DIY Alpha Dogs mk3 - Open-backs



DIY Alpha Dogs mk3 - Open-backs

IndlĂŠgaf truebuie| » 5. feb 2019, 00:16

Alright sÄ.

Efter successen med mine DIY Alpha Dogs havde jeg gÄet og tÊnkt pÄ at lave den der open-back version af dem. SÄeh.. omtrent 1 eller 2 uger efter havde jeg simpelhent planer om at lave sÄdan et par. Startede med at fange et par Alpha pads fra den flinke Peter Jensen herinde thumbs
Herefter fik jeg lige snipet et par brugte T50RP'er fra Amazon af. Steffen stod igen for kopperne. Fik min kÊre mor til at lave en ny Comfort strap til dem ogsÄ 1musik SÄ er der egentligt styr pÄ alle tingene og nu skal alt bare ankomme / laves.

De der T50RP'er fra Amazon af havde jeg regnet med var ren stock, men eh.. De var Äbenbart moddet? Mig og Steffen blev enige om det lignede en Mayflower 1 mod, men er ikke just sikker. Var lidt forbavset over det, men tÊnkte sku ikke sÄ meget over det, da jeg bare skulle bruge driveren.

SÄ her i dag kom Steffen forbi og vi fik smÊkket sÄdan et par sammen. Igen som sidste gang var det ikke lige just uden problemer.
Alt gik fantastisk indtil jeg skulle have sat kopperne pĂ„ headbandet. Opdager efter jeg havde samlet det at der ikke er lyd i venstre side :o Åbner koppen og ser at den lille kobber plade man lodder pĂ„ er faldet af... FML.
3 timer med brok og vrede gÄr og vi fÄr altsÄ sat det sammen med en masse lim. Aner ikke om det kommer til at virke i al evighed, men det fungerer (ForhÄbenligt) indtil Steffen fÄr fat i noget af det der strÞmledende lim.

Men efter at den forbandet plade var sat pÄ igen kunne vi altsÄ prÞve dem for fÞrste gang.
Jeg opdager sÄ lige pludseligt at det er 2 venstre side kopper som vi bruger... AltsÄ hovedtelefonen fungerer stadig, men for pokker da. FÞler nÊsten jeg er blevet saboteret i min headphone modding 7musik

Og sÄ er comfort strappen ikke fÊrdig, men den kan jo sagtens vente indtil videre.

Vil lige sige at jeg havde rimelige forventninger til dem, da normale Alpha Dogs lyder fantastisk, sÄ hvorfor skulle de her ikke bare vÊre en lille smule som dem?

Jeg sÊtter dem sÄ pÄ hovedet og.. De lyder af h til. Jamen altsÄ. Lyder som om alt over 1Khz bare bliver cuttet af. Tror aldrig jeg har vÊret sÄ skuffet over en hovedtelefon. Selv de Kina rip-off beats jeg kÞbte i sin tid mindes jeg var bedre. Og det siger ikke sÄ lidt.
De er helt komisk dÄrlige.

Har ikke leget med af smide noget hallÞj bag driveren, men magter simpelhent ikke at skulle arbejde med dem lige nu. Oven pÄ sÄdan en skuffelse af lyd og efter arbejdet med at fÄ lodningerne til at funke.
Jeg kommer nok til at lege med det pĂ„ et tidspunkt, men sĂ„dan som de er nu er de altsĂ„ ikke fem potter pis vĂŠrd. Beklager sprogbruget, men synes virkelig jeg skal have pointen igennem. De er VIRKELIGT DÅRLIGE.

Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Skrivebord - Gustard X16 -> Singxer SA-1 -> Hifiman Arya
Portable - Fiio BTR5 -> Dunu SA6 Ultra / Airpods Pro
https://Kabelsnedker.dk
truebuie|

Brugeravatar
 
IndlĂŠg: 546
Tilmeldt: 29. jun 2017, 19:31
Geografisk sted: Svenstrup

Re: DIY Alpha Dogs mk3 - Open-backs

IndlĂŠgaf Claus-DK » 5. feb 2019, 00:26

Nogen gange er verden bare sÄ ond...
Men flot indsats
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
IndlĂŠg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: DIY Alpha Dogs mk3 - Open-backs

IndlĂŠgaf Peter Jensen » 5. feb 2019, 05:31

Øv, sikke noget L*rt... Jeg havde ogsÄ troet de ville have lidt potentiale selvom kopperne jo er designet af en hobbyist og ikke en Pro - men samme driver virker jo i andre Äbne designs. SÄ tÊnker det kan lade sig gÞre, men forstÄr godt du ikke orker mere lige nu, der skal nok en seriÞs indsats til.

