Jeg vil rigtig gerne have lidt feedback



Jeg vil rigtig gerne have lidt feedback

Indlægaf Claus-DK » 10. dec 2018, 22:59

Jeg har de sidste 6 mĂĄneder fĂĄet strammet op i min webshop, der er kommet friske billeder og tekster til stort set alle produkter.
Jeg er ved at skifte til udelukkende egne billeder til produkterne og har lagt links til google mapper med flere billeder.
Tekniske data er ogsĂĄ blevet lavet til de fleste produkter.

Det hele har fĂĄet en ordentlig overhaling, sĂĄ nu stĂĄr jeg her.
Synes selv det er blevet langt bedre, men jeg er kun mig og er ret uerfaren i sĂĄdan nogle ting..

Jeg prøver at lave en mere miljø rigtig vinkel, meget natur i mine billeder.

Jeg vil gerne fremstĂĄ vidende og kompetent og som en der ikke giver en f*** for en kedelig og ensrettet verden.

Jeg vil ogsĂĄ tage flere varer hjem der er en del sager pĂĄ vej.
Det er earbuds som jeg fik anbefalet og er populære på earbuds anonymos, jeg har valgt produkter, hvor hvis man går over toldpriser kommer til at koste en pris jeg kan konkurrer med..

Jeg leder ogsĂĄ efter standere og puder, som der ogsĂĄ er lidt pĂĄ vej af.

Sidst men ikke mindst har jeg placeret min arving foran Aliexpress og bedt ham finde nogle gaming headset han synes var fede, jeg aner ikke en hat om det marked og ved ikke hvor jeg skal lede, så jeg lod knægten vælge tre seje sæt.
Igen med de samme kriterier for prisen.

Aune vil jeg ogsĂĄ fĂĄ flere produkter fra, bĂĄde S6 og S7 er pĂĄ vej.

Jeg vil sĂĄ gerne have feedback og kommentarer fra jer, jeg vil gerne blive bedre.
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Jeg vil rigtig gerne have lidt feedback

Indlægaf Claus-DK » 10. dec 2018, 23:08

Årsagen til at jeg giver det et skud med de billige varer er dels at jeg bare skide godt kan lide godt billigt grej, men også fordi jeg vil se om det giver nogle impulskøb.
Nogle her har jo nok bemærket, at jeg er begyndt at give den lidt mere gas på de sociale medier og jeg trækker, en del flere ind end jeg tidligere har haft.
Det er jo meget godt og jeg tænker at varer i en prisklasse på 250-400 ville kunne friste svage og/eller eventyrlystne sjæle.
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Jeg vil rigtig gerne have lidt feedback

Indlægaf Mortenhoe » 11. dec 2018, 23:16

Mmmmmhhh, Aune S6. Savle.
Elektrikeren.
Stationary: Aune S6 Pro. Sennheiser HD800 balanceret.
Portable: Mifo O7 og O5 Pro. Anomoibuds Capsule. Radsone ES100. Balanceret Audio Technica M50x. Balanceret EMXs-500.
Collection: Bravo Audio Ocean. Zishan Z3. Balanceret HiFiMan HE-400. Cleer DU. Yamaha YH-3(Custom). Superlux HD-681. VE Monk + lidt mere.
Mortenhoe

Brugeravatar
 
Indlæg: 2048
Tilmeldt: 28. jun 2015, 22:49
Geografisk sted: Horsens

Re: Jeg vil rigtig gerne have lidt feedback

Indlægaf Henrik_sdk » 12. dec 2018, 00:21

The longer I listen to the S6, the more I realise it is all about its balanced outs. Its XLRs are amazing. Unloaded, its single ended headphone amp is good, but not great. Its balanced headphone amp, however, is in a different league.
Henrik_sdk

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 2384
Tilmeldt: 1. apr 2011, 23:46
Geografisk sted: Ringsted

Re: Jeg vil rigtig gerne have lidt feedback

Indlægaf Sweppesfetterlein » 12. dec 2018, 19:31

Det ser godt ud Claus og den afspejler egentlig også meget godt den person vi møder her på sitet. Sagt på en anden måde: hvis nu hoved-grej siden gik hen og lignte el-giganten eller power's nærmest stroboskob-agtigt blinkende neon 'køb-køb-køb'-hjemmesider, så ville det sgu ikke rigtig flyve med den person der sidder bagved og klapper hunde med bøffer på nødden.

Billige men gode bøffer/iems/earbuds/dacs/amps/hotdogs er en god ide..hvis du vel at mærke kan overbevise besøgende om at de er gode. Jeg tror der er mange der tiltrækkes af dyrt-bedre, dyrest-bedst...men tænker også at de vel har råd til at smide 300 knaster efter en opkomling, hvis X person med gyldne ører fx råber 'Heureka! Endelig en hd800 i earbud udgave!!!'.
Smør til folket!
Sweppesfetterlein

 
Indlæg: 745
Tilmeldt: 4. jul 2017, 23:18
Geografisk sted: Aalborg

Re: Jeg vil rigtig gerne have lidt feedback

Indlægaf Claus-DK » 12. dec 2018, 21:11

At tage billeder af hunde med hovedtelefoner er lidt en udfordring og man har slet ikke lyst til at klappe dem, mere give dem et skud med vandpistolen.. ruller1 ruller1

Med de billige ting hĂĄber jeg pĂĄ at tilfredse kunder deler deres oplevelser med deres venner.
Jeg vil ogsĂĄ satse pĂĄ flere modeller frem for mange af en.

Gaming tingene er mest tænkt til børn, mine kunder har børn og de bruger gaming headset, dem vil jeg da gerne sælge.

At sælge dyre ting har ikke været en succes for mig, jeg har været den billigste forhandler af Audeze i EU, konsekvent og det har jeg været i 6 år, jeg sælger ikke en skid af det..
Samtidigt har de få kunder der er, været i samtlige webshops i verden og søger den forhandler der er villig til at byde lavest, det spil er ikke noget for mig..
Jeg har helt valgt at fjerne dem fra butikken, fordi jeg tror de rent faktisk skræmmer de kunder væk, der leder efter gode ting til normale priser. Når de får et sæt LCD4 i snotten til 40 kilo, finder de en anden butik at købe deres 1000 kroners ting i..
De helt dyre ting er også et godt stykke væk fra Claus-dk og det er også noget jeg bør tænke på, selv ville jeg jo hellere bruge de 40 kilo på mad og husleje end et par hovedtelefoner og når man har det sådan, bør man ikke sælge de varer.

Man skal selv have lyst til at købe de ting man sælger, det virker bedst for mig. thumbs
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev


Tilbage til Bla Bla bla

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 14 gæster

cron