Lod-kabel med vinkel



Lod-kabel med vinkel

Indlægaf kvik » 26. aug 2011, 23:13

Er der nogen som kan lave en lod-kabel som vist herunder? Sagen er, at min Quables lod sandsynligvis er for stor til at passe i min Crumbler taske (og andre kandidater). Jeg ved ALO og CablePro har noget som ligner, men så ikke helt alligevel. Tricket med den viste er det lange skaft med det korte knæk på mini-stikket. Jeg har på nettet kun set det omvendt, dvs kort skaft med langt knæk (fx CablePro). Måske kender I nogen på head-fi som kan lave en sådan kabel?

Mvh Ketil


Billede



Til anskueliggørelse af problemstillingen..


.. Volumeknap til højre
Billede


.. og ER4-stik til venstre
Billede


Og ja, jeg ved velcro-bĂĄndet vender forkert :-) men fungerer ikke uanset, sĂĄ skiftes ud med gummibĂĄnd
Senest rettet af kvik 15. jan 2012, 16:45, rettet i alt 1 gang.
kvik

Brugeravatar
 
Indlæg: 4718
Tilmeldt: 28. jul 2011, 01:27
Geografisk sted: Norge

Re: Lod-kabel med vinkel

Indlægaf kvik » 27. aug 2011, 14:49

Registrede mig på head-fi med tanke på at lægge en 'wanted'-annonce ud vedrørende ovenstående. Viser seg man har 30 dages karantæne, og må producere 15 indlæg for at lægge annoncer ud. Er der nogle kendte kabel-diy'er på head-fi, som man kan kontakte direkte via pm?

Opererer p.t. med 3 alternative lod-kabler til at løse plads-problematikken (se herunder), hvis det eventuelt kan gøre projektet mere gennemførligt?

Billede
Billede
Billede
Senest rettet af kvik 15. jan 2012, 16:40, rettet i alt 1 gang.
kvik

Brugeravatar
 
Indlæg: 4718
Tilmeldt: 28. jul 2011, 01:27
Geografisk sted: Norge

Re: Lod-kabel med vinkel

Indlægaf Mathias Bak » 27. aug 2011, 15:04

Hvad med denne her? Den har ogsĂĄ en OK pris. http://www.ebay.com/itm/IPod-IPhone-Ult ... 0655788475

Alternativt er der jo ALO's low rider, men prøv at tage en søgning efter "low profile lod". :-)
Mathias Bak

Brugeravatar
 
Indlæg: 655
Tilmeldt: 30. maj 2011, 22:59

Re: Lod-kabel med vinkel

Indlægaf kvik » 27. aug 2011, 16:50

Tak, Mathias, den ser perfekt ud, og manden laver den med med udgang til venstre ogsĂĄ, sĂĄ vil tage kontakt med ham.
kvik

Brugeravatar
 
Indlæg: 4718
Tilmeldt: 28. jul 2011, 01:27
Geografisk sted: Norge


Tilbage til Gør det selv

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 3 gæster