Sennheiser hd 800 kabel mørnet



Sennheiser hd 800 kabel mørnet

Indlægaf flaskebent » 6. nov 2021, 16:51

Hej

Jeg har et sæt sennheiser hd 800 som trænger til et nyt kabel da det originale mørner. Det er repareret med isolerbånd. Kan man udskifte puderne de kunne også godt trænge til at blive skiftet.

Det vil være fedt hvis I kunne hjælpe med at linke til produkterne.
flaskebent

 
Indlæg: 9
Tilmeldt: 30. jun 2014, 12:05
Geografisk sted: Skive

Re: Sennheiser hd 800 kabel mørnet

Indlægaf Ostebaronen » 6. nov 2021, 17:30

Puderne hiver du bare af, de nye klikkes bare pĂĄ det er ret nemt. Det samme med kablet det er ogsĂĄ aftageligt.

Jeg bruger lige pt. Dekoni Elite Sheepskin puder pĂĄ mine HD800, de farver ikke lyden specielt meget i forhold til de originale puder. Der er f.eks. tilbud pĂĄ dem hos zoco: https://zococity.es/products/dekoni-aud ... 82d5&_ss=r
Jeg har et sæt Dekoni Elite Sheepskin Fenestrated, som jeg ikke bruger, som du kan prøve.

Kabler findes der masser af forskellige steder. Ved ikke om du vil have et andet end det originale. Ellers hvis det kun er et enkelt sted på kablet det mørner, kan man klippe det af og sætte et nyt stik på.
Mmm... Ost...
Ostebaronen

Brugeravatar
Code Poet
 
Indlæg: 2481
Tilmeldt: 17. maj 2011, 10:00
Geografisk sted: Søllerød

Re: Sennheiser hd 800 kabel mørnet

Indlægaf tg » 6. nov 2021, 21:47

Jeg har også et mørnet balanceret kabel til min HD800s, gad vide om det er en udbredt ting. Jeg endte med at købe et andet kabel.

Sendt fra min SM-G991B med Tapatalk
tg

 
Indlæg: 167
Tilmeldt: 25. dec 2016, 23:20

Re: Sennheiser hd 800 kabel mørnet

Indlægaf Kolind » 13. nov 2021, 17:13

Ostebaronen skrev:Puderne hiver du bare af, de nye klikkes bare pĂĄ det er ret nemt. Det samme med kablet det er ogsĂĄ aftageligt.

Jeg bruger lige pt. Dekoni Elite Sheepskin puder pĂĄ mine HD800, de farver ikke lyden specielt meget i forhold til de originale puder. Der er f.eks. tilbud pĂĄ dem hos zoco: https://zococity.es/products/dekoni-aud ... 82d5&_ss=r
Jeg har et sæt Dekoni Elite Sheepskin Fenestrated, som jeg ikke bruger, som du kan prøve.

Kabler findes der masser af forskellige steder. Ved ikke om du vil have et andet end det originale. Ellers hvis det kun er et enkelt sted på kablet det mørner, kan man klippe det af og sætte et nyt stik på.


Strålende tip - Der røg et sæt i kurv... og lige et sæt Beyer pads også rulle4
Grej
- Indsæt i dine tanker her en sej sætning efter eget valg..
Kolind

Brugeravatar
 
Indlæg: 1643
Tilmeldt: 1. apr 2011, 13:02
Geografisk sted: Holbæk


Tilbage til Hovedtelefoner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 5 gæster

cron