Hvis du skal videre med det, sÄ overvej at skrive pÄ head-fi trÄden, mÄske har andre eksperimenteret.

Hvis du skrotter det lader jeg gerne handlen med puderne gÄ tilbage hvis du har brug for det (eller kÞber evt projektet og leger videre).

Flot arb anyways, og de smÄ lodningsplader er en killer, har selv haft lign problem som det krÊvede en dygtig og erfaren elektronik ing kollega at redde for mig :).


Sent from my iPhone using Tapatalk
Peter Jensen

 
IndlĂŠg: 894
Tilmeldt: 23. maj 2016, 12:31
Geografisk sted: KĂžbenhavn

Re: DIY Alpha Dogs mk3 - Open-backs

IndlĂŠgaf CHIbsen » 5. feb 2019, 08:41

Er det ikke lidt pudsigt at diskanten forsvinder?
At koppen nu er Ă„ben burde vel fĂžrst og fremmest ĂŠndre bassen.

Jeg har et helt skab fyldt med ting, der er tilovers fra mislykkede projekt. Det findes ikke noget mere frustrerende end et projekt der der gÄr fejl vej. SÄ jeg har den stÞrste respekt for dem, der springer pÄ hesten igen og klÞr pÄ.

(Og vi har jo lĂŠrt fra Telum, at man Ă„benbart skal have snaps til -selvom jeg ikke synes det ikke lyder rart...)

Tapatalk
Pachanko Constellation Miniâ–șViolectric DHA V590â–șSpirit Torino Twin Pulse
CHIbsen

Brugeravatar
headphoneus supremus extraordinaire
 
IndlĂŠg: 1500
Tilmeldt: 27. jul 2017, 20:52
Geografisk sted: Skjern

Re: DIY Alpha Dogs mk3 - Open-backs

IndlĂŠgaf Peter Jensen » 5. feb 2019, 09:32

Jeg har eg skab (og hoved) fyldt med ikke pÄbegyndte ideer... ville hellerehave et skab med fejlede projekter der trods alt havde fÄet chancen!

Og jeg er enig i at det ikke lyder rart ikke med snaps til :-)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Peter Jensen

 
IndlĂŠg: 894
Tilmeldt: 23. maj 2016, 12:31
Geografisk sted: KĂžbenhavn

Re: DIY Alpha Dogs mk3 - Open-backs

IndlĂŠgaf CHIbsen » 5. feb 2019, 10:11

HaHa. Det er squtte til at formulere sig om morgenen, fĂžr snapsen er kommet frem. Der smutter for mange "ikke" med.

Tapatalk
Pachanko Constellation Miniâ–șViolectric DHA V590â–șSpirit Torino Twin Pulse
CHIbsen

Brugeravatar
headphoneus supremus extraordinaire
 
IndlĂŠg: 1500
Tilmeldt: 27. jul 2017, 20:52
Geografisk sted: Skjern

Re: DIY Alpha Dogs mk3 - Open-backs

IndlĂŠgaf truebuie| » 5. feb 2019, 10:18

AltsÄ vi legede kort med nogle af alle mine puder og fandt ud af at meget af dem ikke hjalp det fjerneste. Det eneste som egentligt gjorde den "listen-able" var nogle AKG K701 puder jeg havde liggende, men de er jo ikke lige frem nemme at fÄ monteret der pÄ. Plus sÄ tror jeg heller ikke jeg ville vÊre til freds med lyden hvis jeg skulle ofre et par puder pÄ den mÄde.
Regner ikke med bare at sige det var det med projektet, men skal nok lige snuse lidt rundt og se hvad folk ved om dem :) Der kommer nok lidt opdateringer hvis jeg finder ud af noget.
Skrivebord - Gustard X16 -> Singxer SA-1 -> Hifiman Arya
Portable - Fiio BTR5 -> Dunu SA6 Ultra / Airpods Pro
https://Kabelsnedker.dk
truebuie|

