Earsonics S-EM6 V2



Earsonics S-EM6 V2

Indlægaf CHIbsen » 8. jan 2020, 22:23

Earsonics S-EM6 V2
S-EM6.jpg
S-EM6.jpg (124.85 KiB) Vist 1041 gange

Stadig pĂĄ lĂĄne grej fra Audiophile.dk/Henrik.
Har gået og lyttet til dem her et stykke til tid. Lyden der præsenteres er slank og med en utrolig lækker mellemtone og klar diskant. Faktisk mener jeg det ret bogstaveligt at jeg har gået og lyttet til dem, for de har vist sig at egne sig fortrinligt til gåturen. Og det blevet til adskillige kilometer med S-EM6 i ørene.
For den fyldige beskrivelse af de her Earsonic S-EM6 V2, så kan jeg anbefale review på headfonia som jeg er meget enig med (det er ikke altid jeg er helt enige med dem. Blandt andet synes jeg de lader sig rive lidt med når det gælder deres anmeldelser af xDuoo)

Jeg har stadig Earsonics Purple liggende, sĂĄ det er jo oplagt at sammenligne de to in-ears.

Billede
Grace Jones “The Fashion Show” (Slave to the rythm)

Purple har noget mere substans til el-bassen og en mere direkte lyd. Mens S-EM6 giver mere luft til hendes stemme men også lidt blodfattigt -lidt ligegyldigt. Purple bliver min favorit når jeg sidder her og nærlytter. Det virker også til, at de har en bedre placering af musikkens detaljer.

Billede
Nils Lofgren “Keith Don’t go” (Acoustic live)

Begge in-ear er gode. S-EM6’eren giver Lofgrens akustiske guitar lidt ekstra rumklang. Og os på guitar, vi kan godt lide lidt ekstra rumklangssovs. Modsvarende så står Nils’ guitar bedre velaftegnet med Purple.
S-EM6 taler mere til mit AKG hjerte, mens Purple, der mĂĄske mere er i Beyer-land, for mig er den bedste af de to in-ears.
(Begge in-ears er teknisk bedre end de AKG’er og Beyerdynamic jeg har haft inden for døren.)

Og specielt på det sidste nummer her foretrækker jeg Purple’s evne til at placere elementer tydeligt I lydbilledet. Nede foran er der nogen strygere og oppe bagved er fløjerne. Og samtidig giver den ekstra punch i bassen symfonien tyngde.

Selvom jeg synes Purple er bedre, sĂĄ har jeg siden nytĂĄr udelukkende lyttet til S-EM6'erne. SĂĄ ja, Purple er min favorit. Men S-EM6 er nu ogsĂĄ ok.

Brahms Symphony No. 2 in D Major, Op. 73: I. Allegro non troppo.
Billede
Som vanlig er driveren Lotoo PAW Gold touch. Fantastisk spille.
Pachanko Constellation Miniâ–şViolectric DHA V590â–şSpirit Torino Twin Pulse
CHIbsen

Brugeravatar
headphoneus supremus extraordinaire
 
Indlæg: 1500
Tilmeldt: 27. jul 2017, 20:52
Geografisk sted: Skjern

Tilbage til Hovedtelefoner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 12 gæster

cron