Her for nyligt fangede jeg mig endeligt et par DT880'er. Har kigget på dem i lang tid, og kan sige at de har været ventetiden værd
Men som de andre beyers i denne kaliber, altså DT770 og DT990, så har de et attached kabel, og det er jo noget fandens værk. Hvorfor kunne de ikke bare lave det detachable fra starten af.
Og eftersom det er lang tid siden jeg har moddet en beyer, sĂĄ synes jeg at jeg lige ville dokumentere det lidt ogsĂĄ
Jeg besluttede mig for at sætte en 4pin XLR i, da jeg gerne ville have muligheden for at køre dem balanced, hvis det endeligt var. Der skal laves to kabler. Et til portable (1.2m - 3.5mm) og så et desktop kabel (1.8m - 4pin XLR). Fandt noget billigt 4core kabel inde fra Thomann. Tror det er mærket Sommer.
Lige et billede af materialer som skal bruges
Først og fremmest får jeg åbnet den venstre bøf, da det er her alt magien kommer til at ske Driveren tages ud, og alle ledninger lodes fra.
FĂĄr herefter lavet hullet stort nok til at fĂĄ min 4pin xlr connector ind. Tog lidt tid, men resultatet blev nu meget godt
SĂĄ skal det bare lodes sammen igen og samles.
Elsker bare udseendet med beyers og mini XLR
SĂĄ skal kablerne bare laves, og det er jo den nemme del. Noget paracord hen over, nogle stik i enden og bum. SĂĄ er der kabel
Så er jeg egentligt færdig bøffen og ganske tilfreds med resultatet Nu kan de jo også komme med udenfor, uden at man skal have 3m kabel med.