Brugeravatar
 
IndlĂŠg: 546
Tilmeldt: 29. jun 2017, 19:31
Geografisk sted: Svenstrup

Re: DIY Alpha Dogs mk3 - Open-backs

IndlĂŠgaf telum » 5. feb 2019, 11:09

snaps er da rigtigt godt, man skal ikke bare tage dem som shots (det sjove er jo, at jeg burde have skrevet snapshots!!) - ved stuetemperatur og sÄ smage pÄ det stille og roligt! Ligesom med whisky, det skal nydes og smages, eller smager det forfÊrdeligt!
telum

Brugeravatar
Ridder af Hoved-fi
 
IndlĂŠg: 1727
Tilmeldt: 12. apr 2011, 12:32
Geografisk sted: Dronninglund

Re: DIY Alpha Dogs mk3 - Open-backs

IndlĂŠgaf truebuie| » 5. feb 2019, 13:36

SÄ har jeg rodet en bette smule med kopperne og er nÄet frem til noget som er acceptabelt. De er nok mere end semi-open headphone nu, men lyden er vÊsentlig bedre nu.

Har smidt noget toilet papir aller bagerst som cover for det bomuldsvat jeg har smidt ind i den. Der er blevet sat noget af det der Paxmate i siderne. TÊnkte det ville hjÊlpe fordi det hjalp pÄ mine dt770'er med treble.
Har fjernet det foam der normalt sidder pÄ siderne af driveren og udskiftet det med mere Paxmate. Det fungere bedre til at holde mids fremme. Over driveren har jeg ogsÄ lige lagt et stykke toilet papir. Det hjalp pÄ at fÄ lidt mere treble frem i dem.
har fjernet det der bette styk foam der sidder bag driveren. Det hjalp til med at fjerne den der "alt-over-1khz-er-vĂŠk lyd" og gav faktisk en lidt mere balanceret lyd.

Har kigget lidt mere pÄ puder. Alpha pads giver dem den mest "neutrale" lyd. Med det sagt er de stadig godt og grundigt v-shaped.
HM5 velour puder drĂŠber treble fuldstĂŠndigt.
HM5 pleather er basically en lidt mindre comfy alpha pad med mindre low-end.
HM5 hybrid giver en alt alt for v-shaped lyd
Mine Kina kashmir puder drĂŠber en med treble.
SÄ der er altsÄ Alpha pads pÄ stadigvÊk.

Nu lyder de i det mindste alright, men de er stadig ikke nĂŠr hvad mine forventninger var.

Billede
Senest rettet af truebuie| 5. feb 2019, 13:47, rettet i alt 1 gang.
Skrivebord - Gustard X16 -> Singxer SA-1 -> Hifiman Arya
Portable - Fiio BTR5 -> Dunu SA6 Ultra / Airpods Pro
https://Kabelsnedker.dk
truebuie|

Brugeravatar
 
IndlĂŠg: 546
Tilmeldt: 29. jun 2017, 19:31
Geografisk sted: Svenstrup

Re: DIY Alpha Dogs mk3 - Open-backs

IndlĂŠgaf Claus-DK » 5. feb 2019, 13:46

Bare klÞ pÄ..
VedhĂŠftede filer
aldrig give op.png
aldrig give op.png (706.98 KiB) Vist 11101 gange
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
IndlĂŠg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: DIY Alpha Dogs mk3 - Open-backs

IndlĂŠgaf truebuie| » 5. feb 2019, 14:07

Til dem som kunne vÊre interesseret sÄ er mine steps her:

Paxmate i siderne af koppen
Billede

Toilet papir i bunden og smid paxmate i midten hvor skruen sidder
Billede

Fyld med Bomuldsvat
Billede

Tag det lille foam stykke bag driveren ud
Billede

Saml koppen og lĂŠg paxmate rundt om driveren i stedet for det foam som kommer fra stock af.
LĂŠg noget toilet papir hen over driveren
Billede
Skrivebord - Gustard X16 -> Singxer SA-1 -> Hifiman Arya
Portable - Fiio BTR5 -> Dunu SA6 Ultra / Airpods Pro
https://Kabelsnedker.dk
truebuie|

