Ikko OH10 anmeldelser



Re: Ikko OH10 anmeldelser

Indlægaf Ostebaronen » 13. nov 2019, 11:47

Jeg har haft fornøjelsen at have disse på besøg. Mange tak til Claus for touren.

Godt udvalg af tips, ved ikke lige hvad forskellen skulle være mellem de to typer, men kunne ikke høre forskel.
Måske lidt for meget krudt brugt på indpakning og andet gøgl og det der velour eller hvad de har brugt inde i æsken er lidt nasty efter det har været på rundtur. Havde foretrukket en brun æske også at budgettet blev brugt på et lidt mere lækkert kabel.

For at tale om kablet, så er det OK, men kunne føles lidt mere lækkert. Med det sagt, så er det ikke et dårligt kabel, og når man får det rund om ørene er der ikke noget mikrofoni eller lign som lækker ind i ørene.

Husene på IKKO OH10 er lavet af et eller andet metal. Det er jeg ikke stor fan af. De bliver varme og føles meget varme i mine ører. Det er lidt bedre når man bevæger sig udenfor. Har ikke haft ligende problemer med andre IEM's jeg har haft. De er ligeledes lidt for tunge til at sidde ordenligt i ørene hvis man f.eks. ligger sig ned. De sniger sig ud af ørene stille og roligt. Det kan dog sikkert afhjælpes med nogle foam tips af en art.

Jeg kan godt lide den bastunge lyd i dem især til rock, metal og fusion. Jeg tror dog, over tid vil jeg nok savne et mere balanceret lydbillede.
Mmm... Ost...
Ostebaronen

Brugeravatar
Code Poet
 
Indlæg: 2481
Tilmeldt: 17. maj 2011, 10:00
Geografisk sted: Søllerød

Re: Ikko OH10 anmeldelser

Indlægaf Henrik_sdk » 10. aug 2021, 21:33

Henrik_sdk

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 2385
Tilmeldt: 1. apr 2011, 23:46
Geografisk sted: Ringsted

Foregående

Tilbage til Hovedtelefoner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 18 gæster