KZ BA10 tourtråd



KZ BA10 tourtråd

Indlægaf Claus-DK » 19. okt 2018, 16:51

Vores nye sponsor har sendt mig et sæt KZ BA10, som der skal på tour.

Jeg har lidt afholdt mig fra at skrive reviews/indtryk siden hoved-fi startede, så jeg er meget rusten og ude af træning..

Men synes nu jeg vil dele mine indtryk med jer.

Mine første indtryk var, at de var da i en fin kasse, kraftig og pæn, indeni ligger de pænt præsenteret, med et fint lille metalskilt nedenunder.
Under det ligger kablet som jeg synes ser rigtigt lækkert ud, blødt og pænt, det virker dog til at være et der har potentiale til at filtre, så man skal ikke rende med kablet i lommen.
Kablerne er lette at montere og virker som en god løsning, jeg har det ikke let med aftagelige kabler, de kan skiftes, men tåler knap så mange tæsk og jeg er hård ved mine inears, meget hård.
Det virker som en god løsning.

Når jeg propper dem i øret får jeg et lille problem, mine øregange er blevet boret ud og forkromet, så jeg skal op i største prop og har lidt svært ved at få den rette vinkel på dem, de kommer dog på plads og sidder fint, jeg har sat skumpropper på, silikonepropperne er ikke mig.
Efter et par minutter mærker jeg dem ikke mere, en af fordelene med forkromede øregange musik13

Hos mig ville de ikke kunne blive min nye arbejdshest, grundet deres form og at de ikke isolerer helt så godt grundet deres åbne konstruktion, jeg er yderst kræsen med mine høreværn skal det så lige nævnes..
Til hjemmebrug, ture med køteren er de fine.

Lyden er til at starte med lidt mørk, men efter et par minutter dukker det hele op, lidt i stil med det jeg oplevede med NAIL 2, man sidder der hva er nu dæ ? og så efter lidt tid nååhhh...

Skal jeg beskrive dem med et enkelt ord ville det være SPRØD.
Alt står fint og klart og der er, for en inear, en god fornemmelse af rum og åbenhed.
Jeg kan godt lide at tingene ikke bliver rodet, nogle gange kan visse områder godt drukne eller få lidt svært ved at blive hørt, det virker ikke som et problem her, der er et væld af gode skarpe detaljer i min musik og jeg synes ikke jeg mangler noget.

De kan rigtigt godt lide at få en god forstærker, forskellen fra telefon til telefon med forstærker er bestemt hørbar, de spiller også fint direkte ud af min one+5 telefon, de er ikke kræsne, men får de noget godt at spise kan de udfører et bedre stykke arbejde.

Mit eneste problem med lyden er at bassen bliver lidt for voldsom for mig, det er kun når jeg ved et uheld hører musik indspillet efter 1980erne, at det bliver et problem, men det er nok bare mere mig der er ved at være en ½gammel prut. Der ikke ved hvad de unge vil have, så bassen er sikkert vild fed og god når det kommer til stykket.. ruller1 ruller1

Når jeg hører min normale musik, er det svært at finde noget negativt at skrive.

Rent teknisk er der heller ikke noget at brokke sig over, der er styr på det hele, musikken står klart og skarpt lige som jeg kan lide det.

Eneste hage er at de nok ikke ville egne sig som høreværn i fødevare industrien, det er der i øvrigt ikke så meget der gør..

Lars: De kan høres af manden der sidder ved siden af.
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12673
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: KZ BA10 tourtråd

Indlægaf Claus-DK » 20. okt 2018, 10:45

Når jeg husker tilbage på mine første svinedyre inears, var det Shure E500, det var i 2007 tror jeg og jeg betalte 3500 for dem, det var i en tid hvor de dyreste hovedtelefoner på hylderne var HD650, til svimlende 2200.
Mine E500 kostede 3500 !!

Der er godt nok sket meget i vores hobby de sidste 10 år, for BA10 er lige så velspillende og pæn som mine gamle Shure.

Hvis BA10 er standarden for hvad man kan få for 400 kroner, er jeg ret imponeret.