Brugeravatar
 
IndlĂŠg: 546
Tilmeldt: 29. jun 2017, 19:31
Geografisk sted: Svenstrup

Re: DIY Alpha Dogs mk3 - Open-backs

IndlĂŠgaf Claus-DK » 5. feb 2019, 14:16

Du bĂžr ikke bruge toiletpapir og vat, det suger fugt og falder sammen i strukturen..
Brug syntetisk vat, kaldes perlonvat, det samme som bruges i akvarie filtre og indmad i bamser. Det holder formen og suger ikke vand..
Noget hydrofobt til at pakke dÄrlige fingre ind i, kan sikkert erstatte toilet papiret, ellers kan man fÄ noget fiber materiale i et byggemarked, et stykke glasvÊv f.eks.
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
IndlĂŠg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: DIY Alpha Dogs mk3 - Open-backs

IndlĂŠgaf truebuie| » 5. feb 2019, 14:50

Havde slet ikke tÊnkt pÄ at det faktisk kunne suge fugt til sig. Takker for heads up!
Der er brugt noget "bamsevat" i comfort stroppen. Min mor sagde det var noget som ikke faldt sammen, sÄ tÊnker umiddelbart det er hvad du har i tankerne. MÄ lige se med det der toilet papir erstatning.
Skrivebord - Gustard X16 -> Singxer SA-1 -> Hifiman Arya
Portable - Fiio BTR5 -> Dunu SA6 Ultra / Airpods Pro
https://Kabelsnedker.dk
truebuie|

Brugeravatar
 
IndlĂŠg: 546
Tilmeldt: 29. jun 2017, 19:31
Geografisk sted: Svenstrup

Re: DIY Alpha Dogs mk3 - Open-backs

IndlĂŠgaf truebuie| » 6. feb 2019, 23:24

Efter nogle inputs rundt omkring fra har jeg prĂžvet at modde koppen/driveren lidt igen. FĂžrst og fremmest.
Jeg prÞvede at udskifte bomuldsvatten inde i koppen med noget "bamsevat". PÄ en eller anden mÄde formodede det at gÞre lyden endnu vÊrre. LÞd som om mids/highs blev trukket endnu mere tilbage.
PrÞvede sÄ at smide noget uld der ind i stedet for. Alpha primes brugte uld sÄ hvorfor ikke prÞve det. Skal lige siges jeg fik det at vide af en anden. SÄ jeg tager ikke credits for at smide uld der ind.

Herefter udskiftede jeg det paxmate der sad i siderne af koppen med noget filt i stedet for. Det der paxmate "sugede" simpelhent for meget af de hÞje frekvenser ud. Det her filt fungerer altsÄ bare noget bedre til det.

Kiggede pÄ det stykke papir/foam/whatever der sidder lige bag driveren. PrÞvede fÞrst at tage det helt af, men fandt hurtigt ud af at de blev absurt v-shaped. Men jeg tÊnkte nu ogsÄ at jeg godt kunne bruge lidt af det der, sÄ jeg klippede lige et ekstra hul i det.

Der blev sat lidt filt i bunden pÄ bafflen, igen per "request". Det skulle hjÊlpe med noget mass-loading... tror jeg.

Jeg har lavet en meget hjemmelavet waveguide til driveren. Bare sat sammen med noget filt. Fungede fint nok til at fjerne noget af den der rumble.

Og det er egentligt det jeg har ĂŠndret siden sidst.

Comfort strappen er ogsÄ blevet fÊrdig nu, sÄ man kan se hvordan hovedtelefonen skal se ud nÄr den er fÊrdig.

Med de her nye mods, blev de mÄske 10% bedre end fÞr. De er stadig langt fra hvad jeg ville mene var en god hovedtelefon.

Billede
Billede
Billede
Billede
Skrivebord - Gustard X16 -> Singxer SA-1 -> Hifiman Arya
Portable - Fiio BTR5 -> Dunu SA6 Ultra / Airpods Pro
https://Kabelsnedker.dk
truebuie|

Brugeravatar
 
IndlĂŠg: 546
Tilmeldt: 29. jun 2017, 19:31
Geografisk sted: Svenstrup

Re: DIY Alpha Dogs mk3 - Open-backs

IndlĂŠgaf Peter Jensen » 7. feb 2019, 04:14

Jeg er sq imponeret over dit gÄ-pÄ-mod, der bliver lagt en stor indsats kan man se. Syntes egentligt ogsÄ det fÊrdigtsamlede resultat er pÊnt.

HÄber de kommer til at lyde godt en dag, men hvis ikke har du forhÄbenligt en spÊndende rejse.

