Hyland Headphones "Saturn"



Hyland Headphones "Saturn"

IndlĂŠgaf Claus-DK » 1. nov 2018, 10:47

SĂ„ kom GLS med en pakke, jeg troede den var tom, men der var et par lĂŠkre hovedtelefoner indeni.
Nui hvor er de bare ikke tunge, jeg tror de vejer omkring 14 gram, lettere end et sĂŠt inears..

Komforten er god, de vejer nÊrmest intet og trykker ganske svagt mod hovedet, de virker ikke lÞse, der skal ikke sÄ meget til at holde en fjer fast.
Jeg er ikke tosset med skumpuder, de rÞrer mine Þrer og det kan jeg ikke lide, det er meget svagt og de fleste ville nok ikke rigtigt synes det er noget, men jeg er lidt sÊr med sÄdan nogle ting.

Jeg kan godt lide garage looket, det er friskt, anderledes og plastikfrit, jeg er sÄ meget en trÊkrammer, at det glÊder mig at se enkle emballager og produkter, hvor der ikke er brugt en masse plastik pÄ ligegyldige ting, trÊ og metal, det ved man hvad er.

Jeg savner lidt finesser, hist og pist, det er primÊrt betjeningen der er lidt dum for mig, et par smÄ justeringer ville gÞre en stor forskel, noget vi mÄske kunne fÄ nogle gode idéer til at lÞse..

Efter de fÞrste 2-3 sange tÊnkte jeg, nu skal min hjerne koges, for det begyndte at blive lunt om Þrerne, men det blev ikke varmere end sÄdan behageligt lunt thumbs thumbs

Lyden er rigtig behagelig og lidt tilbagelÊnet, der er en rigtig fin fornemmelse af dybde og afstand, jeg holder meget af at de smÄ effekter i musikken stÄr klart og isoleret, ham med ranglen stÄr bare helt alene ovre i hjÞrnet og fÄr lige lov at rasle lidt af og til, det er bÄde smukt og ondt pÄ samme tid..

Jeg kan mÊrke det er en hovedtelefon, som det kan betale sig at bruge lidt ekstra tid med, man skal lige give dem tid til at kravle ind under huden pÄ sig.

Den sidste model jeg har hĂžrt for nyligt, fejede benene vĂŠk under mig og det er lidt uretfĂŠrdigt at komme lige efter dem musik14 musik14

SÄ jeg vil lige give dem nogle dage til at kravle ind i min hjerne og finde sig til rette, inden jeg gÄr lÊngere.

Jeg glÊder mig til at fÄ lyttet mere til dem, jeg har brugt inears og lukkede modeller i en evighed sÄ jeg skal lige vÊnne mig lidt til deres meget Äbne design.
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
IndlĂŠg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Hyland Headphones "Saturn"

IndlĂŠgaf Claus-DK » 2. nov 2018, 15:08

Efter nogle timer er jeg kommet frem til.
De er fremme i skoene nÄr der er behov for det og eller sÄdan ret tilbagelÊnet i lyden.
Deres stĂŠrke side er fornemmelsen af rum og dybde.
De vejer bare utroligt lidt

Jeg fik Verum ind af dÞren samme dag og det er en absurd forskel der er pÄ de to hovedtelefoner, ikke lyden jeg tÊnker pÄ,hvor Verum er et moderne og smart system, har Hyland nÊsten skÄret det ned til det absolut nÞdvendige, to meget forskellige mÄder at lave ting pÄ.
Det er meget tydeligt at lyden har vĂŠret centrum for HylandÂŽs hovedtelefoner, for den er bare lĂŠkker og indbydende.

Trives man med "Grado" designet er det en nobrainer, til prisen spiller de mere end godt nok.

Det er en hovedtelefon under udvikling og jeg hÄber at han primÊrt vil have fokus pÄ at gÞre designet mere up to date, skiftes puderne ud med noget rundt om Þret er jeg pÄ.

Vi skal huske at det her, er altsÄ en lidt hurtig model, AlexŽs primÊre Þnske er at fÄ vurderet hvordan de lyder, det vil give ham en rigtig god viden om hans hovedtelefon.
Det er som han udtrykker det, lidt svÊrt at finde testere nÄr man tuner og justere, sÄ man ved ikke rigtigt hvor langt man er kommet, konen og vennerne kan godt lide det, de har bare ikke noget at sammenligne med, det er sÄ her, vi ligesom kommer ind..
Vi har sammenlignings grundlaget pÄ plads og den viden vi kan komme med glÊder han sig til at lÊse..

