Der er vist ikke oprettet en trĂĄd pĂĄ disse (hvis der er, sĂĄ beklager jeg meget).
Jeg har fĂĄet et par hjem via amazon.de og synes ihvertfald at de er rigtig fede
Har tidligere haft HE-400i'erne med nogle angled HM5-puder. Jeg var super glad for disse men solgte dem desværre, hvilket jeg siden har fortrudt. Dengang tabte de til et par Sennheiser 660s'ere som siden tabte til et par Ollo S4R-hovedtelefoner med luksuspuder fra Claus' shop - jeg får efter at få en sjov lytteoplevelse frem for en analytisk
Jeg har ogsĂĄ haft andre hovedtelefoner inden og der er vist ogsĂĄ sneget sig et par X2'ere ind et sted.
Nu er jeg så gået næsten full circle
Tænkte at købe et par vinklede læderpuder i 100mm, få 3D-printet nogle adaptere samt opgradere det kabel som følger med - synes kablet er for stift og ikke spor kønt.
Jeg har forresten fundet denne youtube-kanal hvor vedkommende modder hovedtelefoner og heriblandt HE-400se - han gĂĄr dog totalt amok og lavet nye housings hvilket er noget over mit niveau
https://www.youtube.com/user/thpeed/videos
Ville egentlig høre om andre herinde også har købte hovedtelefonerne, samt hvad indtryk samt evt. mod-planer er?