Oneodio pro10



Oneodio pro10

Indlægaf Claus-DK » 23. aug 2023, 19:14

Jeg har haft denne hovedtelefon i butikken i en rum tid.
Det er en råbillig model 370 kr, så ikke noget der vil vælte de store budgetter.
Hvorfor skriver jeg sĂĄ om dem, dels fordi jeg savner lidt at skrive om hovedtelefoner og dels fordi de er sĂĄ gode som de.
Det eneste svage punkt ved dem er puderne, de kunne godt være bedre, men til prisen synes jeg de er fine nok, selvom både komfort og lyd bliver bedre med et sæt bedre puder, der dog koster over det ½e af hovedtelefonen, så det er nok kun tosser som jeg der gider det, jeg har så også en ret stor kasse puder at tage af ruller1

Sådan lydmæssigt er de sådan henad neutral, hvad det så end vil sige, der er ingen bulderbas eller skrigende diskant er lidt hvad jeg synes er dækket ind af neutral, vi snakker ikke lineær eller naturlig som f.eks. Ollo. Men sådan en ret behagelig lyd hvor der ikke er ret meget der stritter ud og irritere øret.

komforten er fin, de er lette og hovedbåndet er tilpas polstret, puderne der har vi været..

Men det der er så fedt ved de her er lyden, sådan i pris/ydelse er vi altså i Superlux land og dem af jer der har været med fra starten, ved hvor meget jeg holder af dem, ikke så meget lyden mere, de er stadig gode, men hele dette forum (og min butik) er bygget på ryggen af den hype de skabte for snart 15 år siden, så jeg har et ret personligt forhold til den hovedtelefon og de her giver mere lyd for pengene..

Så sidder du med lige knap 400 pisk og synes det er alt for længe siden du har købt noget hos landets sødeste hovedtelefon forhandler, så er de her lige sagen..
Jeg lover pĂĄ alt hvad der er helligt, de vil overraske jer positivt..

Så kan i også se hvordan mit nye design af butikken er endt op med og blive forbløffet over farten på min lille biks, jeg er lidt i gang med at give hele systemet en ordentlig overhaling og tampoet er noget i direkte kan se, jeg kører faktisk hurtigere end shopify kan og det er da noget, alt sammen fordi jeg har været heldig at finde en ekspert på området på Fiverr og hun har gjort et fantastisk stykke arbejde for næsten ingen penge, men så smed jeg lige 50% ekstra som drikkepenge, fordi hun bare har været så god og nem at kommunikere med, en fantastisk pige fra noget så eksotisk som Pakistan, hun kan næsten anbefales lige så varmt som Oneodio Pro10.. rulle2 rulle2

Næste skridt er SEOarbejde, det har jeg fået lavet før, men det skidt skal jo vedligeholdes af og til og jeg synes det var ved at være på tide, det bliver lavet af en sød pige i USA. Næste trin i raketten bliver så en konversionsAudit af en hollænder der ejer en kiksefabrik, håber ikke det kikser (humoren er enorm i dag *suk*).
Han laver en gennemgang af hele biksen og vil give mig gode råd om hvordan jeg kan sætte tingene op, så jeg har lidt lettere ved at få folk til rent faktisk at købe noget, jeg tænker når jeg får flere besøg på grund af SEO tingen og får en side der blitser derud af, så er det sidste lag jo at få kunderne til at købe mere, så kan jeg hæve min konversionsrate og få flere besøg samtidigt kan det ikke være helt skidt..
Det sidste trin bliver så at få kiksefyrens råd implementeret, det jeg kan gør jeg naturligvis selv og det sidste får jeg hende den hurtige pakistanske pige til at fikse for mig, det kan hun nemlig også og jeg smider gerne flere penge efter hende..

Der er også kommet nyt logo i biksen, jeg var ikke ked af det gamle, men synes jeg trængte til at ryste pose, så da jeg skiftede theme, fik jeg lavet et nyt logo også..

Så der sker en hel masse lige nu og jeg har pænt travlt med alle mine små projekter, om det bliver en succes aner jeg ikke, men det kan nok ikke gå helt galt, håber jeg.

Men tilbage til Oneodio, fra byens største indskudte bemærkning, der er 3 farver, alle ret pæne og lidt for enhver smag, fik jeg nævnt de næsten koster gratis ??
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12674
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Tilbage til Hovedtelefoner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 12 gæster