Jeg har fået den tanke at jeg vil prøve at se om et stykke tape, kan fjerne lidt bas, man kan få mere bas ved at bore huller, så kan man vel også få mindre ved at lukke dem.. 7musik 7musik
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12673
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: KZ BA10 tourtråd

Indlægaf Peter Jensen » 9. nov 2018, 21:48

Hermed mine indtryk og et par billeder....:

Først og fremmest stor tak til Gearvita for at have lånt mig denne herlige in-ear. Spoiler Alert: Jeg har købt et par stykker som er på den alt for lange vej fra Asien. til ca. 54 USD pr. stk gav det ikke mening at lade være, lad os se på hvorfor:

Byggekvalitet:
Jeg syntes at byggekvaliteten er rigtigt fin. Aluminium casen virker solid og samlinger og stik fungere også rigtigt godt. Kablet er lækkert bødt og filtre ikke særligt meget selvom man bare kaster det ned i kasen/lommen. Det eneste lille kritikpunkt skulle være at metalgitteret for enden af lydkanalen blev lidt løst og måtte sættes fast igen. Man kan ikke se det når tippen er på og det har med sikkerhed ikke ændret på lyden, så syntes det er en mindre ting. Teksten på den Foam insert der er i kassen fader også lidt hurtigt men det gør heller ikke så meget for mig personligt.

Billede

Billede

Form Faktor og komfort:
Den lidt kassede form faktor er lidt speciel. Jeg syntes umiddelbart at komforten er fin i øret og den klemmer eller presser ikke nogle steder. Det ser dog ikke helt så lækkert ud som hvis man havde en mere organisk form som fulgte øret bedre, men det er self. en mindre ting. Bemærk at jeg ikke bruger in-ears i mange timer i streg så den del af komforten har jeg ikke kunnet bedømme.

Billede


Lyden:
Mit første indtryk var positivt. Der er massere af bas, men stadigt godt med detaljer. Det indtryk blev egentligt hængende, men lad os kigge lidt mere på hvad det er for et dyr vi står med:
Der er 5 balancerede amarture pr. øre. 2 til høje toner, 1 til mellem/høj, 1 til mellem og 1 til bas. Så tror man jo straks at det er en meget lys in-ear, men det syntes jeg egentligt ikke det er. Lad os tage den klassiske opsplitning med bas, mellemtone og høje toner:

Bas:
Bassen stikker dybt og der er rigeligt af den. Jeg syntes den virker ret hurtig og præcis og giver en rigtigt godt fylde og bund i musikken. Jeg høre mest ældre metal og rock, og jeg mangler i hvert fald ikke bas med BA10. I enkelte sange som er meget bastunge syntes jeg måske at den har lidt for meget af det gode, men det kan ændre sig med paring af forstærker. Med min kinesiske rørslæde optræder det problem lidt oftere, mens jeg syntes at min Centrance Mini-M8 med balanceret kabel er et helt perfekt match for BA10 som tæmmer bassen en smule og endnu flere detaler frem. Men er man følsom overfor meget bas skal man nok tænke sig ekstra om før man køber den. Er man et bashoved skal man bare smide i kurv med det samme thumbs .

Mellemtone:
Den er trukket en anelse tilbage, men jeg syntes ikke det bliver problematisk. I enkelte sange savner jeg måske lidt mere tilstædeværelse af vokalen, men det er småting. Den har tilgengæld massere af detaljer og virker meget præcis. Umiddelbart er mellemtonen, som resten af lydbilledet, klart og flot præsenteret. Der kan måske bryde en lille smule bas ind, men det er ikke noget jeg høre særligt ofte.

Høje toner:
Der er massere af skarphed og styrke i diskanten. Hihatten fungere helt som den skal i de sange jeg har testet med. Nogle gange rammer en hihat eller andet instrument lige ned i en BA10 peak, og sÃ¥ kan den være lidt til skarpe side. Jeg syntes dog ikke at det er særligt tit det sker. Siblians er ikke noget jeg har lagt mærke til, men må også indrømme at jeg ikke er så følsom for det. Det samme gælder for lyttetræthed som ofte tillægges diskanten.

Paring
Jeg har brugt KZ BA10 direkte ud af iPhone og syntes at den lød ganske OK, men som skrevet tidligere spiller den altså rigtigt godt med Mini-M8.... Den lød også godt fra Beyer A20, men det var ikke et helt så godt match - tænker at beyeren er bedre egnet til over the ear hovedtelefoner. Den lød super gennem WA7, men kunne nok stadig bedre lide den på Mini-M8, det var som om den trak mellemtonen bedre frem og gav et mere balanceret billede.