Jeg har vĂŠret butiksejer i en del Ă„r, min hjerne er langt mere gearet til at finde fejl og mangler, samt risikoen for returvarer og brok, man har en lidt anden vinkel..
SĂ„ jeg har lidt svĂŠrt med de lydbeskrivelser og sammenligninger.

De her vil gĂžre det godt med Jazz og anden musik hvor man bruger musikinstrumenter, live optagelser specielt.
Metalhoveder sÊtter nÊsten altid pris pÄ fart og tempo
Bashoveder ikke rigtigt.
Classic rock kan de helt sikkert.
Motown lige som metalhoveder er de glade for farten, dybden og rummet er ogsÄ et stort plus.
Musik lavet efter 1990 ? aner det ikke ruller1 ruller1 ruller1 ruller1
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
IndlĂŠg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Hyland Headphones "Saturn"

IndlĂŠgaf Claus-DK » 4. nov 2018, 11:26

De fÄr lige en kasse at rejse i.
VedhĂŠftede filer
hyland in case.jpg
hyland in case.jpg (327.91 KiB) Vist 10376 gange
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
IndlĂŠg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Hyland Headphones "Saturn"

IndlĂŠgaf Kolind » 5. nov 2018, 11:55

Man kan mÄske klantre lidt at det er et uopfindsomt design. NÄr det sÄ er sagt, sÄ fungerer det jo og give lidt et hint om at de er lavet i den gode lyds tjeneste. Samtidigt er det pÄfaldende at enhver som laver et alternativt take pÄ Grados konstruktion (som jeg sÄ igen antager de ikke er de fÞrste til at bruge, bare de mest kendte), IKKE bruger latterligt plastik til bÞjlerne. For ja, hvor svÊrt kan det vÊre at regne ud at de bÞr vÊre solide lige dér? :)
De ser ud til at vÊre omhyggeligt og pÊnt bygget ud fra dit billede hér.
Grej
- IndsĂŠt i dine tanker her en sej sĂŠtning efter eget valg..
Kolind

Brugeravatar
 
IndlĂŠg: 1643
Tilmeldt: 1. apr 2011, 13:02
Geografisk sted: HolbĂŠk

Re: Hyland Headphones "Saturn"

IndlĂŠgaf Claus-DK » 5. nov 2018, 15:04

Det er en lĂŠkker sag.
De var en mellem to meget specielle og gode hovedtelefoner der koster dobbelt sÄ meget..
Hvis vi kun ser pÄ lyd, er den meget tÊt pÄ de to andre og det er sejt af en selvbygger.

Jeg er ogsÄ sikker pÄ at der er nogle der vil synes bedst om dem, af de tre der er pÄ tour..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
IndlĂŠg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Hyland Headphones "Saturn"

IndlĂŠgaf Kolind » 5. nov 2018, 21:48

Claus-DK skrev:Det er en lĂŠkker sag.
De var en mellem to meget specielle og gode hovedtelefoner der koster dobbelt sÄ meget..
Hvis vi kun ser pÄ lyd, er den meget tÊt pÄ de to andre og det er sejt af en selvbygger.

Jeg er ogsÄ sikker pÄ at der er nogle der vil synes bedst om dem, af de tre der er pÄ tour..


Ja det er sgu sejt klaret sÄ.. musik17
Grej
- IndsĂŠt i dine tanker her en sej sĂŠtning efter eget valg..
Kolind

Brugeravatar
 
IndlĂŠg: 1643
Tilmeldt: 1. apr 2011, 13:02
Geografisk sted: HolbĂŠk

Re: Hyland Headphones "Saturn"

IndlĂŠgaf CHIbsen » 8. nov 2018, 19:04

hyland.jpg
hyland.jpg (65.34 KiB) Vist 10265 gange


Modtaget i dag. Ved fÞrste indtryk jeg kan rigtig godt lide designet :-) det hÄndlavede giver designet lidt ekstra kant.
Hurtigt frem med Zishan'en og Invocator er det fĂžrste den afspiller. Nej vel. nyt SD kort. Agnes Obel og Anne Dorte Michelsen. Ja tak, det her bliver godt. -og som Claus siger, de vejer mindre end lidt. Faktisk mindre end de gule Sony jeg engang havde til min walkman...
Modtog dem her kl 17:04, sÄ tÊnker jeg har omkring 20100 minutter mere til at nyde dem i...
musik15
Pachanko Constellation Miniâ–șViolectric DHA V590â–șSpirit Torino Twin Pulse
CHIbsen

