af Claus-DK » 27. feb 2012, 17:28
Jeg overvejer ikke engang surftown, slet ikke..
Jeg har allerede oprettet domænet hoved-grej.dk, det kunne jo være jeg kunne få nogle der leder efter headshops til at dumpe tilfældigt ind lol
Jeg har også installeret den der hedder prestashop, så nu skal jeg lige vente til domænet er registreret og aktivt, inden næste skridt..
Jeg har valgt Prestashop fordi det var den min gode ven ved meebox (Kim) som har været til stor hjælp og sidder klar ved telefonen til at hjælpe når min puls nærmer sig de 600 Bps har anbefalet mig, han fortalte også at der var gode forums om denne shop og deres instruktions video ser heller ikke skræmmende ud, det kan så være jeg skal trygle forskellige om hjælp hvis jeg skal have lavet noget særligt, men for nu vil jeg prøve denne vej..
Jeg har også talt men dandomain men deres konsulent mente ikke at deres produkt var rettet mod tåber som jeg, så det er jeg lidt gået fra...Der er jo ikke meget idë i at leje serverplads hos dem, når jeg nu har en fin server hos meebox hvor der er plads, hvis ikke bliver den bare opgraderet, det vil ikke være formuer vi taler for at få den dobbelte serverplads der
Jeg fravalgte den der Wisma ting da de ikke orkede at svarer på nye kunders mail inden for 18 timer og når man ikke tage henvendelser fra nye kunder mere seriøst er det nok ikke et sted for personer som jeg, lidt træls for det virkede ultra nemt, de havde heller ikke nogen betalingsdel, hvilket jo er nødvendigt i en butik...
Jeg tager med kyshånd mod tips og trick af enhver størrelse og art, da jeg er totalt nybegynder i dette..