Billede

Billede

Billede

Konklusion:
Som sagt har jeg købt 2 stk. Det ene til mig selv og det andet til en kollaga som fik lov til at lytte på den et par timer og så slog til med det samme! Generelt vil jeg klart anbefale den til alle som kan lide en let V formet signatur, især hvis de ikke har små øre da der kan opstå problemer med komforten med den kasseformede form i mindre øre. Eneste sidste advarsel skulle være hvis der er særlige peaks i diskantområdet som du er meget følsom for, så kan der måske være problemer, men ellers virker den som et oplagt must-buy til en nærmest latterlig lav pris af ca 54 USD (med hoved-fi kupon). Du finder ikke 5BA pr øre i denne kvalitet billigere, den slår uden problemer in-ears jeg har givet mere for. I forhold til de top of the line in-ears jeg har hørt fra Noble, JH Audio og Custom Arts kan man dog godt høre at der er tale om et prodult til en billigere penge. Den gør det rigtigt godt, men den har ikke det samme niveau af detaljer og perspektiv som de dyre modeller har.


Addendum:
Nu da jeg har haft en løs grill så har jeg ogå haft mulighed for at kigge ind i dyret, og i den version vi har på tour er der ingen skum fyld i kanalen. Så sammenligner man med reviews der har skum fyld skal man lige overveje det. At fjerne skumfyldet er kendt som ZS3 "Slater-mod" og skulle give bedre gengivelse af detaljerne.

Med hensyn til det let åbne design så var det ikke noget stort problem på kontoret eller ved alm. brug - der slipper ikke såå meget lyd ud. Jeg så en halv film mens den lille lå og sov ved siden af uden at det var noget problem. Men hvis det havde været konen så var den nok ikke gået... På kontoret kunne den nærmeste kollega godt høre musikken ved alm. lytteniveau, men det var ikke noget der generede ham da det var meget svagt og drunkede i den almindelige ambiente kontorstøj.

edit
Senest rettet af Peter Jensen 9. nov 2018, 22:12, rettet i alt 1 gang.
Peter Jensen

 
Indlæg: 894
Tilmeldt: 23. maj 2016, 12:31
Geografisk sted: København

Re: KZ BA10 tourtråd

Indlægaf Claus-DK » 9. nov 2018, 22:08

Der er desværre gået noget galt med din tekst og det er synd for det er bare så godt..

Hmmmm, jeg trykkede rdiger indlæg, ledte efter underlige ting fandt ingen trykkede udfør og det hele var fint... ruller1 ruller1 musik12
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12673
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: KZ BA10 tourtråd

Indlægaf Peter Jensen » 9. nov 2018, 22:14

Har førsøgt at rette de danske vokaler :) Håber det er blevet bedre, ellers sig til. Det er første gang jeg skriver via min arbejdscomputer, og der er åbenbart noget drilleri med tegnsætningen. fik en masse SQL fejl da jeg prøvede at submitte, ændrede så encodingen hvilket gav hul igennem men ødelage de danske vokaler... Hvis det ikke er fixet så sig lige til... Hvis det fungere så slet bare dette og dit eget indlæg hvis de ikke længere giver mening :)

Har redigeret på højtryk mens du læste, såååå We are musik12 s
Senest rettet af Peter Jensen 9. nov 2018, 22:15, rettet i alt 1 gang.
Peter Jensen

 
Indlæg: 894
Tilmeldt: 23. maj 2016, 12:31
Geografisk sted: København

Re: KZ BA10 tourtråd

Indlægaf Claus-DK » 9. nov 2018, 22:15

eller også har du rettet det i mellemtiden ruller1 rulle2
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12673
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: KZ BA10 tourtråd

Indlægaf Euklid » 21. nov 2018, 23:01

Så er denne in-ear videre på tour og her er så hvad jeg fik ud af mødet med den.

Build&Look
De fem drivere er pakket ind i et solidt og velbygget aluminiumshus og alt virker lækkert og i fin kvalitet, men størrelse og form er en smule voldsomt.

De er ret store og firkantede, hvilket gør at man skal forholde sig roligt, hvis man skal ligge på sofaen og ta’ en morfar med lidt hyggejazz. Jeg kan lige akkurat få det til at fungere når jeg ligger ned med dem. Siddende og stående er der dog ingen problemer og jeg kan få dem til at sidde ordentligt i øret lige så nemt som med andre in-ears.
Kablet er aftageligt, hvilket er et plus for mig. Det er flettet og efter min mening ganske pænt, dog lidt stift.