Brugeravatar
headphoneus supremus extraordinaire
 
IndlĂŠg: 1500
Tilmeldt: 27. jul 2017, 20:52
Geografisk sted: Skjern

Re: Hyland Headphones "Saturn"

IndlĂŠgaf CHIbsen » 8. nov 2018, 19:10

Konen kan ogsÄ godt lide dem "uh, de er lette" "man kan slet ikke mÊrke man har dem pÄ" det sidste blev sagt noget hÞjere end det fÞrste da hun nu stod med dem pÄ hovedet. Samtidig kan jeg konstatere at de er meget Äbne. Dette er en hovedtelefon man nyder for sig selv :-). Hun fÄr ogsÄ lige den sidste bemÊrkning "nÞj de lyder godt"
... 20092 minutter tilbage
Pachanko Constellation Miniâ–șViolectric DHA V590â–șSpirit Torino Twin Pulse
CHIbsen

Brugeravatar
headphoneus supremus extraordinaire
 
IndlĂŠg: 1500
Tilmeldt: 27. jul 2017, 20:52
Geografisk sted: Skjern

Re: Hyland Headphones "Saturn"

IndlĂŠgaf Claus-DK » 8. nov 2018, 19:15

HĂ„ber du nyder dem, glĂŠder mig til at lĂŠse mere. thumbs
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
IndlĂŠg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Hyland Headphones "Saturn"

IndlĂŠgaf CHIbsen » 8. nov 2018, 20:14

Jeg er bange for at jeg kommer til at forpeste jer mĂžj tit med hvor meget jeg nyder dem...

Tapatalk
Pachanko Constellation Miniâ–șViolectric DHA V590â–șSpirit Torino Twin Pulse
CHIbsen

Brugeravatar
headphoneus supremus extraordinaire
 
IndlĂŠg: 1500
Tilmeldt: 27. jul 2017, 20:52
Geografisk sted: Skjern

Re: Hyland Headphones "Saturn"

IndlĂŠgaf CHIbsen » 8. nov 2018, 20:37

Inden jeg viste at jeg skulle have besÞg af disse fine hovedtelefoner, der havde jeg planlagt at denne weekend skulle stÄ BWV 1004's tegn. Der skal nÞrdes igennem. Jeg har lige fÄet smuglyttet lidt som opvarmning til weekenden, og jeg havde vist andre planer for i aften, men nu er det fordampet ud af hovedet. Jeg er allerede begyndt at undersÞge, hvad det skal koste at bliver ejer af sÄdan et par her. Og jeg har kun haft dem inden dÞre i 2 timer og 29 minutter...
Vil man kunne fÄ specielle Þnsker opfyldt ved mr. Hyland? Jeg bliver aldrig fan af 1 m. kabler, jeg mangler 1 m. for at nÄ hen til stolen. Jeg synes mÄske ogsÄ at y'et der samler kablet under kopperne godt mÄtte sidde 10 cm lÊngere nede.
NÄ, jeg mÄ tilbage til Fru Faust.
Pachanko Constellation Miniâ–șViolectric DHA V590â–șSpirit Torino Twin Pulse
CHIbsen

Brugeravatar
headphoneus supremus extraordinaire
 
IndlĂŠg: 1500
Tilmeldt: 27. jul 2017, 20:52
Geografisk sted: Skjern

Re: Hyland Headphones "Saturn"

IndlĂŠgaf Claus-DK » 8. nov 2018, 21:35

Kontakt Alex pÄ Facebook, du kan fÄ det lige som du vil have det.
https://www.facebook.com/Almakesheadphones/
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
IndlĂŠg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Hyland Headphones "Saturn"

IndlĂŠgaf kvik » 8. nov 2018, 22:21

Alex skriver i dag pÄ facebook, at der er 15% pÄ sapele udgaven via et link der. Jeg ser dog ikke rabatten, nÄr jeg fÞlger linket til etsy.
kvik

Brugeravatar
 
IndlĂŠg: 4718
Tilmeldt: 28. jul 2011, 01:27
Geografisk sted: Norge

Re: Hyland Headphones "Saturn"

