Anbefaling af letdrevne in-ears med fuld-smadder?



Anbefaling af letdrevne in-ears med fuld-smadder?

Indlægaf Kaps » 20. okt 2020, 13:23

Hej hoved-fi lang tid siden sidst, dejligt at være tilbage!
Jeg har et sæt Kina in-ears i lommen på gåtur med hunden, de trænger til en opgradering, derfor spørg jeg jer til råds da jeg er lidt blank på in-ears.
Jeg hører metal og rock. Jeg kan godt lide en lys signatur, diskant, og luftig lyd + masser af smadder på stortrommen. Jeg har været glad for mine grado og ultrazone hovedtelefoner tidligere.
De skal kunne holde til at ligge i lommen og kunne drives direkte fra telefonen.
Jeg har kun ca 500kr og bruge på projektet men de må gerne være brugte (med nye tips ;) )

Har i nogen forslag, eller er jeg for nærig til at nå mit mål?
Senest rettet af Kaps 21. okt 2020, 10:50, rettet i alt 1 gang.
I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure you realize that what you heard is not what I meant.
Kaps

Brugeravatar
 
Indlæg: 1181
Tilmeldt: 14. okt 2011, 01:06
Geografisk sted: Herning

Re: Anbefaling af letdrevne Iem med fuld-smadder?

Indlægaf truebuie| » 20. okt 2020, 13:39

Er selv metalhead og synes at KZ ZS6 fungerer super til genren thumbs
Det er dog meget 50/50 om folk kan li' dem, så det er nok værd at researche lidt nærmere, hvis det var noget.

Mener de koster ~30-40USD nu om stunder.
Skrivebord - Gustard X16 -> Singxer SA-1 -> Hifiman Arya
Portable - Fiio BTR5 -> Dunu SA6 Ultra / Airpods Pro
https://Kabelsnedker.dk
truebuie|

Brugeravatar
 
Indlæg: 546
Tilmeldt: 29. jun 2017, 19:31
Geografisk sted: Svenstrup

Re: Anbefaling af letdrevne Iem med fuld-smadder?

Indlægaf Kaps » 20. okt 2020, 13:59

Det er faktisk kz o1ed9 jeg har. Gad vide hvordan de er kontra dem du nævner
I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure you realize that what you heard is not what I meant.
Kaps

Brugeravatar
 
Indlæg: 1181
Tilmeldt: 14. okt 2011, 01:06
Geografisk sted: Herning

Re: Anbefaling af letdrevne Iem med fuld-smadder?

Indlægaf Kaps » 20. okt 2020, 20:11

Jeg har læst lidt op på kz og de ser jo mere spændende ud end først antaget. Jeg synes det ser ud til at as10 er den der får mest ros. Måske man skulle give et par hjem :)
I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure you realize that what you heard is not what I meant.
Kaps

Brugeravatar
 
Indlæg: 1181
Tilmeldt: 14. okt 2011, 01:06
Geografisk sted: Herning

Re: Anbefaling af letdrevne Iem med fuld-smadder?

Indlægaf telum » 20. okt 2020, 20:44

Off-topic, men jeg kom ret langt igennem teksten før det gik op for mig du mente IEM og ikke LEM hvilket var semi-erotisk selvom jeg ikke helt kunne greje hvad du var ude på rulle6
telum

Brugeravatar
Ridder af Hoved-fi
 
Indlæg: 1727
Tilmeldt: 12. apr 2011, 12:32
Geografisk sted: Dronninglund

Re: Anbefaling af letdrevne Iem med fuld-smadder?

Indlægaf Mortenhoe » 20. okt 2020, 21:17

truebuie| skrev:Er selv metalhead og synes at KZ ZS6 fungerer super til genren thumbs
Det er dog meget 50/50 om folk kan li' dem, så det er nok værd at researche lidt nærmere, hvis det var noget.

Mener de koster ~30-40USD nu om stunder.


Dem blev jeg ikke fan af. De spillede faktisk vanvittigt godt, og bassen var SUPERB!!! Jeg var også LIIIIGE ved at købe et par - Men den diskant. Puuuha, og det er fra en der lytter til TH600 på daglig basis.

Det er efterhånden længe siden. Der må da være kommet flere versioner? TIL google!

Btw, så ved jeg godt de er det dobbelte af budgettet, men Ikko OH1 er viiirkelig virkelig en mædl(allaround) iem.

PS. Jeg har fordybet mig helt vildt i Lamb of God igen. Håber dælme ikke den nye dato bliver aflyst.

Edit: Når du kan lide Grado og Ultrasone skal du bare trykke på aftrækkeren på et par KZ6 øjeblikkeligt.
Elektrikeren.
Stationary: Aune S6 Pro. Sennheiser HD800 balanceret.
Portable: Mifo O7 og O5 Pro. Anomoibuds Capsule. Radsone ES100. Balanceret Audio Technica M50x. Balanceret EMXs-500.
Collection: Bravo Audio Ocean. Zishan Z3. Balanceret HiFiMan HE-400. Cleer DU. Yamaha YH-3(Custom). Superlux HD-681. VE Monk + lidt mere.
Mortenhoe

Brugeravatar
 
Indlæg: 2048
Tilmeldt: 28. jun 2015, 22:49
Geografisk sted: Horsens

Re: Anbefaling af letdrevne in-ears med fuld-smadder?

Indlægaf Kaps » 21. okt 2020, 10:52

Telum: jeg har rettet overskriften sĂĄ der ikke kommer sjofle forslag haha


Mortenhoe. Tak for dit besyv, ud fra nederste linje er der vel ikke meget at betænke sig på! Jeg køber et par!
I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure you realize that what you heard is not what I meant.
Kaps

Brugeravatar
 
Indlæg: 1181
Tilmeldt: 14. okt 2011, 01:06
Geografisk sted: Herning

Re: Anbefaling af letdrevne in-ears med fuld-smadder?

Indlægaf Kaps » 21. okt 2020, 11:02

Der er nu bestilt et par. Jeg fandt en sælger som desværre kun havde de røde, de var dog super billige. 117kr! Det kan ikke gå helt galt. Tak for hjælper :)
I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure you realize that what you heard is not what I meant.
Kaps

Brugeravatar
 
Indlæg: 1181
Tilmeldt: 14. okt 2011, 01:06
Geografisk sted: Herning


Tilbage til Hovedtelefoner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 13 gæster

cron