Lyd
Al lytning er sket fra Pioneer xdp-300 og primært sammenlignet med qJays.
Der er meget bas, også lidt for meget til min smag. Selvom bassen er meget fremtrædende går mellemtone og diskant fint igennem, det tilskriver jeg systemet med fem drivere.

Mellemtone og diskant er rigtig gode, lige så detaljeret, klare og sprøde som qJays.
Udover at bassen fylder for meget synes jeg heller ikke at den i kvalitet lever op til resten af spektret. Det bliver for meget bulder-bas og nogle gange lidt mudret i mine øre.

I forhold til qJays oplever jeg et større rum og mere saft og kraft i musikken, meget tættere på fullsize hovedtelefoner. Noget af det skal selvfølgelig tilskrives den fyldige bas, men jeg tror også at det er en generel kvalitet ved KZ BA10.
AB lytningen blev altså lidt skuffende, qJays blev tynd og kedelig og KZ BA10 blev for basset og buldrende musik10 , nå ja så kom HE560 og T1 frem og glæden tilbage 1musik .

Konklusion
Selvom jeg har lidt forbehold over for bassen var det alligevel en fornøjelse have denne hovedtelefon på besøg. Når man lige er blevet vænnet til lydsignaturen fungerer den fint til overraskende meget musik og til madlavningen, på farten og den slags er lidt ekstra power og saftighed tit at foretrække frem for pæn og korrekt gengivelse.

Særligt når man ser på prisen får man imponerende meget. Den står til $72.99 hos GearVita, det løber vel op i 8-900 kr. hvis told, skat og postmanden også skal fodres før den er fremme, men stadig ikke meget mere end halvdelen af hvad jeg gav for qJays på tilbud.

Tak til GearVita for muligheden for at prøve KZ BA10 og tak til Claus for det store arbejde med at skaffe kvalitetsprodukter til touren!
thumbs
Euklid

Brugeravatar
 
Indlæg: 510
Tilmeldt: 12. okt 2013, 14:16
Geografisk sted: Køge

Re: KZ BA10 tourtråd

Indlægaf Mortenhoe » 25. nov 2018, 23:39

KZ BA10 og AS10 er de første 5 BA IEM's nede i dette prisleje. BA10 er opbygget i en åben aluminiums konstruktion med 3 ventilerede huller, hvorimod AS10 er indstøbt i resin. Forskellen på lyden skulle være at AS10 lyder mørkere grundet det mindre bevægrum.

Byggekvaliteten er fornuftig. KZ bruger de ret gængse 0.75mm 2pin stik, hvilket gør udvalget af bluetooth adapter kabler, og sølv, kobber og hybridkabler kæmpe. Jeg har selv både KZ aptX bluetooth kablet, deres sølv og deres sølv/kobber hybrid i min samling.
Det medfølgende kabel er jeg ikke særligt begejstret for. Det er nærmest identisk med kablet på et par $10 EMX500. Men for at få en 5BA IEM ned i det her prisleje, må der vel skæres hjørner her og der.

Komforten er normalt et kritik punkt for mig, men trods den kassede form på denne IEM, sidder de simpelthen perfekt i mine øre, med den mindste størrelse af de der comply foams der medfølger. Jeg har netop bestil et større sortiment af lign. foam tips.

Lyden af disse er fantastisk. Lige ned af min alley. V-shaped uden tvivl. Måske lidt henad U-shaped, men mids er temmelig tilbagetrukne, og den VILDE bass bløder lidt op i mids. Jeg kan dog sagtens hører de 5 forskellige BA enheder arbejde i hver deres område, og det får virkelig detaljerne frem i musikken, som andre IEM's med samme niveau af bass(med lavere antal BA self.) ikke formår. Jeg sidder og hører lidt teknisk dødsmetal og thrash, hvor hvis man sagtens kan adskille guitaristerne, bassisten og trommeslageren.
Dying Fetus - Subjected to a Beating. Bloodbath - Eaten. Scamp - The Boys From Dead Soul Road. Hatesphere - Corpse of Mankind. Illdisposed - I Believe In Me.