IndlĂŠgaf JuliusP » 8. nov 2018, 22:31

kvik skrev:Alex skriver i dag pÄ facebook, at der er 15% pÄ sapele udgaven via et link der. Jeg ser dog ikke rabatten, nÄr jeg fÞlger linket til etsy.
Rabatten bliver fratrukket nÄr du kommer til kassen.
JuliusP

 
IndlĂŠg: 30
Tilmeldt: 12. mar 2016, 17:58

Re: Hyland Headphones "Saturn"

IndlĂŠgaf CHIbsen » 9. nov 2018, 17:10

SĂ„ er Weekendens buffet klar. Biblioteket har udstyret mig med en stak CD’er med 5 fine solister:
Viktoria Mullova – Bach Partita no. 2 In D Minor BWV 1004
Isabella Faust – Bach Partita no. 2 in D Minor BWV 1004
Itzhak Perlman – Bach Partita no. 2 in D Minor BWV 1004
Rachel Podger – Bach Partita no. 2 in D Minor BWV 1004
Midori Seiler – Bach Partita no. 2 in D Minor BWV 1004

Jeg har altid nĂžrdet i guitarspilleteknikker, og da min gode kollega fornyelig introducerede mig til dette fantastiske stykke musik og hvordan solisternes fortolkning prĂŠger nummeret, var jeg solgt med det samme. Nummeret er nok det samme, men man kan hĂžre det igen og igen og opleve nye detaljer. Hvordan solisterne vĂŠlger at spille de forskellige lĂžb og greb. Hvor meget buen bliver brugt. Jeg er solgt.

Jeg starter med Viktoria Mullova og jeg vil prĂžve at sammenligne Hyland med AKG K500.

Udstyr er min Marantz CD-48 cd-afspiller med TDA1549 dac chip og lettere modificeret. Blandt andet er opamp by-passet, hvorfor niveauet ud af cd-afspilleren er lidt lavere en normalt og vol knappen pÄ forstrÊrkeren skal lidt lÊngere om.
ForstÊrker er X-Can V8 ogsÄ lettere modificeret. Mellem cd og forstÊrker benytter jeg et sÞlv kabel med solide ledere af fladvalset sÞlv.

Jeg starter stille og roligt ud med Allemanda, Corrente, Sarabanda og Giga. Lyder rigtig godt :-) sĂ„ kommer det man venter pĂ„: Ciaccona. Volumen knappen fĂ„r et nĂžk op fra kl 11 til kl 12, og sĂ„ er det ligesom rummet bliver lidt stĂžrre og man kan hĂžre Mullova’s Ă„ndedrĂŠt. Hyland formĂ„r virkelig at gĂžre dette til en intim oplevelse. Jeg blev lidt nysgerrig pĂ„ hvor den er optaget, for efterklangen pĂ„ det rum er da temmelig lang. Der er masser af fine detaljer pĂ„ violin og gengivelsen er meget dynamisk. Stor forskel pĂ„ stille og aggressivt spil. (Det hedder nok egentlig ikke aggresivt pĂ„ “klassisk”, men nu er det her jo ikke musikquizzen).
SĂ„ skiftede jeg til K500 og hĂžrte Ciaccona igen. Og det skal ikke vĂŠre nogen hemmelig at de her to hovedtelefoner minder MEGET om hinanden. Klangen er en lille smule anderledes med K500. Som om optagelsen er fortaget med en mikrofon af et andet mĂŠrke. Rummet er nogenlunde det samme med de to hovedtelefoner og det samme med den rumlige placering. Faktisk virker rummet lidt stĂžrre med Hyland. MĂ„ske. Detaljerne er altsĂ„ bedre med Hyland. Nu lĂŠgger jeg ikke lĂŠngere sĂ„ meget mĂŠrke til Mullova’s Ă„ndedrĂŠt.
Ténker bare jeg légger K500’eren tilbage i skuffen.

4 plader tilbage og 4 sammenligninger med Hyland og en anden hovedtelefon inden weekenden er omme :-)
Pachanko Constellation Miniâ–șViolectric DHA V590â–șSpirit Torino Twin Pulse
CHIbsen

Brugeravatar
headphoneus supremus extraordinaire
 
IndlĂŠg: 1500
Tilmeldt: 27. jul 2017, 20:52
Geografisk sted: Skjern

Re: Hyland Headphones "Saturn"

IndlĂŠgaf CHIbsen » 9. nov 2018, 17:30

Vol stod pÄ kl 13 nÄr hÞrte med K500. SÄ selvom Hyland virker lette at drive, sÄ har jeg mistanke om, at de godt vil have noget at leve af fÞr de nÄr de hÞjere luftlag. MÄske jeg nÄr at forske i det senere.

