lukket hovedtlf eller bluetooth sony



lukket hovedtlf eller bluetooth sony

Indlægaf Klaus.h » 5. jul 2023, 12:25

Jeg har kigget lidt på en sony wh-xb910n til ca 1100kr men er det muligt at få bedre lyd ved at droppe bluetooth og så købe en helt alm hovedtlf med ledning til samme penge, jeg har ikke styr på hvor godt bluetooth er blevet.?

Jeg har en AGPTEK Rocker eller google pixel 7 pro som afspiller og det er egentlig mest nĂĄr jeg skal sidde i en bus/tog det skal bruges.

Det er mest pop, rap og Eva Cassidy, Tina Dickow etc.

Lukket over øret. Bærbar forstærker eller bedre afspiller kan købes på et andet tidspunkt. Jeg har forresten en o2 amp som jeg bruger til pcen. Den kræver dog lige et sæt batterier og nyt potentiometer. Det er dog uden dac.

Hvad burde jeg kigge nærmere på? Jeg er rimelig åben for bud, bare prisen ikke stikker helt af. Ca 1000kr eller mindre for hovedtlf.
Klaus.h

 
Indlæg: 49
Tilmeldt: 22. aug 2011, 21:05

Re: lukket hovedtlf eller bluetooth sony

Indlægaf truebuie| » 5. jul 2023, 19:30

Vil til hver en tid anbefale AKG's K361/371 som en superb closed-back til omkring de 1000kr.

Kan personligt bedst li' K371, da den ligger meget tæt op af over-ear harman target.
K361 er bygget en smule værre end storebroren, men er stadig et røverkøb til prisen - De har lidt mindre energi i bass og lav-mellemtone området, dog ligger de ellers meget tæt op af K371's lyd.
Skrivebord - Gustard X16 -> Singxer SA-1 -> Hifiman Arya
Portable - Fiio BTR5 -> Dunu SA6 Ultra / Airpods Pro
https://Kabelsnedker.dk
truebuie|

Brugeravatar
 
Indlæg: 546
Tilmeldt: 29. jun 2017, 19:31
Geografisk sted: Svenstrup

Re: lukket hovedtlf eller bluetooth sony

Indlægaf Klaus.h » 5. jul 2023, 21:17

Takker. Dem kigger jeg lidt nærmere på.
Klaus.h

 
Indlæg: 49
Tilmeldt: 22. aug 2011, 21:05


Tilbage til Hovedtelefoner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 7 gæster

cron