Hovedtelefon til svedig træning



Re: Hovedtelefon til svedig træning

Indlægaf Euklid » 7. okt 2019, 21:31

Jeg har også lige købt et par Outlier Air. Første indtryk er meget positivt. Sidder godt og komfortabelt i øret, nem at betjene og overraskende fin lyd. Den er forholdsvis neutral og pænt med i forhold til opløsning og detaljer.
Euklid

Brugeravatar
 
Indlæg: 510
Tilmeldt: 12. okt 2013, 14:16
Geografisk sted: Køge

Re: Hovedtelefon til svedig træning

Indlægaf Mortenhoe » 7. okt 2019, 23:00

Euklid skrev:Jeg har også lige købt et par Outlier Air. Første indtryk er meget positivt. Sidder godt og komfortabelt i øret, nem at betjene og overraskende fin lyd. Den er forholdsvis neutral og pænt med i forhold til opløsning og detaljer.


Uha, du ejer et par Fostex. Hvordan lyder de "groft sammenlignet" signatur mæssigt? Jeg har læst en masse reviews af Outlier Air, men jeg ved ikke hvad jeg skal synes om dem. og hvad med forbindelse hvis man nu går et par meter væk fra sin telefon ?
Elektrikeren.
Stationary: Aune S6 Pro. Sennheiser HD800 balanceret.
Portable: Mifo O7 og O5 Pro. Anomoibuds Capsule. Radsone ES100. Balanceret Audio Technica M50x. Balanceret EMXs-500.
Collection: Bravo Audio Ocean. Zishan Z3. Balanceret HiFiMan HE-400. Cleer DU. Yamaha YH-3(Custom). Superlux HD-681. VE Monk + lidt mere.
Mortenhoe

Brugeravatar
 
Indlæg: 2048
Tilmeldt: 28. jun 2015, 22:49
Geografisk sted: Horsens

Re: Hovedtelefon til svedig træning

Indlægaf Euklid » 8. okt 2019, 16:22

Min Fostex solgte jeg i forĂĄret, sĂĄ det er ikke lige til at sammenligne mere. Men outlier er i hvert fald ikke i samme liga hvad angĂĄr bas.


Sendt fra min WAS-LX1 med Tapatalk
Euklid

Brugeravatar
 
Indlæg: 510
Tilmeldt: 12. okt 2013, 14:16
Geografisk sted: Køge

Re: Hovedtelefon til svedig træning

Indlægaf Ostebaronen » 8. okt 2019, 20:53

Forbindelsen hvis man går væk fra telefon er ganske fin. Jeg kan gå 10-15 meter væk hvor der stadig er fint hul igennem, når jeg skal hente flere kiks til vægtstangen.
Mmm... Ost...
Ostebaronen

Brugeravatar
Code Poet
 
Indlæg: 2481
Tilmeldt: 17. maj 2011, 10:00
Geografisk sted: Søllerød

ForegĂĄende

Tilbage til Hovedtelefoner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 12 gæster

cron