Tapatalk
Pachanko Constellation Miniâ–șViolectric DHA V590â–șSpirit Torino Twin Pulse
CHIbsen

Brugeravatar
headphoneus supremus extraordinaire
 
IndlĂŠg: 1500
Tilmeldt: 27. jul 2017, 20:52
Geografisk sted: Skjern

Re: Hyland Headphones "Saturn"

IndlĂŠgaf CHIbsen » 9. nov 2018, 22:29

SÄ blev det tid til Isabella Faust og AKG K501. Jeg nÞd Faust pÄ Hyland i gÄr, sÄ i dag tÊnkte jeg at jeg tager hele partitaen pÄ K501 til at starte med. Jeg mÄ indrÞmme at jeg til sidst blev lidt distrÊt og overvejede om jeg have fÄet solo violin nok for en dag. Det problem kurerede Hyland heldigvis
 :-)
Faust er noget mere fremme i skoene end Mullova. Hendes udgave/spillestil af partitaen minder mig mere om en ung Stratocaster spillende blues guitarist. En ung udgave af Kenny Wayne Shepherd eller Aynsley Lister (En Les Paul kan aldrig lyde sÄdan... :mrgreen: )
Klangfarven i K501 minder mere om Hyland, hvilket godt kunne give en mistanke om at K500 har et mellemtone bump I frekvenskurven. I forhold til Hyland giver K501’erne associationer af at man er rykket noget tilbage i salen. Rummet er stadig stort, men stemningen er ikke ligesĂ„ intim. K501 bliver ogsĂ„ lidt skinger indimellem nĂ„r Faust giver den gas. Et problem jeg ikke synes, at der med Hyland, selvom det er en lys hovedtelefon.
Hvis man gerne vil lÊse mere om K500/K501 sÄ er denne anmeldelse ikke helt tosset: K500/K501
Jeg har efterhÄnden fÄet lÊrt at lÊgge Hyland fra mig pÄ den rigtige mÄde. Hvis man ikke gÞr det, sÄ ligner man en ung knÊgt med en rubus kube nÊsten gang man samler dem op. Der er ikke meget styr pÄ kopperne, der let snurer rundt, hvorved kablet let bliver snoet.

(jeg indrÞmmer gerne at jeg skriver som jeg har forstand til, og jeg ved, at der helt sikkert sidder medlemmer, der har lyttet meget mere til klassisk musik end jeg har. SÄ I mÄ endelig korrigere mig, hvis jeg vrÞvler alt for meget. jeg kan sagtens tÄle det :grin: )
Pachanko Constellation Miniâ–șViolectric DHA V590â–șSpirit Torino Twin Pulse
CHIbsen

Brugeravatar
headphoneus supremus extraordinaire
 
IndlĂŠg: 1500
Tilmeldt: 27. jul 2017, 20:52
Geografisk sted: Skjern

Re: Hyland Headphones "Saturn"

IndlĂŠgaf Claus-DK » 9. nov 2018, 22:53

Jeg synes det er spÊndende, det eneste klassiske musik jeg hÞrer er Queen og Rolling Stones, sÄ jeg kender ikke de ting du skriver om, men jeg fÄr lyst til at hÞre det..
Hvis der gÄr Jimi i en af dem sÄ er jeg pÄ..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
IndlĂŠg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Hyland Headphones "Saturn"

IndlĂŠgaf CHIbsen » 10. nov 2018, 17:11

Jeg vĂ„gnede alt for tidligt her til morges og endte med at ligge og lytte til Vivaldi’s Magnicat og Gloria alt alt for hĂžjt. Et helt igennem sĂŠrt stykke musik for mig. Det er en indspilningen er fra 1977 pĂ„ EMI, hvor man har valgt at udstyre Muti med pinden. Det er strygere, opera, stort kor, cembalo, og lidt messingblĂŠsere og harpe indimellem.
Men hold nu op, det lyder godt med Hyland. Det er som at lytte til en rigtig god horn hÞjttaler med en klasse fuldtone enhed. Og ja jeg ved at det er verdens ringeste lignelse, men sÄdan lyder det. Musikken er fulstÊndig uden fasefejl og dynamikken er utrolig. Hyland giver bare gas, nÄr indspilningen krÊver det. Ved moderat lytteniveau er det ok, men nÄr man fÄr skruet op for musikken, sÄ hÞrer man hele koncertrummet, og man lÊgger mÊrke til at de mÄske ikke helt har styr pÄ vindforholdene I koncertsalen, for det buldrer noget i mikrofonerne indimellem.
Det man lÊgger mest mÊrke til den veloplÞste top, men der er bestemt ogsÄ god fylde i de dybe stygere.
En herlig oplevelse.