Jeg fandt denne franske hjemmeside som viser TH500RP adskildt: https://on-mag.fr/index.php/topaudio/tests-auditions/13155-test-casque-fostex-th500rp-la-bonne-alternative-aux-modeles-orthoplanar

Jeg kan ikke Fransk, men billederne er interessante. Ser ikke ud som om der er noget fyld i koppen, men det har du vel prĂžvet?

Der er mÄske ogsÄ vÊrdi i at nÊrlÊse de originale mod trÄde for 50RP, isÊr bluemonkeyflyers som var meget systematisk i sit arb med et mod af gangen. Problemet er sÄ bare hvilke dele der kan overfÞres til Äben kop.



Sent from my iPhone using Tapatalk
Peter Jensen

 
IndlĂŠg: 894
Tilmeldt: 23. maj 2016, 12:31
Geografisk sted: KĂžbenhavn

Re: DIY Alpha Dogs mk3 - Open-backs

IndlĂŠgaf truebuie| » 9. feb 2019, 01:10

Nu hÄber jeg ikke folk havde hÄbet pÄ at jeg kunne udfÞre et mirakel med de her. Jeg tror simpelhent jeg er nÄet til det punkt hvor jeg ikke aner hvad jeg kan gÞre ved dem.

Efter det sidste mod update har jeg prÞvet at opdele rummet bag driveren i 3 omrÄder. Jeg har prÞvet at lave lidt huller i bafflen da jeg sÄ at Fostex TH500RP havde nogle paper vents, sÄ jeg tÊnkte at det mÄske kunne hjÊlpe, men nej. Jeg prÞvede at smide den lille foam ting mellem driveren og bafflen ind igen.
AltsÄ de blev "bedre" af det, men stadig laaaaaaaangt fra noget jeg ville bruge mere end 50kr pÄ.

Det er en skam ja, men tror bare ikke jeg ved nok om emnet til at kunne gĂžre noget ordenligt med dem.
Dog kan sÄ sige at planen er at jeg vil lave et par Alpha Primes ud af dem. Af hvad jeg kunne forstÄ er den eneste forskel at Primes bruger uld frem for bomludsvat? Gerne ret mig hvis der er meget stÞrre forskel. Men under alle omstÊndigheder bliver det til en headphone hvor jeg rigtigt kan lege med at modde.
Mine nuvÊrende Alpha Dogs lider jo lidt af at den venstre kop er limet sammen :| sÄ de er lidt halv svÊre at modde pÄ.

Vil ikke ligefrem recommende de her open-backs med mindre man er 100 pÄ hvad man laver nÄr det kommer til modding af open-backs. Dog mÄ jeg sige det har vÊret sjovt at modde pÄ sÄdan et par. Har da lÊrt lidt undervejs og hÄber ogsÄ at kunne bÊre det videre til det "nye" par :)
Skrivebord - Gustard X16 -> Singxer SA-1 -> Hifiman Arya
Portable - Fiio BTR5 -> Dunu SA6 Ultra / Airpods Pro
https://Kabelsnedker.dk
truebuie|

Brugeravatar
 
IndlĂŠg: 546
Tilmeldt: 29. jun 2017, 19:31
Geografisk sted: Svenstrup

Re: DIY Alpha Dogs mk3 - Open-backs

IndlĂŠgaf Claus-DK » 9. feb 2019, 01:52

Et af dine problemer kunne vĂŠre at du overgĂžr det.
TĂžm kopperne. Driver og kopper. se hvordan det lyder.
SĂ„ har du et udgangspunkt, som man kan arbejde med.

Bare at fylde dem op med alt muligt til at starte med, giver dig alt for mange parametre at arbejde med. En ting ad gangen, ellers ved du ikke hvad der gĂžr hvad..

Da jeg var helt tosset med at modde, brugte jeg uger pÄ at finde den rette mÊngde filtervat i et par hovedtelefoner, det blev vejet og dagen efter kunne man sÄ prÞve med 0,1 gram mere i hver kop og sÄ lytte et par dage og se hvad der skete, nÄr man sÄ havde fÄet dem til at lyde sÄ godt man kunne med vattet, kunne man gÄ videre til f.eks at dÊmpe selve koppen igen skridt for skridt og masser af lyttetid.
At tune sÄdan noget er ikke noget man bare gÞr, det er en proces der tager tid og indsats.
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
IndlĂŠg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: DIY Alpha Dogs mk3 - Open-backs

IndlĂŠgaf Peter Jensen » 9. feb 2019, 03:02

Jeg er umiddelbart enig med Claus, jeg tror man starte fra blank (uden Alpha dog i tankerne) og prĂžve en ting ad gangen...