For at lytte til noget mere "almindeligt" så kan jeg godt lide 3 Nights med Dominic Fike. Det var faktisk den aller først sang jeg smed på disse. Med silekone tips. De lød meget mørke og bassede. Men nu efter lidt brain burn-in og med foam tips istedet, står Dominic virkelig ud med hans bløde stemme, mellem det bassede beat og det akustiske. The Specials med A Message to You Rudy synes jeg faktisk 2-tone beatet bliver en smule for energisk oppe i de højere frekvenser, og kan mærke at jeg enten skal sænke volumen, ændre kilde, eller simpelthen skifte hovedtelefoner, for ikke hurtigt at opnå lytte træthed med denne type musik.
Det samme oplever jeg desværre også med meget hiphop. Eminem's nye Kamikaze album har et nummer der hedder Lucky You. Joyner Lucas lyder sådan set rigtig, men så snart vi får The Goat(Greatest of All Time) på mic'en så kommer der for energiske highs igen(for mig).

Pairing har jeg faktisk ikke leget meget med. Synes de lød lyse og kedelige direkte ud af min Galaxy S7, men stukket i min Radsone ES100, var der straks en mere analog og varm signatur, som jeg også oplever med alt andet jeg sætter deri.


Jeg har besluttet at købe et par.

Billede
Elektrikeren.
Stationary: Aune S6 Pro. Sennheiser HD800 balanceret.
Portable: Mifo O7 og O5 Pro. Anomoibuds Capsule. Radsone ES100. Balanceret Audio Technica M50x. Balanceret EMXs-500.
Collection: Bravo Audio Ocean. Zishan Z3. Balanceret HiFiMan HE-400. Cleer DU. Yamaha YH-3(Custom). Superlux HD-681. VE Monk + lidt mere.
Mortenhoe

Brugeravatar
 
Indlæg: 2048
Tilmeldt: 28. jun 2015, 22:49
Geografisk sted: Horsens

Re: KZ BA10 tourtråd

Indlægaf Claus-DK » 25. nov 2018, 23:43

Mortenhoe skrev:
Jeg har besluttet at købe et par.



Det lyder da som om du kan lide dem..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12673
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: KZ BA10 tourtråd

Indlægaf CHIbsen » 18. dec 2018, 20:17

Så har jeg snart haft besøg af KZ BA10 i 2 uger.
Lige efter de ankom brugte jeg dem mens jeg skiftede til vinterhjul. Lyttede til Accept via min gamle ipod nano 6th gen. Det var en fornøjelse og lovede for flere gode timer.
Pasformen er fin for mig. Jeg lider heller ikke af for små ører. Jeg kunne let få dem til at slutte tæt med des største comfy skum der fulgte med i kassen. Med andre in-ears har jeg indimellem haft problemer med at få den til at slutte tæt selvom jeg vælger største prop (har blandt andet været udfordring med q-jays.)
Men så forsvandt magien lidt for mig.
De lyder godt. Der er fint med detaljer. En lidt fremhævet bas, som netop gør den lidt sjov. Men når jeg lytter via mit sædvanlige udstyr som mine X-Can setup eller Zishan, så mister jeg interessen og lader mig let distrahere.
Synes at de 5 enheder spiller rigtig godt sammen. Jeg har lyttet til Bach partitia for solo violin. Lyder også ok. Og hele spektraet af violinen bliver præsenteret pænt og lineært. Og så synes jeg også den er venlig mod musik af knap så god kvalitet.
Lige nu sidder jeg og lytter til en gammel live optræden med Whitesnake (med Vandenberg og Warren DeMartini (fra Ratt...) på guitar).
Der ligger et interessant studie i gammel Whitesnake og hvordan lyden skifter igennem tiden med de forskellige guitar line-ups han har brugt. Det må komme en anden dag.
Den her Italien optagelse fra '94 er måske ikke den bedste. Men via min Fiio e07 får BA10'erne den til at lyde interessant.
SÃ¥ en lidt forunderlig konklusion. Jeg synes den er sjov. Og den lyder klart mest interessant sammen med de 2 afspillere jeg normalt ikke rigtig regner. ipod og fiio.
Jeg synes ikke rigtig de bliver bedre med udstyr der normalt bringer andre hovedtelefoner til at lyde væsentlig bedre.
Så er ikke helt overbevist. Jeg er glad for at have fået mulighed til at lytte til dem.
Pachanko Constellation Miniâ–ºViolectric DHA V590â–ºSpirit Torino Twin Pulse
CHIbsen

