Kaps skrev:Faktisk ville det ikke sætte mit pis i kog, hvis du havde et par relevante reklamebannere, jeg ville intet problem kunne se i det.
Det har du sikkert ret i, at det ikke ville genere de fleste med et banner eller to, men jeg kender en det ville generer og hans pis ville stødkoge...
Min holdning fra dag 1 har været "Ingen reklamer på Hoved-fi"..
Af den simple grund at jeg hader reklamer, jeg synes det er noget af det mest irriterende der findes..
Det er noget af det jeg holder mest af ved at logge ind på vores forum, her er der fred for det evindelige bombardement og forsøg på hjernevask, som vi udsættes for i døgndrift nærmest ligegyldigt hvor vi opholder os og hvad vi laver..
Jeg har på ingen måde startet et forum om min lidenskab for at lave mønt på det, jeg har gjort det i protest fordi "det gamle sted" var ved at gå op i limningen og det var faktisk kun "bare for sjov", men da vores lille prøve forum var 14 dage gammelt var der 500 indlæg og 30 medlemmer, hvilket gjorde at det lidt gik op for mig at det faktisk slet ikke var for sjov mere, selvom det nu stadig er sjovt..
Det kan da godt være at jeg ville få en anden holdning hvis der stod en i kulissen klar med en STOR pose pæng for at få et banner, men indtil da vil dette forum være vores allesammens lille fristed..
Sidst men ikke mindst stortrives jeg med ikke at være som alle de andre..