Jeg ville dog ikke fortÊnke dig i at prÞve en Alpha Prime istedet, man skal kun gÞre det her sÄ lÊnge det er sjovt....

Jeg tror der er lidt flere forskelle pÄ Prime. Walbum postede engang et billede af en Äbnet Prime, og der var monteret noget ekstra pÄ driveren svjh. Hvis billedet stadig virker var det vist i min Open Alpha trÄd.

Skulle de Äbne kopper vÊre pÄ vej i skraldespanden, sÄ send lige en pm fÞrst - jeg gÄr ind for genbrug :-)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Peter Jensen

 
IndlĂŠg: 894
Tilmeldt: 23. maj 2016, 12:31
Geografisk sted: KĂžbenhavn

Re: DIY Alpha Dogs mk3 - Open-backs

IndlĂŠgaf truebuie| » 9. feb 2019, 09:21

Nu er det ikke for at lyde som om jeg har brugt flere dage pÄ hvert mod for at se hvordan det har pÄvirket lyden, for det har jeg langt fra. Men jeg har dog prÞvet at tage dem en ad gangen, men jeg kan da ligesom fornemme at der skal noget mere tid til for at vurdere et mod.
Jeg som person er ikke vanvittig tÄlmodig nÄr det kommer til sÄdan noget her, sÄ det har mÄske vÊret en fiasko allerede inden jeg begyndte musik14

Tror bare at lige nu her sÄ er det ikke noget jeg vil bruge min energi pÄ. Projektet har vÊret sjovt, ikke noget der, men det med at fÄ den kÞrt i hus, om man vil er bare ikke sÄdan vildt spÊndende for mig.
Der skal en lidt mere seriÞs person til for at fÄ sÄdan her et par til at lyde bare nogenlunde og den person er altsÄ bare ikke mig. Jeg ville elske at se nogen fÄ lavet sÄdan et par som rent faktisk lÞd godt.

Men det korte af det lange. Jeg har mistet lysten til at prĂžve at forbedre de her open-back Alpha Dogs og vil egentligt hellere igang med nogle reelle Alpha Dogs/Primes jeg kan forsĂžge mig med lidt modding.
Skrivebord - Gustard X16 -> Singxer SA-1 -> Hifiman Arya
Portable - Fiio BTR5 -> Dunu SA6 Ultra / Airpods Pro
https://Kabelsnedker.dk
truebuie|

Brugeravatar
 
IndlĂŠg: 546
Tilmeldt: 29. jun 2017, 19:31
Geografisk sted: Svenstrup

Re: DIY Alpha Dogs mk3 - Open-backs

IndlĂŠgaf Sweppesfetterlein » 9. feb 2019, 12:27

Det er satme et flot stykke arbejde du har lagt i projektet rullw3
Som en mand der udelukkende fifler med puder og andre letomgĂ„elige ‘mods’, sĂ„ er det lidt af en Georg GeorlĂžs verden at trĂŠde ind i. Jeg mĂ„ sige, at jeg beundrer din vedvarenhed til trods for de lidt nedslĂ„ende soniske resultater.
Om ikke andet er du nÄet frem til en one-of-a-kind kande med et ret frÊkt udseende. Tuning af selvsamme lyder til at vÊre noget man sjusser sig frem til via fingerbÞl-mÄl, pincet og en god portion tÄlmodighed, hvilket fra min synsvinkel er en helt uopnÄelig fremgangsmetode. Jeg er nemlig ogsÄ utÄlmodig nÄr det kommer til musik og grej..ja og sÄ er jeg nok tÊttere pÄ kaos end jeg er pÄ metode i min generelle tilgang til livet.

Jeg hÄber at lÊse flere trÄde fra din hÄnd...muligvis med lidt samarbejde med Steffen - hvem ved? Det er under alle omstÊndigheder sjov lÊsning thumbs
SmĂžr til folket!
Sweppesfetterlein

 
IndlĂŠg: 745
Tilmeldt: 4. jul 2017, 23:18
Geografisk sted: Aalborg

NĂŠste

Tilbage til GĂžr det selv

Hvem er online

Brugere der lĂŠser dette forum: Ingen tilmeldte og 5 gĂŠster