Senere lyttede jeg til Haydn’s Trompetkoncert som den rare Mataugust har hjulpet mig med. Men der var lidt rigelig med sus til, at det var en fornĂžjelse med Hyland, sĂ„ den koncert endte jeg med at nyde med K240 DF.
Mens jeg pÄ et tidspunkt stod og legede rubus cube for at rette ledningen ud, sÄ stod jeg pludselig med skumkopperne I hÄnden. MÄske man kunne en lidt stÞrre recess I kopperne sÄ de sad lidt bedre fast (?). De er nu lette nok at sÊtte pÄ igen.

K240 bliver ledestrĂ„d til nĂŠste sammenligning. Itzhak Perlman, AKG K240 DF og Hyland. Indspilningen er optaget tilbage I 1986/87 sĂ„ noget ĂŠldre end de to forrige. Starter ud med K240DF. DF’erne er et par 600 ohms fĂŠtre, sĂ„ der er volumen drejet om pĂ„ maks (det var det med DAC chippen og den by-passede opamp). DF’erne og Sextet’en er blevet min go-to hovedtelefoner, der gĂžr det godt med det meste.
Perlman er tydeligt en voksen mand med monster teknik. A la en Steve Morse i den elektriske guitar verden :-) Rummet troede jeg var lidt mindre da jeg lyttede via K240, men det blev korrigeret med Hyland. Der er lidt mere baggrundsstĂžj pĂ„ denne optagelse, og den gode Perlman stĂ„r da og brummer noget (Der er en optagelse fra BBC pĂ„ youtube fra ‘78 hvor man ogsĂ„ kan se at sveden begynder at tap dryppe fra nĂŠsen til sidst. I bedste Bjarne Riis stil :-D )
Bortset fra det lidt mindre rum, sĂ„ gĂžr DF’erne det nu ogsĂ„ godt. Violinen klinger flot pĂ„ begge hovedtelefoner. En brugt K240 DF koster sĂ„ ogsĂ„ nĂŠsten det samme Hyland, og til denne indspilning er Hyland lige et nĂžk bedre. SĂ„ vidt jeg kan lĂŠse fra noterne sĂ„ er violinen en Guarnerius fra omkring 1740. PĂ„ pladen har han ogsĂ„ brugt en Stradivarius til de andre sonater/partitaer.
“I must admit that although each instrument has it own unique qualities and characteristics, I find it a great pleasure to change from one to the other and I certainly love playing them both”.
Forrygende oplevelse. Jeg kan rigtig rigtig godt lide Perlman’s udgave.

(Sonate no. 3 der fÞlger lige efter partita no. 2 pÄ pladen er indspillet med Stradivariusen, og den sidder jeg og lytter til, mens jeg gÞr denne tekst fÊrdig. Men det mÄ I selv lytte op pÄ, for ellers bliver denne tekst for nÞrdet
 :-) )
Pachanko Constellation Miniâ–șViolectric DHA V590â–șSpirit Torino Twin Pulse
CHIbsen

Brugeravatar
headphoneus supremus extraordinaire
 
IndlĂŠg: 1500
Tilmeldt: 27. jul 2017, 20:52
Geografisk sted: Skjern

Re: Hyland Headphones "Saturn"

IndlĂŠgaf CHIbsen » 10. nov 2018, 17:44

Og Vupti, sÄ har Hyland trÄden fÄet flere visninger end OlloAudio trÄden. Siger det bare...
musik15
Pachanko Constellation Miniâ–șViolectric DHA V590â–șSpirit Torino Twin Pulse
CHIbsen

Brugeravatar
headphoneus supremus extraordinaire
 
IndlĂŠg: 1500
Tilmeldt: 27. jul 2017, 20:52
Geografisk sted: Skjern

NĂŠste

Tilbage til Hovedtelefoner

Hvem er online

Brugere der lĂŠser dette forum: Ingen tilmeldte og 19 gĂŠster