (233.8 KiB) Vist 2295 gange
Senest rettet af Mortenhoe 11. okt 2018, 21:57, rettet i alt 2 gange.
Elektrikeren.
Stationary: Aune S6 Pro. Sennheiser HD800 balanceret.
Portable: Mifo O7 og O5 Pro. Anomoibuds Capsule. Radsone ES100. Balanceret Audio Technica M50x. Balanceret EMXs-500.
Collection: Bravo Audio Ocean. Zishan Z3. Balanceret HiFiMan HE-400. Cleer DU. Yamaha YH-3(Custom). Superlux HD-681. VE Monk + lidt mere.
Mortenhoe

Brugeravatar
 
Indlæg: 2048
Tilmeldt: 28. jun 2015, 22:49
Geografisk sted: Horsens

Re: KZ ZS4

Indlægaf Mortenhoe » 11. okt 2018, 21:54

Prøvede lige at smide lidt dakkedak på. Tiesto, Armin Van Burern, Martin Garrix. Dvs. alt det jeg normalt ikke hører med vilje.

WOW en dynamik. Bass og highs arbejder virkelig godt sammen her. Det er næsten som at stå på et diskotek og lytte til vilkårligt PA-anlæg.

Hører man dakkedak, skal man så absolut prøve at bestille et par.
Elektrikeren.
Stationary: Aune S6 Pro. Sennheiser HD800 balanceret.
Portable: Mifo O7 og O5 Pro. Anomoibuds Capsule. Radsone ES100. Balanceret Audio Technica M50x. Balanceret EMXs-500.
Collection: Bravo Audio Ocean. Zishan Z3. Balanceret HiFiMan HE-400. Cleer DU. Yamaha YH-3(Custom). Superlux HD-681. VE Monk + lidt mere.
Mortenhoe

Brugeravatar
 
Indlæg: 2048
Tilmeldt: 28. jun 2015, 22:49
Geografisk sted: Horsens

Re: KZ ZS4

Indlægaf Sweppesfetterlein » 13. okt 2018, 20:29

Dakkedak ruller1

DĂ©r hvor jeg kommer fra hedder det 'tramp' (ikke som i den engelske udgave af lady og vagabonden, men tramp som i 'hvem er det der tramper pĂĄ min bro?!?!!!?) 3musik
Smør til folket!
Sweppesfetterlein

 
Indlæg: 745
Tilmeldt: 4. jul 2017, 23:18
Geografisk sted: Aalborg

Re: KZ ZS4

Indlægaf Claus-DK » 13. okt 2018, 21:00

Jeg har skrevet lidt med gearvita om at sende en af deres KZ modeller pĂĄ tour, den burde snart dukke op.
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12669
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev


Tilbage til Hovedtelefoner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 9 gæster