Hvad er den ultimatime film bøf?



Hvad er den ultimatime film bøf?

Indlægaf Jimmbo » 5. jul 2024, 20:18

Jeg er lidt pĂĄ jagt efter en hovedtelefon, som er superb til film og spil. Jeg bruger lige pt. Sennheiser HD 650, og jeg synes ikke de er helt optimale.

Så hvad bruger I, når I skal se film med hørebøffer på?
Jimmbo

Brugeravatar
 
Indlæg: 226
Tilmeldt: 15. apr 2014, 18:05
Geografisk sted: Risskov - Aarhus

Re: Hvad er den ultimatime film bøf?

Indlægaf Mataugust » 6. jul 2024, 00:13

Jeg synes at min K701 gør det helt fabelagtigt på netflix, muligvis fordi den er forholdsvis neutral.
GS1000 kommer ogsĂĄ godt efter det, selvom den absolut ikke er neutral, men bare gribende i sin lyd.

Personligt synes jeg at bassen i en HD650 er for doven, den passer godt til noget slapper jazz, men den er slet ikke dynamisk nok til film...IMO.
NAD M50 --> Denafrips Ares --> Harman Kardon HK675 --> Robinettebokx --> AKG K701/Grado GS100
Thorens TD320 -->Trichord Dino -->
Mataugust

Brugeravatar
 
Indlæg: 2769
Tilmeldt: 25. sep 2011, 22:37
Geografisk sted: Slagelse

Re: Hvad er den ultimatime film bøf?

Indlægaf Jimmbo » 6. jul 2024, 13:07

Mataugust skrev:Jeg synes at min K701 gør det helt fabelagtigt på netflix, muligvis fordi den er forholdsvis neutral.
GS1000 kommer ogsĂĄ godt efter det, selvom den absolut ikke er neutral, men bare gribende i sin lyd.

Personligt synes jeg at bassen i en HD650 er for doven, den passer godt til noget slapper jazz, men den er slet ikke dynamisk nok til film...IMO.

Jeg er helt enig i, at HD650 har for lidt bas til film. Det bliver nemlig en rigtig meh oplevelse at se film med dem.
Jimmbo

Brugeravatar
 
Indlæg: 226
Tilmeldt: 15. apr 2014, 18:05
Geografisk sted: Risskov - Aarhus


Tilbage til Hovedtelefoner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 9 gæster

cron