Brugeravatar
headphoneus supremus extraordinaire
 
Indlæg: 1500
Tilmeldt: 27. jul 2017, 20:52
Geografisk sted: Skjern

Re: KZ BA10 tourtråd

Indlægaf Mataugust » 25. jan 2019, 21:31

BA 10 har nu været mine gæster et par uger, og selvom jeg ikke selv har fået lytte så meget, så er min datter på 15 helt pjattet med dem.
Jeg selv har primært lyttet fra PC via Denon DA-10, og så alt hvad jeg ellers kunne levere af flac og lignende.
Det er overraskende hvad man kan få for pengene idag, faktisk rigtig god lyd og, tilsyneladende, solid byggekvalitet.
Ved første lytte session overvejede jeg om KZ'erne kunne udkonkurrere mine IE80, men det skulle vise sig at der trods alt er grænser for hvad de kan.
Mit store problem med inears er, at jeg har ekstremt svært ved at få et ordentligt fit, især til mit højre øre, og jeg fik, sammen med IE80, en Comply tip, der kan løse opgaven. Det er hidtil den eneste tip, jeg kan bruge. Desværre har jeg ingen anelse om hvad modellen hedder, så jeg kan ikke rigtig bestille flere af dem.
Det viste sig også at jeg ikke kunne bruge de medfølgende tips, men heldigvis passer BA10 til IE80, så jeg kunne bare flytte den mens jeg lyttede til BA10.
Det ændrede ikke på at komfort i på BA10 ikke er til mine ører. Jeg kunne fint lytte på musikken, men hold kæft hvor mine ører gjorde ondt efter jeg tog dem ud.
Den stive stykke på kablet er heller ikke min kop te, det gjorde det for besværligt at finde et ordentligt fit i mine ører.

Nu til musikken
Alan Parsons - Vulture Culture lød lidt tynd i bunden, måske fordi jeg ikke havde fået ordentligt styr på tipsene, men meget fin i stemmerne og resten af mellemtoneområdet.

Suzanne Vega - Blood makes noise - Der kom godt nok liv i bassen, og alle de finurlige slagting der ledsager hende kom frem i lydbilledet

Daft Punk - Give life back to music - Super bas, dyb, punchy, også fin præsentation i mellemtonen

R.E.M. - Low - Har et orgel der kan være mildt sagt irriterende, hvis der ikke er helt styr på mellemtonen. Men der er også en guitar, der i den grad afslørede forskelle på BA10 og IE80. Her blev guitaren meget aggressiv på BA10, mens IE80 bare spillede løs.


Lars Danielsson - Passacaglia - Er faktisk ubehageligt komprimeret, og det blev i den grad udstillet af BA10, det var ikke lækkert at høre på. Her er IE80 noget mere tilgivende.


Rent lydmæssigt er BA10 en overraskende god hovedtelefon, men til mine ører er der nogle komfortmæssige udfordringer som gør at de ikke er for mig.
Min datter er dog helt vild med dem, så jeg ville helt klart give dem videre til hende, skulle jeg være så heldig at vinde dem.
Audioquest Diamond-->
Denafrips Ares -->
Cambridge CXC --> Luxman LV-107u --> HL Adapterboks--> AKG K701/Grado GS100/Philips A5pro
Thorens TD320 -->Trichord Dino -->
Mataugust

Brugeravatar
 
Indlæg: 2749
Tilmeldt: 25. sep 2011, 22:37
Geografisk sted: Slagelse

Re: KZ BA10 tourtråd

Indlægaf telum » 23. apr 2019, 13:24

tak for lån!

Har aldrig set en in-ear med denne form og uheldigvis passer den ikke rigtigt godt ind i mit ydre øre, så jeg kan ikke lytte så lang tid ad gangen.

Den er mørkere end jeg er vant til hvilket gør den sjov, men ikke så langtidsholdbar for mit vedkommende. Der er dog ikke noget i vejen med lidt sjov i gaden når temprementet er til det, og det gør den godt! Mellemtonen bliver dog lidt for tilbagetrukken til min smag.

I det store hele læner jeg mig nok op ad samme oplevelse som de øvrige deltagere og så afgøres det hele af komfort og preferencer.
telum

Brugeravatar
Ridder af Hoved-fi
 
Indlæg: 1729
Tilmeldt: 12. apr 2011, 12:32
Geografisk sted: Dronninglund


Tilbage til Hovedtelefoner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 4 gæster

cron