Hvilken loddetin



Hvilken loddetin

Indlægaf Walbum4262 » 18. jun 2015, 17:10

nu kommer spørgsmålet nok lidt for sent da jeg har loddet det jeg skulle men til fremtidig projekter kunne det være interesant at høre hvad i anbefaler af loddetin til audio brug.

Jeg har brugt denne her pĂĄ mutant aune projektet

Billede
på skrivebordet: lenovo thinkpad/iphone6->tidal->david's mutant aune/Davids mutant moddet fostex t50rp mk3 med monkey pod træ kopper

PĂĄ farten: iPhone 7->Airpods eller Sony wh1000x mk2
Walbum4262

Brugeravatar
Tour Kaptajn
 
Indlæg: 1159
Tilmeldt: 25. mar 2015, 18:16
Geografisk sted: Sandved

Re: Hvilken loddetin

Indlægaf Buyer no 1 » 18. jun 2015, 19:02

Buyer no 1

Brugeravatar
 
Indlæg: 3685
Tilmeldt: 1. apr 2011, 15:40
Geografisk sted: Region Hovedstaden

Re: Hvilken loddetin

Indlægaf Claus-DK » 19. jun 2015, 16:34

Jeg foretrækker det med bly, det kan nemlig også bruges når man skal have sit fiskeflåd til at stå perfekt afbalanceret..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Hvilken loddetin

Indlægaf toppe » 20. jun 2015, 00:23

Claus-DK skrev:Jeg foretrækker det med bly, det kan nemlig også bruges når man skal have sit fiskeflåd til at stå perfekt afbalanceret..


Hmmm, måske er jeg lidt hellig her, men jeg vil helt sikkert foretække det med bly til lodninger (ikke at jeg har megen forstand på det) men vil for alt i verden undgå at smide bly i vore vandløb . Jeg har en gammel æske bly-spithagl (made in West Germany) som jeg oprindeligt ville omsmelte og bruge i kernen af nogle hjemmelavede woblere, men jeg er kommet på andre tanker - hvidmetal er vejen frem til fiskeri.... http://www.linaa.dk/shop/hvidmetal-g-stoebetin-2827p.html
Sorry for delvis off topic. En af mine nørd venner bruger blyholdigt loddetin med sølv ;-)
toppe

Brugeravatar
Redaktør
 
Indlæg: 2037
Tilmeldt: 13. aug 2011, 16:46
Geografisk sted: Nørrebro


Tilbage til Gør det selv

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 9 gæster

cron