Jeg mĂĄ jo blankt erkende at det passer mig fint
Jeg vil så også sige at der er visse tidligere medlemmer hos hejfej som jeg bestemt ikke ønsker her, eller rettere at de kommer her og begynder deres evindelige kævlen og brokken og skrigen, for de er yderst velkommen hvis de ikke opfører sig som jeg har oplevet dem opfører sig på andre fora, sådan nogle kan i et snuptag ødelægge den pæne og frie toner vi har her og det ville være drøntrist, jeg håber og tror dog på at den selvmoderering vi har kørende her nok skal gøre ballademagere forståeligt at sådan gør vi ikke her...
Jeg tror nemlig ikke at man kan løse problemer ved at censurere banne udelukke osv osv, det er meget bedre at man går forrest med det gode eksempel tager diskussionerne i det åbene og ikke falder i det hul som det i min optik er at banne til højre og venstre for det skaber bare mere ufred og utilfredshed og så har man uden egentligt at ville det startet en ond cirkel..
Det er nogenlunde hvad jeg tror der er sket på hejfej, dog uden at vide noget konkret, det er jo vigtigt for en forumejer at gøre sig bevidst at hvis folk brokker sig og er uenige i nogle ting, er det sjældent fordi de ønsker at ødelægge noget, mere et ønske om at forbedre ting, det kommer bare ud af munden på en lidt uheldig måde...
Jeg sidder af og til og læser ris/ros på hejfej og for mig er det et studie i hvordan man IKKE tackler problemer..prøv at tage et kig og så se hvor mange medlemmer af dem der faktisk har stillet fornuftige forslag får låst tråde og bliver smidt ud og vi snakker ikke "nye" medlemmer vi har at gøre med medlemmer med 1000vis af indlæg og det er synd at smide så dedikerede personer på porten..
Det er jo synd og skam at disse ting ikke bliver taget alvorligt og at døren bare bliver smækket i, i stedet for at tage det med åben pande og nogle gange indrømme at man har taget fejl og give en undskyldning, det tager man ikke skade af..
Jeg tror også det at banne er lidt det samme som soldater oplever, nemlig at det første drab er det sværeste, nr 2 er ubehageligt, nr 3 nå ja, nr 4 er ikke noget man tænker over, nr 5 er lidt for sjovt og pludselig er alt moral og etik røget ud af vinduet, så jeg håber inderligt at jeg aldrig får brug for sådan noget..
Bare lidt tanker jeg gør mig på det område..